Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3435544
Het permanentje zit vandaag weer goed :biggrin2:
Ik ben heel erg lief zegt moeder
En alweer ruim 5 jaar
Maar ik ben ook heel erg koppig
Ik schijn de ergste te zijn , van alle Russells die mijn butler heeft gehad ::)
Ik zie dat natuurlijk anders,ik ga gewoon graag mn eigen gang . En dan heb ik echt geen aandacht voor mn butler hoor ::)
Slaafs luisteren is iets voor honden
Laat me .... laat me . Laat mij mn eigen gang maar gaan . En als jij me volgt butler ,dan komt het altijd weer goed :D soms duurt het effe,maar dan heb je ook wel wat :biggrin2:
Dan kom ik je heel vrolijk en blij naar je toe
Maar ik leef mijn leven zoals ik dat wil
Zo heb ik laatst besloten dat ik geen patrijs en fazant meer eet . :cool: gelukkig bestaan er honden die alles opeten , de border collies van de buurvrouw,. Ik verklaar ze voor gek
Morgen mag ik weer naar mijn grote vriendin :D Chantal. Dat is de liefste dokter die ik ken . Mijn personeel heeft alvast een cadeautje voor haar gekocht . Want ik ga niet zo vaak meer naar die lieve dokter toe
Zo , en nu ga ik maffen . Ik heb mn buikje vol met fatsoenlijk eten . Pens parelhoenkarkas en lamsvlees met van die groenteprut die moeder er doorheen mengt .hmm dat kan nog :biggrin2:
Bijlagen
20211201_125146.jpg
20211201_125146.jpg (3.05 MiB) 540 keer bekeken
20211201_125158.jpg
20211201_125158.jpg (2.8 MiB) 540 keer bekeken
20211201_125320.jpg
20211201_125320.jpg (3.03 MiB) 540 keer bekeken
Door zurca
#3435548
Dat is onze specialiteit (1 van de vele die wij hebben) zegt Pippa hier, het goed opvoeden van ons personeel....
Soms zijn ze wat hardleers, soms wat eigenwijs (en dan zeggen ze wat van ons, tssss) maar als je maar goed volhoudt dan leren ze het wel....
:biggrin2: ::) ;)
Door Tanna
#3435572
Maar de ene patrijs is de andere niet. Of die fazant, of die kwartel.......
Ik heb dat ook hoor, mijn moeder heeft pas nieuwe gemalen kwartel gekocht en die vind ik echt niet te eten. Vorige week had ze geprobeerd me te beduvelen en de kwartel door de heerlijke kip geprakt. Ja zeg, alsof wij hondjes helemaal achterlijk zijn! Toen ik klaar was met eten was de kip op en had ik de kwartel in een bobbeltje aan de zijkant van het schaaltje gelegd, lekker puh!
Ik voel met je mee hoor, gewoon je kleine hondenpootje stijf houden!
Door smulpaap
#3435577
zurca schreef: wo 01 dec 2021, 16:35 Dat is onze specialiteit (1 van de vele die wij hebben) zegt Pippa hier, het goed opvoeden van ons personeel....
Soms zijn ze wat hardleers, soms wat eigenwijs (en dan zeggen ze wat van ons, tssss) maar als je maar goed volhoudt dan leren ze het wel....
:biggrin2: ::) ;)
Ja hoor , jezelf ook gedragen als terriër :biggrin2: dan komt het goed
Ik vind de ruwhaar zachtaardiger , wat minder fel dan de gladhaar . Maar wel vele malen koppiger . Maar tegelijkertijd waanzinnig lief en aanhankelijk
Door smulpaap
#3435578
:biggrin2:
Tanna schreef: wo 01 dec 2021, 22:17 Maar de ene patrijs is de andere niet. Of die fazant, of die kwartel.......
Ik heb dat ook hoor, mijn moeder heeft pas nieuwe gemalen kwartel gekocht en die vind ik echt niet te eten. Vorige week had ze geprobeerd me te beduvelen en de kwartel door de heerlijke kip geprakt. Ja zeg, alsof wij hondjes helemaal achterlijk zijn! Toen ik klaar was met eten was de kip op en had ik de kwartel in een bobbeltje aan de zijkant van het schaaltje gelegd, lekker puh!
Ik voel met je mee hoor, gewoon je kleine hondenpootje stijf houden!


:biggrin2: :biggrin2:
Echt he , het zijn net katten wat dat betreft
Ze hebben alles direct in de gaten
Ik had nog wat vlees van de fazant pootjes afgehaald. Heel klein gesneden en gemengd met pens en kalkoenvlees . Nou , mooi niet hoor . Ik stop er nu dus echt mee . Jammer maar ook frustrerend . Al ben ik wel blij dat de buurhonden het wel lusten
Mijn vorige russells waren gemakkelijke eters . Deze juf niet echt .
Door Tanna
#3435584
smulpaap schreef: wo 01 dec 2021, 23:02 :biggrin2:

:biggrin2: :biggrin2:
Echt he , het zijn net katten wat dat betreft
Ze hebben alles direct in de gaten
Ik had nog wat vlees van de fazant pootjes afgehaald. Heel klein gesneden en gemengd met pens en kalkoenvlees . Nou , mooi niet hoor . Ik stop er nu dus echt mee . Jammer maar ook frustrerend . Al ben ik wel blij dat de buurhonden het wel lusten
Mijn vorige russells waren gemakkelijke eters . Deze juf niet echt .
Bij de volgende rol kwartel eet ze het misschien wel weer, maar voorlopig doen we het even zonder. Wat een typetjes, hè?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door