Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Nemen jullie 'm?

Ja
37
69%
Nee
10
19%
Misschien
6
11%
Anders, licht toe graag
1
2%
#3438572
eelke schreef: vr 21 jan 2022, 12:52 Toch blijft het wel een beetje gokken, denk ik. Want met de huidige cijfers is het virus gewoon overal en loop je dus steeds wel het risico.
Ja, dat is ook zo. En het moet in deze situatie nog van cliënt naar mij naar meneer gaan: door 'nog 5 vaccinaties heen', zeg maar.

Maar buiten het 1x/week zwemmen met cliënten, ben ik heel strikt met mondkapje op. En zien en spreken we eigenlijk iedereen nog steeds op afstand. Die kans acht ik dus veel kleiner dan in deze situatie :)
#3438573
Ik had wss gewoon getest net voor de prik. Zelftest. Dat os niet sluitend, maar dat lukt nu toch niet.
Want idd, wat Eelke zegt, hoe langer je wacht, hoe groter het risico ook wordt dat hij het virus tegenkomt voor de prik.
Door Siberienne
#3438602
pearlsofpassion schreef: di 18 jan 2022, 23:10 In dat artikel dat Dinky deelde. Daar spreekt men van een geval op 3000 of 4000 kinderen ( tussen 5 en 10 jaar oud) per jaar.

Edit: ow sorry. Ik was aan het lezen of reageren op Dinky toen jij postte denk ik, want ik had je reactie niet gezien. :-[

Wat je zegt komt ongeveer overeen met wat ik ook dacht. Het stelt me wel wat gerust en ik denk dat ik dan nog steeds goed zit met m'n keuze. Bedankt!
Als de dingen veranderen of er toch wat meer aan de hand blijkt te zijn, zien we dan wel weer verder.

Dat linkje ga ik eens op m'n gemak doornemen, maar nu moet ik aan het werk. :P
Kwam dit nog tegen op LinkedIn van een NL kinderarts https://covidwiki.nl/vaccinkind/
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3438792
Eddie zou vandaag de 4e vaccinatie krijgen. Hij valt onder het kopje "mensen met een ernstige afweerstoornis" en eigenlijk wist hij niet goed of hij wel of niet zou gaan. Die keuze is voor hem gemaakt..... Sinds maandagavond is hij ziek, koorts, hoesten, benauwd, hoofdpijn enz. enz. Vanavond was de eerste testmogelijkheid, we gaan het beleven.

Mijn thuistest zegt dat ik nog steeds mijn eigen negatieve zelf ben. Ik heb 23 december de booster gehad.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3438920
Dank jullie wel lieverds! :-*

Eddie had vanmorgen positief nieuws: hij was negatief getest. :D

Hij heeft nu het idee om toch een antistoffen test te doen, wij vinden het allebei zo onvoorstelbaar dat hij nog geen corona heeft gehad ::)

Stom hè, gaat er gewoon niet in dat iets wat zo besmettelijk is hem overslaat.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door