Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3444852
Ik kreeg bij het bekijken meteen weer het gevoel in m'n buik. Geweldig.
Op het eind gaat het nog veel heviger, echt golven. Of dat deed het bij mijn 2 laatste toch (de eerste stampte op m'n ribben ::)). Maar ik heb het nooit kunnen filmen. Dan hield ie er altijd mee op. :biggrin2: Heel mooi dat jij dat wel op beeld hebt.
#3444853
Ronald schreef: do 19 mei 2022, 20:23 Wat ontzettend leuk om te zien!
Ja he! Ik ben er helemaal door gefascineerd!
Sonja schreef:A, dat is zo'n leuk gevoel! :smitten:
Tot het moment komt dat je wil gaan slapen en mini besluit te gaan trampolinespringen in je buik. :-X :biggrin2:
Dat doet ze regelmatig, maar dat hindert me niet zo. Als ze met haar hoofdje over mijn blaas heen duwt of zich rekt en mijn maag aan de kant duwt is het wel wat minder. Maar dat doet ze gelukkig niet vaak.
pearlsofpassion schreef:Ik kreeg bij het bekijken meteen weer het gevoel in m'n buik. Geweldig.
Op het eind gaat het nog veel heviger, echt golven. Of dat deed het bij mijn 2 laatste toch (de eerste stampte op m'n ribben ::)). Maar ik heb het nooit kunnen filmen. Dan hield ie er altijd mee op. :biggrin2: Heel mooi dat jij dat wel op beeld hebt.
Ja dat golven heb ik ook al, maar is inderdaad heel lastig op film te krijgen. Van de week heeft ze ook een hele middag en avond letterlijker haar kont in de krib gegooid. Elke keer op dezelfde plek waar ik denk dat haar kont zit een enorme bult. Ik ben zo benieuwd wat ze allemaal doet daarbinnen en hoe ze zich dan voelt!
#3444864
Kaela schreef: vr 20 mei 2022, 09:19 Ik ben zo benieuwd wat ze allemaal doet daarbinnen en hoe ze zich dan voelt!
Haha, ja, daar zat ik ook aan te denken toen ik de beelden zag. Daar zit gewoon een minimensje d'r ding te doen, lekker warm en veilig bij mama. Ik heb helemaal niets met kinderen, maar dat vind ik dan toch wel ontroerend, die gedachte. :-)
#3444868
Anne in Zweden schreef: vr 20 mei 2022, 14:10 Haha, ja, daar zat ik ook aan te denken toen ik de beelden zag. Daar zit gewoon een minimensje d'r ding te doen, lekker warm en veilig bij mama. Ik heb helemaal niets met kinderen, maar dat vind ik dan toch wel ontroerend, die gedachte. :-)
Zo lief Anne, dat is inderdaad heel ontroerend.
Lizzy schreef:Ohhh, wat enig en wat lieffffffffff :smitten:

Ze is een golfslagbad aan het maken :smitten:
Hahaha oooh kijk nu weten we het ;D snap ik wel, golfslagbad is leuk!!
#3445582
Het is weer tijd voor een update!

Vanmorgen de laatste echo gehad. Mevrouw ligt keurig gedraaid, groeit haast perfect volgens schema en alles is helemaal in orde voor het laatste stukje. Hotel mama begint erg krap te worden, maar ze spartelde alsnog vrolijk door het beeld, waar ik weer de slappe lach van kreeg ;D kon ik eens zien wat ik steeds voel.

Hoewel er nog heel erg veel moet gebeuren, beginnen we de dingen die voor haar komst belangrijk zijn op orde te krijgen. De woonkamer is weer leefbaar, de co-sleeper staat (daar heb ik de eerste avond tijden naar zitten staren in verwondering dat daar heel binnenkort ons meisje in ligt!), de wasjes draaien, zelfs de box is nu besteld. Dan hebben we echt álles en waarschijnlijk wel meer om er helemaal klaar voor te zijn.

Het komende project is de vogels naar beneden krijgen. Dat heeft langer geduurd dan de bedoeling was en nu ik verlof heb, vind ik ze zielig. Ze zitten nu veel alleen boven en hoewel ze tevreden en oke lijken, vind ik dat niet leuk. En ik zou het vervelend vinden als ze door een vroege bevalling daar nog weken zo zouden zitten. Dus de komende tijd ligt de focus op hun paleis. Zodat ze straks weer de ruimte hebben en weer meer bij ons dagelijks leven horen.
Alles wat verder nog lukt, is daarna mooi meegenomen, maar de druk is wel wat van de ketel qua verbouwen en dat is ontzettend fijn.

Mijn lijf gaat het wel duidelijk steeds zwaarder vinden. Maar niets ergs, wat pijntjes en kwaaltjes, meer is het niet. Dus ik waggel lekker verder, geniet van elke dag dat ik haar nog dragen mag.
#3445623
Kaela schreef: di 07 jun 2022, 13:37 Het is weer tijd voor een update!

