Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Nemen jullie 'm?

Ja
37
69%
Nee
10
19%
Misschien
6
11%
Anders, licht toe graag
1
2%
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3438274
Laika schreef: vr 14 jan 2022, 14:19 Nou, ik heb toch spijt van mijn boosterprik gekregen. De eerste 3 dagen kon ik mijn geprikte arm niet optillen en ik dacht dat het daarmee wel klaar was, maar de volgende dag deed mijn onderrug veel pijn (zonder enige aanleiding) en de dagen er na kreeg ik op steeds meer plaatsen last van spier en zenuwpijnen. Nu is het dus ruim 3 weken na de booster en ik merk nog geen verbetering :'(

De basisvaccinaties waren van Pfizer en daarvan heb ik alleen een beetje pijn in mijn arm gehad. Nu heb ik de Moderna tegen mijn gevoel in toch genomen en vraag me steeds af of ik dit ook bij een Pfizer prik gehad zou hebben. Dat kom ik nooit te weten. Wat ik wel weet is dat Moderna er bij mij niet meer inkomt.
Wat vervelend dat je er zo'n last van hebt! Hopelijk knapt het snel op.
Gebruikersavatar
Door Ina
#3438275
Lizzy schreef: vr 14 jan 2022, 13:30 Nou he, wat een verschil he! Hier zelfde ervaring hoor! Ik had onwijs pijn in mijn arm, direct al na het inspuiten, met Janssen! Met Moderna niks nada, en ook hier geaspireerd met Moderna.


Hahahahaha, geweldig, echt grappig om te lezen ;D

Nou, nu op naar weinig bijwerkingen!
Bij Janssen had ik behalve dat de prik zelf pijn deed, ook meteen een beurse plek gevoel en heb ik echt een paar weken een soort onderhuidse verdikking gevoeld die 'pijnlijk' bleef. Niks serieus of waardoor ik nooit meer een Janssen zou durven nemen, maar wel opvallend.
Tot nu nog niks geen last van de prik van vandaag, hopelijk blijft dat zo, maar we gaan het beleven.

Die ouwe heer was trouwens in Zoetermeer, ik dacht nog na het lezen van jou verhaal 'lekker dan, dat gaat dus duren' .... maar ik was eerder klaar als de mensen die naast mij bij een meldloket stonden en dan ook nog geholpen door iemand die het helemaal niet raar of vervelend vond dat ik om een 'speciale behandeling' vroeg ;)
Door Lizzy
#3438277
Ina schreef: vr 14 jan 2022, 15:42 Bij Janssen had ik behalve dat de prik zelf pijn deed, ook meteen een beurse plek gevoel en heb ik echt een paar weken een soort onderhuidse verdikking gevoeld die 'pijnlijk' bleef. Niks serieus of waardoor ik nooit meer een Janssen zou durven nemen, maar wel opvallend.
Tot nu nog niks geen last van de prik van vandaag, hopelijk blijft dat zo, maar we gaan het beleven.

Die ouwe heer was trouwens in Zoetermeer, ik dacht nog na het lezen van jou verhaal 'lekker dan, dat gaat dus duren' .... maar ik was eerder klaar als de mensen die naast mij bij een meldloket stonden en dan ook nog geholpen door iemand die het helemaal niet raar of vervelend vond dat ik om een 'speciale behandeling' vroeg ;)
Hahahaha, ik moest zelf naar Rijswijk voor m'n booster ;D
Door Djeena
#3438279
Laika schreef: vr 14 jan 2022, 14:19 Nou, ik heb toch spijt van mijn boosterprik gekregen. De eerste 3 dagen kon ik mijn geprikte arm niet optillen en ik dacht dat het daarmee wel klaar was, maar de volgende dag deed mijn onderrug veel pijn (zonder enige aanleiding) en de dagen er na kreeg ik op steeds meer plaatsen last van spier en zenuwpijnen. Nu is het dus ruim 3 weken na de booster en ik merk nog geen verbetering :'(

De basisvaccinaties waren van Pfizer en daarvan heb ik alleen een beetje pijn in mijn arm gehad. Nu heb ik de Moderna tegen mijn gevoel in toch genomen en vraag me steeds af of ik dit ook bij een Pfizer prik gehad zou hebben. Dat kom ik nooit te weten. Wat ik wel weet is dat Moderna er bij mij niet meer inkomt.
Beterschap!
Door Lizzy
#3438281
Laika schreef: vr 14 jan 2022, 14:19 Nou, ik heb toch spijt van mijn boosterprik gekregen. De eerste 3 dagen kon ik mijn geprikte arm niet optillen en ik dacht dat het daarmee wel klaar was, maar de volgende dag deed mijn onderrug veel pijn (zonder enige aanleiding) en de dagen er na kreeg ik op steeds meer plaatsen last van spier en zenuwpijnen. Nu is het dus ruim 3 weken na de booster en ik merk nog geen verbetering :'(

