Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3437549
Hier was het rustig. Normaal hele dag carbid maar was er nu niet, waarschijnlijk omdat het tot ver in de middag regende.
Om 00:00 wel wat vuurwerk maar minder dan vorig jaar. Iets na 0:00 is dinky wel op de trap gaan zitten nadat ze hele dag rustig was. Maar ze zat rustig op de trap en niet angstig weggedoken zoals wanneer het compleet los gaat.
Wel gedurende de dag klappen van granaten maar dat was de afgelopen maanden al zo.
Door smulpaap
#3437553
Er is nu ook iets over oorlog , op dat tv geval van het personeel
Soundtrack van de koude oorlog , hmm dat klinkt beter hoor :biggrin2:
En vanmiddag heb ik ook rustig aan gedaan , lekker bijtanken
Bijlagen
20220101_202409.jpg
20220101_202409.jpg (3.55 MiB) 1111 keer bekeken
IMG-20211226-WA0000.jpg
IMG-20211226-WA0000.jpg (238.72 KiB) 1111 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door pike
#3437554
hannabelgje schreef: za 01 jan 2022, 11:12 Hier wonen tegenwoordig veel Nederlanders dus er was ook aardig wat vuurwerk helaas. Zoë is deels doof dus dat viel gelukkig mee. Wasabi was ongerust maar zat bij mij en dat ging ook best prima. Ik heb Emily in Paris gebinged en met mijn mannen gechat die het allemaal sneu vonden dat ik alleen was. Tja dit is de enige avond van het jaar dat ik thuis blijf. Ik laat ze echt niet alleen. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door sam28
#3437582
Gisteravond hebben ze hier nog uren staan knallen. ik was te moe om de politie te bellen, ik kon horen dat het jonge jochies waren. Naast de kinderboerderij.
Ik ben in comateuze toestand geraakt en ben nergens meer wakker van geworden en vanochtend lag ik nog precies zo zoals ik gister in slaap was gevallen. ;D ;D
Door Tibbies
#3437585
Iedereen een heel gelukkig en gezond 2022.

Ik heb mij ook afgevraagd of er werkelijk wel een vuurwerkverbod was.
Door zurca
#3437598
IMG-20191130-WA0001-01-02.jpeg
IMG-20191130-WA0001-01-02.jpeg (389.29 KiB) 1070 keer bekeken
Wij waren met de jaarwisseling in Garderen. Het was goed te merken dat er een vuurwerkverbod was, in negatieve zin :-X
Andere jaren is het hier op de dag wat geknal van carbid en in de avond nacht siervuurwerk en zo hier en daar natuurlijk ook geknal. Nu was het op de dag dat het carbidschieten overstemd werd door zwaar vuurwerk. En met de jaarwisseling was er wel wat siervuurwerk maar vooral veel geknal.
We waren gezellig met z'n drieën, mijn vriend, Pippa en ik. Met wat tv kijken, wat spelletjes en hapjes zijn we de avond doorgekomen.
Door Lizzy
#3437636
Wij waren in de buurt van Garderen en onze ervaring is ook dat het vuurwerk nooit zo erg is geweest als dit jaar. Het volk lijkt lichtjes steeds verder te ontsporen.
Gebruikersavatar
Door Kromfohrlanders
#3437643
Beetje laat maar ook van mij de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar. :-)

Onze honden hebben gelukkig nergens last van.
Aismee had in de week voor oud en nieuw voor het eerst dat er zo'n beetje voor haar voeten een rotje knalde.. jochies die eerst gooien en dan kijken of er wat aan komt... >:(
zucht.

Maar gelukkig stelde dat niet heel veel voor en had ik daar denk ik het meeste last van.
Gelukkig was ze met oud en nieuw zelf nog heerlijk onverstoorbaar als altijd. Doutze vindt het spannend maar hersteld snel en keek op een gegeven moment ook nergens meer van op.

Dit jaar voor het eerst dat zoonlief met oudjaarsdag buiten durfde te lopen, die is super geluidgevoelig en best bang voor vuurwerk. Vorige jaren kregen we hem echt niet mee naar buiten. Nu wel, maar hij bleef vlak bij ons en middernacht ging hij voor het raam zitten.

We zijn gewoon thuis gebleven, wat tv gekeken, veel te veel gegeten, gesnoept en het gezellig gemaakt.

Dat 2022 maar een heel goed, positief en gezond jaar mag worden.

Voor ons het jaar van verhuizen.. ergens in de 2e helft van het jaar is de bedoeling dat we de sleutel krijgen van een gloednieuw huis die nu in aanbouw is.
Ben heel nieuwsgierig hoe de honden dat gaan vinden.

