Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3442888
kiara schreef: do 31 mar 2022, 18:42 Ach wat schattig 🥰

Hoelang duurt de zwangerschap nog?
Ik was gister 26 weken. Met hemelvaartsdag ga ik met verlof. Begin juli uitgerekend.

Het buikje begint nu echt wel wat te groeien en voor wat ongemak te zorgen. Schoenen aan doen begint al wat uitdagend te worden ;D. Maar mijn energie komt na mijn fikse verkoudheid weer heel aardig terug, de checks bij de verloskundige zijn elke keer uitstekend en verder heb ik niet of nauwelijks kwaaltjes. Dus ik ben super happy!
#3442894
Kaela schreef: do 31 mar 2022, 18:54 Ik was gister 26 weken. Met hemelvaartsdag ga ik met verlof. Begin juli uitgerekend.

Het buikje begint nu echt wel wat te groeien en voor wat ongemak te zorgen. Schoenen aan doen begint al wat uitdagend te worden ;D. Maar mijn energie komt na mijn fikse verkoudheid weer heel aardig terug, de checks bij de verloskundige zijn elke keer uitstekend en verder heb ik niet of nauwelijks kwaaltjes. Dus ik ben super happy!
Prachtige tijd juli
En de tijd van je schoenen niet meer aan kunnen doen komt nog maar in jou geval lekker slippers aan
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door