De basisvaccinaties waren van Pfizer en daarvan heb ik alleen een beetje pijn in mijn arm gehad. Nu heb ik de Moderna tegen mijn gevoel in toch genomen en vraag me steeds af of ik dit ook bij een Pfizer prik gehad zou hebben. Dat kom ik nooit te weten. Wat ik wel weet is dat Moderna er bij mij niet meer inkomt.
Waardeloos zeg :-\ . Je zou CBD olie kunnen proberen tegen de pijn. En ontgiften met chlorella. Sterkte :-*
Gebruikersavatar
Door Ina
#3438286
Lizzy schreef: vr 14 jan 2022, 17:06 Hahahaha, ik moest zelf naar Rijswijk voor m'n booster ;D
Oh echt :o .... dat is weer helemaal logisch dan ;)
Waarschijnlijk omdat ik de booster over de vakantieperiode heen getild heb en er daardoor wel in Zoetermeer plek was.
Gebruikersavatar
Door Ina
#3438287
CindyMayella schreef: vr 14 jan 2022, 17:45 Mmmmm… ik moet morgen voor de booster… begin em toch een beetje te knijpen :-\ :-[ ….
Ik lees net dat je kroon is afgebroken en je naar de kaakchirurg moet ... staat er op het formulier niet iets over een ingreep binnen zoveel tijd na de booster?
Even goed lezen en anders misschien een weekje uitstellen (de booster)
#3438290
Ina schreef:[quote=CindyMayella post_id=3438282 time=<a href="tel:1642178750" data-original-title="" title="">1642178750</a> user_id=14918]
Mmmmm… ik moet morgen voor de booster… begin em toch een beetje te knijpen :-\ :-[ ….
Ik lees net dat je kroon is afgebroken en je naar de kaakchirurg moet ... staat er op het formulier niet iets over een ingreep binnen zoveel tijd na de booster?
Even goed lezen en anders misschien een weekje uitstellen (de booster)[/quote]

Ne, dr is alleen gevraagd of ik bloedverdunners gebruik…..
Gebruikersavatar
Door Ina
#3438292
CindyMayella schreef: vr 14 jan 2022, 18:45 Ik lees net dat je kroon is afgebroken en je naar de kaakchirurg moet ... staat er op het formulier niet iets over een ingreep binnen zoveel tijd na de booster?
Even goed lezen en anders misschien een weekje uitstellen (de booster)
Ne, dr is alleen gevraagd of ik bloedverdunners gebruik…..
[/quote]

Op het formulier wat je invult voor je vaccinatie?
Daar staat toch ook iets over binnen 2 weken een operatie etc.?
Ik heb het formulier niet meer, want die houden op de priklocatie, maar ik dacht echt dat ik zoiets heb zien staan
#3438293
Ina schreef:[quote=CindyMayella post_id=3438290 time=<a href="tel:1642182327" data-original-title="" title="">1642182327</a> user_id=14918]
Ik lees net dat je kroon is afgebroken en je naar de kaakchirurg moet ... staat er op het formulier niet iets over een ingreep binnen zoveel tijd na de booster?
Even goed lezen en anders misschien een weekje uitstellen (de booster)
Ne, dr is alleen gevraagd of ik bloedverdunners gebruik…..
[/quote]

Op het formulier wat je invult voor je vaccinatie?
Daar staat toch ook iets over binnen 2 weken een operatie etc.?
Ik heb het formulier niet meer, want die houden op de priklocatie, maar ik dacht echt dat ik zoiets heb zien staan[/quote]

Uhhhhh…. Ik heb online een afspraak gemaakt voor de booster; wel een vragenlijst moeten invullen, maar ik krijg een plaatselijke verdoving bij de kaakchirurg (volgens de site), dus da’s toch geen operatie??? Dat is toch dezelfde verdoving als een verdoving voor een wortelkanaalbehandeling of gaatje????
Heb het bij de tandarts gemeld en toen ik belde voor de afspraak, is mij verder daar niets over gevraagd :-\…..
Ik heb er ook verder niet bij stil gestaan…..

Ik ga maandag wel bellen naar de kaakchirurg en vragen hoe en wat vanwege de booster morgen :-[ ….
Gebruikersavatar
Door pluk
#3438295
CindyMayella schreef: vr 14 jan 2022, 20:14 Uhhhhh…. Ik heb online een afspraak gemaakt voor de booster; wel een vragenlijst moeten invullen, maar ik krijg een plaatselijke verdoving bij de kaakchirurg (volgens de site), dus da’s toch geen operatie??? Dat is toch dezelfde verdoving als een verdoving voor een wortelkanaalbehandeling of gaatje????
Heb het bij de tandarts gemeld en toen ik belde voor de afspraak, is mij verder daar niets over gevraagd :-\…..
Ik heb er ook verder niet bij stil gestaan…..

Ik ga maandag wel bellen naar de kaakchirurg en vragen hoe en wat vanwege de booster morgen :-[ ….
je moet deze ingevuld meenemen naar je vaccinatie afspraak https://www.rivm.nl/documenten/gezondhe ... vaccinatie
maar ze hebben 'm daar ook (althans in Rijswijk) dus je kunt 'm ook op locatie invullen.
#3438296
Heb in mn mail de afspraakbevestiging opgezocht en idd daar staat een vragenlijst (moet ik dus nog invullen idd), maar dan zit ik nog met de kaakchirurg… ik ga niet onder narcose, het is een plaatselijke verdoving, alsof je een kies er uit trekt….. dan kan de booster toch gewoon doorgaan 🤔🤔??
Gebruikersavatar
Door pluk
#3438297
CindyMayella schreef: vr 14 jan 2022, 21:21 Heb in mn mail de afspraakbevestiging opgezocht en idd daar staat een vragenlijst (moet ik dus nog invullen idd), maar dan zit ik nog met de kaakchirurg… ik ga niet onder narcose, het is een plaatselijke verdoving, alsof je een kies er uit trekt….. dan kan de booster toch gewoon doorgaan 🤔🤔??
Dat denk ik ook...
Voor de zekerheid zou je morgen ook even met de ggd arts kunnen overleggen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door