Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3437545
Over een uurtje begint het feest weer, heb er alweer helemaal zin in!

Wie denken jullie dat de mol is?
Ik ga zo op het eerste gezicht voor Thomas van Luyn. Nergens op gebaseerd :biggrin2:
#3437778
Lizzy schreef:Ik heb alleen de 2de serie wie is de mol gekeken maar dat kwam omdat de broer van Leo (mijn zwager dus) daar aan mee deed (en die was de Mol).

Afbeelding
Cool!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3437785
Lizzy schreef: wo 05 jan 2022, 17:06 Ik heb alleen de 2de serie wie is de mol gekeken maar dat kwam omdat de broer van Leo (mijn zwager dus) daar aan mee deed (en die was de Mol).
Dat maakt wel nieuwsgierig of jullie toen ook door hadden dat hij de mol was? Of hoorden jullie dat pas bij de onthulling?
Door Lizzy
#3437790
dinky89 schreef: do 06 jan 2022, 08:13 Dat maakt wel nieuwsgierig of jullie toen ook door hadden dat hij de mol was? Of hoorden jullie dat pas bij de onthulling?
Nee hoor, wij hadden niks door! Nico deed af en toe mega onhandig maar hij is gewoon onhandig dus wij zagen niks geks hahahaha. Wij hoorde het pas bij de onthulling.
#3437795
Lizzy schreef: do 06 jan 2022, 09:20 Nee hoor, wij hadden niks door! Nico deed af en toe mega onhandig maar hij is gewoon onhandig dus wij zagen niks geks hahahaha. Wij hoorde het pas bij de onthulling.
Ik kan me dit nog wel herinneren. Hij was een leuke mol :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door