Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3435638
pluk schreef: do 02 dec 2021, 16:53 Heerlijk vermakelijk topic weer, zo heb je ze alleen op bp :biggrin2:

Ik zou er gewoon eens een mailtje aan t Woud aan wagen. Misschien hebben zij een idee.
Jaaaa, misschien kan ie opgestuurd?

Kan een dierenarts er niet nog wat mee? :D (oké moet je wel ff duidelijk zeggen dat je wil weten wát het is, en niet dat je wil dat ie weer beter wordt)
#3435676
Een haakworm heeft geen ringen:
20D03B33-69D2-44F8-A9D4-757865ED1BC6.jpeg
20D03B33-69D2-44F8-A9D4-757865ED1BC6.jpeg (284.26 KiB) 1034 keer bekeken
Er zijn veel verschillende soorten regenwormen. En ze worden niet allemaal zo lang. Bijvoorbeeld: Bimastos rubidus, de Gewone strooiselworm, wordt 15-50 mm.

En als hij nou verdroogd is, kan de hond hem net zo goed in die hoedanigheid naar binnen hebben gewerkt. Dat hoeft niet in de maag gebeurd te zijn. Maar ik dacht dat hij samentrok na uitrekken. Dan zou hij nog geleefd hebben want anders was hij gewoon stuk gegaan. In dat geval is hij levend opgegeten en door zijn gefriemel in de maag uitgekotst.
#3435680
pike schreef: do 02 dec 2021, 23:54 Een haakworm heeft geen ringen:
20D03B33-69D2-44F8-A9D4-757865ED1BC6.jpeg

Er zijn veel verschillende soorten regenwormen. En ze worden niet allemaal zo lang. Bijvoorbeeld: Bimastos rubidus, de Gewone strooiselworm, wordt 15-50 mm.

En als hij nou verdroogd is, kan de hond hem net zo goed in die hoedanigheid naar binnen hebben gewerkt. Dat hoeft niet in de maag gebeurd te zijn. Maar ik dacht dat hij samentrok na uitrekken. Dan zou hij nog geleefd hebben want anders was hij gewoon stuk gegaan. In dat geval is hij levend opgegeten en door zijn gefriemel in de maag uitgekotst.
Plotseling heb ik beeld. En ik moet nog ontbijten. Dank Pike ;D ;D (moet ook ineens denken aan dat debiele restaurant in Kopenhagen waar ze levende garnalen en levende mieren op het menu hadden staan)
#3435757
Siberienne schreef: vr 03 dec 2021, 07:49 Plotseling heb ik beeld. En ik moet nog ontbijten. Dank Pike ;D ;D (moet ook ineens denken aan dat debiele restaurant in Kopenhagen waar ze levende garnalen en levende mieren op het menu hadden staan)
Was dat misschien een restaurant voor honden? Armagnac zou zo'n voorafje namelijk wel gewaardeerd hebben :biggrin2: :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door