Karen
Door zurca
#3437726
Lizzy schreef: ma 03 jan 2022, 11:51 Wij waren in de buurt van Garderen en onze ervaring is ook dat het vuurwerk nooit zo erg is geweest als dit jaar. Het volk lijkt lichtjes steeds verder te ontsporen.
Mooie omgeving hé? ;) Lekker kunnen wandelen?
Door Lizzy
#3437738
zurca schreef: di 04 jan 2022, 21:44 Mooie omgeving hé? ;) Lekker kunnen wandelen?
Het is daar onwaarschijnlijk mooi! Wij zijn naar de omheinde gebieden in het Leesten en Harskamp geweest. Want ik weet nog niet wat Sjoerd doet als ie oog in oog met een hert staat. Of iets. Maar daar ga ik dus niet meer heen. Daar lopen dus serieus bijna alleen mensen met een hond die volledig oncontroleerbaar is. Daarom lopen ze daar. En ze vinden dat kennelijk helemaal best. Eerst kregen we een Husky/Malamute achtige hond achter ons aan. Die bleef dus gewoon mee rennen en die baas deed een soort van een beetje fluiten maar die hond hoorde dat niet eens. Super opdringerig en maar tegen Sjoerd aanbashen. Sjoerd vond het even leuk maar wist daarna niet goed wat ie er mee moest (toen ie er vanaf wilde). Die hond boeide dat geen kont. Subtiel staat niet in zijn woordenboek. En Sjoerd is nog jong dus die laat heel lief en subtiel weten dat ie nu weer fijn met ons mee wil wandelen, zonder passant. Nou ja simpel, dan grijp ik zelf in. Zelfde met een Labrador. Nou die was eigenlijk nog erger. Sjoerd wist op een gegeven moment gewoon niet meer wat ie moest doen. Hij rent dan terug naar ons en probeert subtiel duidelijk te maken dat hij einde spel wil. Die teef bashte hem gewoon zo hard dat hij keihard tegen het hek van de omheining aan vloog. Nou, het is echt geen kleine jongen met zijn 36 kg ::) . En de baasjes? Doen niks. Want ja, hond luistert toch niet. Ook hier maar weer zelf ingegrepen. Wat een kl*te gebied. Ja nee, het gebied is wel leuk maar de mensen die daar gemiddeld lopen.... ::) :-X
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3437748
Namens Vinnie en mij voor iedereen ontzettend geweldig vrolijk liefdevol gezellig Nieuwjaar!!
Ik en Vinnie hebben het bij vriendjelief in Papendrecht gevierd..
Gewoon met zn 3tjes :)
Had voor Vinnie Sileo gehaald, vorig jaar was het in Goedereede bijna oorlog zo n harde knallen(carbid)
Ze zaten samen mega te trillen, vooral Gentle was dagen ervoor al wat van streek
Nu had Vin er geen last van, binnen iig niet buiten schrok hij af en toe een beetje maar was prima te doen!
Bijlagen
barfplaats2.jpg
barfplaats2.jpg (451.21 KiB) 962 keer bekeken
barfplaats.jpg
barfplaats.jpg (838.13 KiB) 962 keer bekeken
Door smulpaap
#3437749
Lizzy schreef: wo 05 jan 2022, 07:53 Het is daar onwaarschijnlijk mooi! Wij zijn naar de omheinde gebieden in het Leesten en Harskamp geweest. Want ik weet nog niet wat Sjoerd doet als ie oog in oog met een hert staat. Of iets. Maar daar ga ik dus niet meer heen. Daar lopen dus serieus bijna alleen mensen met een hond die volledig oncontroleerbaar is. Daarom lopen ze daar. En ze vinden dat kennelijk helemaal best. Eerst kregen we een Husky/Malamute achtige hond achter ons aan. Die bleef dus gewoon mee rennen en die baas deed een soort van een beetje fluiten maar die hond hoorde dat niet eens. Super opdringerig en maar tegen Sjoerd aanbashen. Sjoerd vond het even leuk maar wist daarna niet goed wat ie er mee moest (toen ie er vanaf wilde). Die hond boeide dat geen kont. Subtiel staat niet in zijn woordenboek. En Sjoerd is nog jong dus die laat heel lief en subtiel weten dat ie nu weer fijn met ons mee wil wandelen, zonder passant. Nou ja simpel, dan grijp ik zelf in. Zelfde met een Labrador. Nou die was eigenlijk nog erger. Sjoerd wist op een gegeven moment gewoon niet meer wat ie moest doen. Hij rent dan terug naar ons en probeert subtiel duidelijk te maken dat hij einde spel wil. Die teef bashte hem gewoon zo hard dat hij keihard tegen het hek van de omheining aan vloog. Nou, het is echt geen kleine jongen met zijn 36 kg ::) . En de baasjes? Doen niks. Want ja, hond luistert toch niet. Ook hier maar weer zelf ingegrepen. Wat een kl*te gebied. Ja nee, het gebied is wel leuk maar de mensen die daar gemiddeld lopen.... ::) :-X
Wij waren in sept in Gelderland. En ja het Leesten . Ik ben er eerst zelf gaan wandelen , om eens te kijken wat daar zoal gebeurde . Ik had het na 10 minuten gezien . Wat een ongeleide projectielen
Door BlissSpirit
#3437753
Lizzy schreef: Het is daar onwaarschijnlijk mooi! Wij zijn naar de omheinde gebieden in het Leesten en Harskamp geweest. Want ik weet nog niet wat Sjoerd doet als ie oog in oog met een hert staat. Of iets. Maar daar ga ik dus niet meer heen. Daar lopen dus serieus bijna alleen mensen met een hond die volledig oncontroleerbaar is. Daarom lopen ze daar. En ze vinden dat kennelijk helemaal best. Eerst kregen we een Husky/Malamute achtige hond achter ons aan. Die bleef dus gewoon mee rennen en die baas deed een soort van een beetje fluiten maar die hond hoorde dat niet eens. Super opdringerig en maar tegen Sjoerd aanbashen. Sjoerd vond het even leuk maar wist daarna niet goed wat ie er mee moest (toen ie er vanaf wilde). Die hond boeide dat geen kont. Subtiel staat niet in zijn woordenboek. En Sjoerd is nog jong dus die laat heel lief en subtiel weten dat ie nu weer fijn met ons mee wil wandelen, zonder passant. Nou ja simpel, dan grijp ik zelf in. Zelfde met een Labrador. Nou die was eigenlijk nog erger. Sjoerd wist op een gegeven moment gewoon niet meer wat ie moest doen. Hij rent dan terug naar ons en probeert subtiel duidelijk te maken dat hij einde spel wil. Die teef bashte hem gewoon zo hard dat hij keihard tegen het hek van de omheining aan vloog. Nou, het is echt geen kleine jongen met zijn 36 kg ::) . En de baasjes? Doen niks. Want ja, hond luistert toch niet. Ook hier maar weer zelf ingegrepen. Wat een kl*te gebied. Ja nee, het gebied is wel leuk maar de mensen die daar gemiddeld lopen.... ::) :-X
Iedereen natuurlijk het allerbeste voor 2022.

