Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3438845
Wat heerlijk om je verhaal te lezen. Ik geniet helemaal mee. :smitten:
Wat lijkt me dat toch bijzonder, als je een mensje in je buik voelt bewegen. Prachtig!
Lekker genieten. :)
Oh, en ze hebben zoveel leuke baby-spulletjes..... tegen de tijd dat je babytje geboren wordt, heb je vast al veel verzameld. :-*
#3438850
Tibbies schreef: wo 26 jan 2022, 17:54 Leuk Karin.
En nu elke keer als je bij de verloskundige bent geweest wat erbij shoppen Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Alleen dan :o

Ja, een meisje! We hadden geen voorkeur. Maar ik vind het wel heel fijn om te weten. Je kan heel veel genderneutraal kopen, maar ik vind het een en ander heerlijk meisjesachtig kopen ook verrukkelijk!
#3440329
Even weer een update. Gisteren de 20 weken echo gehad, morgen daadwerkelijk 20 weken en op de helft!

Ons meisje is gemeten, bekeken en begluurd en helemaal goedgekeurd. We hebben nu dus alle gezondheidschecks gehad en gaan met de mooiste uitslagen mogelijk de tweede helft in. Super blij mee! Ze is nu 20 cm en 330 gram.

Ik voel haar al goed en vaak. Dat vind ik heel erg fijn, voelt zo gezellig! Mijn buik groeit al flink, de weegschaal was tot zondag stabiel op mijn normale gewicht en vanmorgen ineens een halve kilo erbij. Ben benieuwd waar dat eindigt :biggrin2:

Ik ben nog steeds heel moe. Niet meer zo vreselijk erg als een paar weken geleden, maar het houdt niet over. Gelukkig zijn ze op het werk heel begripvol en is alles goed geregeld. Ik krijg de ruimte om goed voor mezelf te zorgen en daarmee is er ook zoveel mogelijk ruimte om mijn werk te doen. Ik ben heel blij dat mijn werkgever dat inziet. Prive blijft het ook flink doseren en ik mis best veel (mensen en activiteiten), maar ik heb tegelijk ook niet al te veel moeite om dat te accepteren. Ik geniet zoveel ik kan van dit mooie proces en de rest komt wel weer.
Meneer is keihard aan het werk om de verbouwing af te krijgen. Er moet nog heel veel gebeuren, maar hij maakt mooie vorderingen.

Het wordt een gezellig meiske, want ze zwaait elke keer vrolijk naar ons :smitten:
Bijlagen
24B89368-D43D-45D4-99F1-5BD3706846CF.jpeg
24B89368-D43D-45D4-99F1-5BD3706846CF.jpeg (54.25 KiB) 734 keer bekeken
#3440331
Kaela schreef: wo 16 feb 2022, 18:37 Even weer een update. Gisteren de 20 weken echo gehad, morgen daadwerkelijk 20 weken en op de helft!

Ons meisje is gemeten, bekeken en begluurd en helemaal goedgekeurd. We hebben nu dus alle gezondheidschecks gehad en gaan met de mooiste uitslagen mogelijk de tweede helft in. Super blij mee! Ze is nu 20 cm en 330 gram.

Ik voel haar al goed en vaak. Dat vind ik heel erg fijn, voelt zo gezellig! Mijn buik groeit al flink, de weegschaal was tot zondag stabiel op mijn normale gewicht en vanmorgen ineens een halve kilo erbij. Ben benieuwd waar dat eindigt :biggrin2:

Ik ben nog steeds heel moe. Niet meer zo vreselijk erg als een paar weken geleden, maar het houdt niet over. Gelukkig zijn ze op het werk heel begripvol en is alles goed geregeld. Ik krijg de ruimte om goed voor mezelf te zorgen en daarmee is er ook zoveel mogelijk ruimte om mijn werk te doen. Ik ben heel blij dat mijn werkgever dat inziet. Prive blijft het ook flink doseren en ik mis best veel (mensen en activiteiten), maar ik heb tegelijk ook niet al te veel moeite om dat te accepteren. Ik geniet zoveel ik kan van dit mooie proces en de rest komt wel weer.
Meneer is keihard aan het werk om de verbouwing af te krijgen. Er moet nog heel veel gebeuren, maar hij maakt mooie vorderingen.

Het wordt een gezellig meiske, want ze zwaait elke keer vrolijk naar ons :smitten:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hoi kleine baby :-* :-* :-* :-* :-*

Ik vind haar onweerstaaaaaanbaar mooi! Wat heerlijk dat ze rondom helemaal goedgekeurd is :-* . Ohww, 20 cm, het is toch fantastisch :smitten:

Wat fijn dat ze zo begripvol zijn op je werk! Ze pakt haar energie, die kleine meid, en het is fantastisch als je werkgever dat ook een beetje snapt :-*

Zo leuk , dat je dit met ons deelt :-*
#3440337
Wat fijn dat ze helemaal is goedgekeurd! Lijkt mij toch weer spannend zo'n echo ;-)
En ook heel fijn dat je werkgever jou de ruimte geeft om de nodige rust te kunnen pakken.

Lijkt mij enorm bijzonder om de kleine meid zo te voelen bewegen. Geeft in ieder geval aan dat ze goed levendig is :-)
#3440389
Ronald schreef: wo 16 feb 2022, 18:44 Fijn, die goede berichten! Goed dat je zelf aangeeft wat wel en niet gaat en ook wel heel erg prettig dat de werkgever hierin meegaat.
En sterkte voor T...
Ja daar ben ik echt heel blij mee! Dank je :-)
Lizzy schreef: Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hoi kleine baby :-* :-* :-* :-* :-*

Ik vind haar onweerstaaaaaanbaar mooi! Wat heerlijk dat ze rondom helemaal goedgekeurd is :-* . Ohww, 20 cm, het is toch fantastisch :smitten:

Wat fijn dat ze zo begripvol zijn op je werk! Ze pakt haar energie, die kleine meid, en het is fantastisch als je werkgever dat ook een beetje snapt :-*

Zo leuk , dat je dit met ons deelt :-*
Dat vind ik leuk! Voor ons is dit natuurlijk geweldig, bijzonder, lifechanging en alle superlatieven die er maar zijn. Maar ik vind het heel erg fijn en gezellig dat ik het met jullie delen kan.

Dank iedereen voor de leuke reacties :-* Genieten doen we absoluut!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door