Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3437945
Heel waar.
En ik vind verhalen over bevallen juist vaak erg opgeklopt. Het is ook voor iedereen anders, maar je hoort enkel de horrorverhalen, en das nergens voor nodig..
Ik vond het een prachtige ervaring, die ik voor geen geld van de wereld had willen missen. Echt niet.
Ik ga het zelfs, denk ik, ooit nog missen. Kan je gek vinden, maar dat is ook net als topsport: tot het uiterste gaan en die uitdaging met jezelf aangaan. De sportuitdaging van je leven.
En je bent terwijl zo iets heerlijks aan het doen, nl, een kindje krijgen. Zalig toch? :)
Ik meen het.
Dat soort instelling helpt trouwens ook met de pijn. ;)


Das best al vroeg dat je zoveel voelt! Zeker voor een eerste zwangerschap. Heerlijk hoor. Ik zit gewoon mee te genieten.
#3437948
Ja hoor , herkenbaar . Niets van aan trekken
Een zwangerschap en bevalling is voor iedereen anders . En zeker als je een eerste kind verwacht wil men zich er nog weleens mee bemoeien . Ook na de geboorte
Ik ben inmiddels oma . Ik heb me er nooit mee bemoeid . Hun kinderen , hun opvoeding . Als ze iets vragen dan geef ik mijn mening . En dan nog beslissen zij wat ze ermee doen

Gewoon lekker genieten van je zwangerschap . Net wat Pop zegt , het is heel bijzonder .
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door