Vanmorgen de laatste echo gehad. Mevrouw ligt keurig gedraaid, groeit haast perfect volgens schema en alles is helemaal in orde voor het laatste stukje. Hotel mama begint erg krap te worden, maar ze spartelde alsnog vrolijk door het beeld, waar ik weer de slappe lach van kreeg ;D kon ik eens zien wat ik steeds voel.

Hoewel er nog heel erg veel moet gebeuren, beginnen we de dingen die voor haar komst belangrijk zijn op orde te krijgen. De woonkamer is weer leefbaar, de co-sleeper staat (daar heb ik de eerste avond tijden naar zitten staren in verwondering dat daar heel binnenkort ons meisje in ligt!), de wasjes draaien, zelfs de box is nu besteld. Dan hebben we echt álles en waarschijnlijk wel meer om er helemaal klaar voor te zijn.

Het komende project is de vogels naar beneden krijgen. Dat heeft langer geduurd dan de bedoeling was en nu ik verlof heb, vind ik ze zielig. Ze zitten nu veel alleen boven en hoewel ze tevreden en oke lijken, vind ik dat niet leuk. En ik zou het vervelend vinden als ze door een vroege bevalling daar nog weken zo zouden zitten. Dus de komende tijd ligt de focus op hun paleis. Zodat ze straks weer de ruimte hebben en weer meer bij ons dagelijks leven horen.
Alles wat verder nog lukt, is daarna mooi meegenomen, maar de druk is wel wat van de ketel qua verbouwen en dat is ontzettend fijn.

Mijn lijf gaat het wel duidelijk steeds zwaarder vinden. Maar niets ergs, wat pijntjes en kwaaltjes, meer is het niet. Dus ik waggel lekker verder, geniet van elke dag dat ik haar nog dragen mag.
Fijn dat ze zo goed gaat :-* ! En fijn dat je lekker kunt genieten, ook al is het wel wat zwaarder geworden nu. Lekker genieten, de komende weken :-* ! Ik hoop dat het je lukt om de vogels naar beneden te krijgen. Zou wel fijn zijn.
#3445628
Lizzy schreef: wo 08 jun 2022, 11:46 Fijn dat ze zo goed gaat :-* ! En fijn dat je lekker kunt genieten, ook al is het wel wat zwaarder geworden nu. Lekker genieten, de komende weken :-* ! Ik hoop dat het je lukt om de vogels naar beneden te krijgen. Zou wel fijn zijn.
Ja dat zou heel fijn zijn. Mijn lieve schatjes. Je hoort zo vaak dat dieren het onderspit gaan delven en ik weer wel dat de situatie zoals het nu is tijdelijk is om juist een paleis en een fijne toekomst voor ze mogelijk te maken. Allang bedacht voordat we wisten dat ik zwanger was. Maar ze doorstaan het zo dapper en ik gun het zo! En mijn hormonen willen de baby in de wieg en de vogels goed op stok! Zo’n sterk gevoel!
#3445721
Spannnend ..... het is nu echt aftellen :)
Is 7-7-2022 nog steeds de geschatte datum? ..... dat gaat nu echt dichterbij komen.

Super dat je je zo goed voelt, kwaaltjes en ongemak hoort er nu eenmaal bij en kan ook niet anders met een mensenlijf wat zich wurmt in jou lijf.
Maar zolang je nog goed uit de voeten kan en dochterlief nog even lekker blijft zitten (springen) wens ik je voorspoedige laatste weekjes toe
#3445723
Ina schreef: za 11 jun 2022, 12:31 Spannnend ..... het is nu echt aftellen :)
Is 7-7-2022 nog steeds de geschatte datum? ..... dat gaat nu echt dichterbij komen.

Super dat je je zo goed voelt, kwaaltjes en ongemak hoort er nu eenmaal bij en kan ook niet anders met een mensenlijf wat zich wurmt in jou lijf.
Maar zolang je nog goed uit de voeten kan en dochterlief nog even lekker blijft zitten (springen) wens ik je voorspoedige laatste weekjes toe
Ja 7-7 is nog steeds de geschatte datum. Mijn gevoel zegt dat ze eerder komt, maar dat is natuurlijk ook niet meer als een gevoel.

Deze foto is van 1 januari op 13 weken:
9FEEEE6B-7CBA-4BB5-9AFD-6EF8B419DE31.jpeg
9FEEEE6B-7CBA-4BB5-9AFD-6EF8B419DE31.jpeg (1.24 MiB) 495 keer bekeken
Deze van vanmorgen:
401E6B94-C257-4C66-AAAD-330DB3A03752.jpeg
401E6B94-C257-4C66-AAAD-330DB3A03752.jpeg (762.21 KiB) 495 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door