Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3435916
:biggrin2: :biggrin2:
Bijlagen
FB_IMG_1638870828356.jpg
FB_IMG_1638870828356.jpg (65.78 KiB) 863 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3435934
;D Haha, dat is ook precies wat Iggy zou doen waarschijnlijk als we een boom zouden hebben.
Gebruikersavatar
Door pike
#3435943
KarenH schreef: di 07 dec 2021, 15:26 ;D Haha, dat is ook precies wat Iggy zou doen waarschijnlijk als we een boom zouden hebben.
Ik zat me al af te vragen: Zouden er werkelijk honden zijn die dit doen?
Mijn drie reutjes hebben dat in elk geval nooit gedaan of ook maar geprobeerd :cool: Zelfs Pike niet en dat was toch wel een behoorlijk meneertje :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3435944
pike schreef: di 07 dec 2021, 16:58 Ik zat me al af te vragen: Zouden er werkelijk honden zijn die dit doen?
Mijn drie reutjes hebben dat in elk geval nooit gedaan of ook maar geprobeerd :cool: Zelfs Pike niet en dat was toch wel een behoorlijk meneertje :biggrin2:
Ik ben eens langs een huis gelopen waar ik zo de woonkamer in kon kijken. Daar stond een prachtig opgetuigde kerstboom en een boxer. Hij snuffelde aan de boom en tilde toen zijn poot op. Niet een paar druppeltjes, nee...het was een lange plas. Dus er zijn honden die dit doen.
Wij hebben nooit een boom dus ik kom het nooit aan de weet of Iggy het zou doen. Ook hij is een behoorlijk meneertje, maar hij heeft nooit binnen geplast (afgezien van zijn puppy tijd), dus het zal waarschijnlijk ook wel meevallen.
Gebruikersavatar
Door pike
#3435961
KarenH schreef: di 07 dec 2021, 17:31 Ik ben eens langs een huis gelopen waar ik zo de woonkamer in kon kijken. Daar stond een prachtig opgetuigde kerstboom en een boxer. Hij snuffelde aan de boom en tilde toen zijn poot op. Niet een paar druppeltjes, nee...het was een lange plas. Dus er zijn honden die dit doen.
Wij hebben nooit een boom dus ik kom het nooit aan de weet of Iggy het zou doen. Ook hij is een behoorlijk meneertje, maar hij heeft nooit binnen geplast (afgezien van zijn puppy tijd), dus het zal waarschijnlijk ook wel meevallen.
Dat lijkt me wel hilarisch om te zien ;D
Ik kan me wel een ander kerstboomincident herinneren uit lang vervlogen tijd toen ik nog bij mijn ouders woonde. Mijn moeder had altijd een hele grote kerstboom, en daaronder, op de grond, maakte zij van rotspapier en beeldjes en weet ik wat allemaal een kerstkribbe. En op een goede morgen, toen wij beneden kwamen, lag mijn Duitse herder prinsheerlijk opgerold in die kribbe ;D en ze had een schaapje opgegeten ;D ;D
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3435971
pike schreef: di 07 dec 2021, 23:13 Dat lijkt me wel hilarisch om te zien ;D
Ik kan me wel een ander kerstboomincident herinneren uit lang vervlogen tijd toen ik nog bij mijn ouders woonde. Mijn moeder had altijd een hele grote kerstboom, en daaronder, op de grond, maakte zij van rotspapier en beeldjes en weet ik wat allemaal een kerstkribbe. En op een goede morgen, toen wij beneden kwamen, lag mijn Duitse herder prinsheerlijk opgerold in die kribbe ;D en ze had een schaapje opgegeten ;D ;D
;D ;D Geweldig. Als ze maar geen last van het schaapje heeft gehad.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door