Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door sam28
#3437521
Een fantastisch en gezond nieuwjaar gewenst!

Ik heb gewerkt. Lees, een paar spoedpatiënten erdoor gedaan en toen ons tonnetje rond gegeten terwijl we ondertussen zicht hadden op jongeren die vuurwerkbommen en ander illegaal vuurwerk afstaken. Gezien hoe de politie beschoten werd met illegaal siervuurwerk en vervolgens Peter Pannekoek gekeken en op de 7e verdieping gestaan op een lege afdeling om 00.00 met nep bubbels en meer illegaal vuurwerk.
Amsterdammers houden niet van sterretjes ;D
Nog even gezeten en toen gaan slapen, ik stond in mijn nakie toen ik gebeld werd, man geraakt door een stuk rondvliegend ijzer toen hij langs een explosie fietste.
Ik lag om 3u in bed en heb toen even kunnen slapen.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3437523
Lizzy schreef: za 01 jan 2022, 09:40 Waar hebben jullie naar gekeken? Wij eerst natuurlijk naar de top 2000. En daarna naar Matthijs gaat door. En daarna mindfuck. En daarna Peter Pannekoek.
Wij hebben naar Clockwise gekeken toen naar Peter Pannekoek en daarna nog naar de Edwin Evers band. De top 2000 hadden wij overdag aanstaan. :)
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3437524
Lizzy schreef: za 01 jan 2022, 09:27 Beste wensen lieve mensen :-* :-* :-*

En hoe is jullie oudjaarsavond verlopen? Last gehad van vuurwerk? Of juist niet? TV gekeken? Iets anders gedaan?

Wij hebben lekker voor de buis gehangen en geen last gehad van vuurwerk maar dat komt ook, we zitten op de Veluwe. We hebben even geluisterd naar hoe het thuis was en dat was net oorlogsgebied dus best lekker dat we weg waren! Ik heb me gisterenavond helemaal tonnetje rond gegeten met allemaal lekkere dingen dus vandaag weer op dieet ;D
Beste wensen allemaal (beetje raar eigenlijk omdat op 1 januari te doen, ik wens iedereen het hele jaar door wat hem/haar toekomt ;) )

Het heeft hier de hele avond geknald, maar Iggy had er weinig van. Ik denk dat het scheelt dat Pr1mo er niet meer is, die was echt al dagen over de rooie. Het enige voordeel van dat hij er niet meer is :(
Hebben naar de laatste aflevering van Casa de Papel gekeken en toen naar de film Silent Hours. Ineens was het 12 uur (en ongelooflijk stil, maar dat was maar even), flesje bubbels opengetrokken, film afgekeken en toen naar bed. Iggy heeft gewoon de hele avond geslapen. Ik denk dat 2 flinke wandelingen, hersenwerken en geen Pr1mo die op zijn zenuwen werkte heel veel hebben geholpen.
Door hannabelgje
#3437525
Hier wonen tegenwoordig veel Nederlanders dus er was ook aardig wat vuurwerk helaas. Zoë is deels doof dus dat viel gelukkig mee. Wasabi was ongerust maar zat bij mij en dat ging ook best prima. Ik heb Emily in Paris gebinged en met mijn mannen gechat die het allemaal sneu vonden dat ik alleen was. Tja dit is de enige avond van het jaar dat ik thuis blijf. Ik laat ze echt niet alleen. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door ellenned
#3437527
Iedereen de allerbeste wensen voor een mooi en positief jaar!

Ik heb gister gewerkt en stap nu net weer binnen, gisteravond gehoord dat de hele woning ( verstandelijk beperkte mensen) in quarantaine moest, en dat werd niet door iedereen heel positief ervaren :biggrin2: Veel geregel en gedoe.
Maar om een uur of 10 was de rust weer gekeerd en hebben we er een gezellige avond van gemaakt. Nu totaal verrot, even naar het bos en dan lekker op de bank hangen...:)
Door Mandarijn
#3437528
Lizzy schreef: za 01 jan 2022, 09:27 Beste wensen lieve mensen :-* :-* :-*