En wat betreft het leesten, dat zijn plekken waar je mij nooit zal vinden en dat geldt voor al dit soort uitlaat velden, bossen ed. Dan houd ik ze nog liever aan de lijn dan dat ik met mijn oudje al die ongeleide projectielen tegen kom. Helemaal nu met die ontploffing aan "corona" honden.
Wordt zo moe van al die mensen die maar roepen " hij doet toch niks" Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn M2102J20SG met Tapatalk

Door zurca
#3437857
Lizzy schreef: wo 05 jan 2022, 07:53 Het is daar onwaarschijnlijk mooi! Wij zijn naar de omheinde gebieden in het Leesten en Harskamp geweest. Want ik weet nog niet wat Sjoerd doet als ie oog in oog met een hert staat. Of iets. Maar daar ga ik dus niet meer heen. Daar lopen dus serieus bijna alleen mensen met een hond die volledig oncontroleerbaar is. Daarom lopen ze daar. En ze vinden dat kennelijk helemaal best. Eerst kregen we een Husky/Malamute achtige hond achter ons aan. Die bleef dus gewoon mee rennen en die baas deed een soort van een beetje fluiten maar die hond hoorde dat niet eens. Super opdringerig en maar tegen Sjoerd aanbashen. Sjoerd vond het even leuk maar wist daarna niet goed wat ie er mee moest (toen ie er vanaf wilde). Die hond boeide dat geen kont. Subtiel staat niet in zijn woordenboek. En Sjoerd is nog jong dus die laat heel lief en subtiel weten dat ie nu weer fijn met ons mee wil wandelen, zonder passant. Nou ja simpel, dan grijp ik zelf in. Zelfde met een Labrador. Nou die was eigenlijk nog erger. Sjoerd wist op een gegeven moment gewoon niet meer wat ie moest doen. Hij rent dan terug naar ons en probeert subtiel duidelijk te maken dat hij einde spel wil. Die teef bashte hem gewoon zo hard dat hij keihard tegen het hek van de omheining aan vloog. Nou, het is echt geen kleine jongen met zijn 36 kg ::) . En de baasjes? Doen niks. Want ja, hond luistert toch niet. Ook hier maar weer zelf ingegrepen. Wat een kl*te gebied. Ja nee, het gebied is wel leuk maar de mensen die daar gemiddeld lopen.... ::) :-X
Mmm....dat is wel echt jammer zeg!
Wij zijn bij beide gebieden nog nooit geweest, weleens aan gedacht om er eens naar toe te gaan maar als ik dit zo lees.... ::)
Nu hebben wij een leuk losloopgebied achter ons huisje, niet omheind maar daar is het niet echt druk. De meeste mensen en hun honden kennen we en we weten dus ook wie we beter kunnen ontlopen :P Wel loopt er een ruiterpad en er wordt veel gemountenbiked maar dat gaat met Pippa gelukkig goed....meestal :biggrin2: (maar ik ben dan, als het is 'mis' gaat niet zo'n baasje wat de schouders ophaalt en door loopt ;) )
Door Lizzy
#3437895
Dat klinkt beter Zurca ;D !

Ik ben blij dat ik niet de enige ben met slechte ervaringen in deze gebieden (want je voelt je toch een zaikerd).
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door