En hoe is jullie oudjaarsavond verlopen? Last gehad van vuurwerk? Of juist niet? TV gekeken? Iets anders gedaan?
Hier begon de oorlog om 18u. Om 22u brak de 3e wereldoorlog uit, om 23u was er wapenstilstand. Maar die was van korte duur, want om 23.30u werd er begonnen met de 4e wereldoorlog hier. Honden helemaal in de stress tot 3u, toen was het eindelijk rustig.
Door smulpaap
#3437529
Wij smeren hem meestal ook vanwege de bommen
Nu dus niet
Thara is binnen op haar gemak en ligt gewoon naast ons op de bank . Buiten vind ze het wel spannend . Ik kon haar om 18 uur nog even laten plassen . Daarna gewacht tot 0.4.00 uur . Het was oorlog , auto in de fik hier in de straat . Van een vuurwerkverbod was dus niets te merken
Vanochtend al op tijd aan de wandel , want er zal ongetwijfeld vuurwerk over zijn .
En ja , dan spreek je op dat tijdstip andere hondenbezitters . En die vertellen dat ze oud en nieuw maar in de badkamer hebben gevierd , daar was het enigszins te doen voor hun hond . Of je gaat maar in bed liggen, met de hond onder het dekbed
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3437531
Allereerst wens ik jullie allemaal een heel mooi 2022! 🥂

We hebben hier lekker lang zitten tafelen. We hadden diverse hapjes, salades en kaasfondue.
Daarna even gefacetimed met mijn vader in Rotterdam en mijn broer in Aberdeen.
Daarna bedacht ik me dat de diesel na de jaarwisseling vast weer duurder wordt en ik nodig moest tanken, dus om half elf ben ik nog even naar de Makro gereden om te tanken.
Om twaalf uur geproost met alcoholvrije bubbels.
Er was veel vuurwerk, maar gelukkig is Guapa daar niet bang van. Wel werd ze wat onrustig door alle drukte in de straat. Ze is nogal waaks 's nachts en er liepen nog laat veel mensen over straat. Ze heeft een paar keer gereageerd omdat ze pratende mensen hoorde.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3437532
Ik was lekker alleen thuis. Boekje erbij, muziekje op, hapje, drankje. Ging prima.
En toen was het ineens 00:00 uur.

Er was duidelijk minder vuurwerk dan andere jaren, maar wel veel zwaarder. Ook de puinhoop op straat qua afval is behoorlijk minder dan andere jaren.

Ik had voor alle zekerheid wel de auto in de parkeergarage gezet. Kost wel een paar stuivers, maar daar staat hij in elk geval redelijk beschermd achter slot en grendel.
Door Siberienne
#3437535
6FAD692B-98B0-4FFB-996A-33532937CBE0.jpeg
6FAD692B-98B0-4FFB-996A-33532937CBE0.jpeg (97.02 KiB) 826 keer bekeken
Wij waren op bezoek bij andere Neder-Noren in Oslo en heerlijke oliebollen en appelbeignets gegeten en gekletst en thee gedronken. Gezorgd dat we voor twaalven thuis waren (Shadow kon niet mee, zij hebben katten) en met shadow thuis vuurwerk gekeken en laatste ronde gelopen. Hij geeft er helemaal niks om, dus dat is fijn (knallen vallen hier ook erg mee, vooral siervuurwerk. En niet zo veel hier in ons dorpje).
Gebruikersavatar
Door Laika
#3437536
Voor iedereen een gezond en voorspoedig 2022!

Wij waren thuis (zoals altijd) we wonen in een rustig buurtje. Allemaal 60 plussers en 1 gezin met 3 terrorkids. Die beginnen al in november met afsteken van vuurwerk op onmogelijke tijden.
We hebben honden gehad die panisch waren voor vuurwerk en dat willen we bij Seven vermijden dus zijn we weer opgebleven tot over enen. Tot half 6 hebben we kunnen slapen. Toen gingen er vlakbij ons huis meerdere bommen af en zaten wij dus weer in de kamer >:(

Het ergste is dat je er niets tegen kan doen. Volgend jaar gaan de matrassen op de grond in de kamer en vieren we oud en nieuw in bed ;D
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3437547
Hier was overdag carbidschieten en om 00.00 uur barstte het los. Nog geen uur later was het eigenlijk klaar. Bobbie had er niets van en Billie zat dat kleine uur te trillen en zat strak tegen mij aan. Daarna ontspande ze langzaam weer.
Vandaag af en toe een knal, maar die zijn te tellen.
Ik hoop voor alle honden dat ze hun rust weer kunnen vinden.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door