Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door sam28
#3435375
Ik loop te zenuwen. Siepie is bij de DA voor tandextractie. Rotte kiesjes door chronische niesziekte.
Cato snapte er niks van dat ik Siepie inlaadde en dat ze niet mee mocht. :biggrin2:

De DA assistente wilde van alles gaan uitleggen maar ik wilde gewoon weten waar ze mee in slaap gemaakt werd. ;D
De patient voor Siepie was aan het wakker worden hoorde ik aan de alarmen. Ik hoop dat ze snel zijn begonnen en ze snel weer naar huis mag.
Laatst gewijzigd door sam28 op ma 29 nov 2021, 11:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#3435377
Oh shit ja, dat is altijd weer om zenuwachtig te zijn! Ik ga voor je duimen dat Siepie snel weer thuis is :-*
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3435378
Ik schrok even door de titel van het topic ::)

Gelukkig 'alleen maar' zenuwen voor de behandeling :)
Sterkte met het wachten! Hopelijk helpt Cato je met wat afleiding om de tijd door te komen en mag je Siepie vlot weer ophalen :-*
Door Anne in Zweden
#3435379
dinky89 schreef: ma 29 nov 2021, 11:09 Ik schrok even door de titel van het topic ::)

Gelukkig 'alleen maar' zenuwen voor de behandeling :)
Sterkte met het wachten! Hopelijk helpt Cato je met wat afleiding om de tijd door te komen en mag je Siepie vlot weer ophalen :-*
Ik ook, mijn hart sloeg echt over! :(

Kun je de titel veranderen in 'Siepie bij de da' of zo, Sam? Voor de cardiovasculaire gezondheid van heel BP? :biggrin2:

En verder duim ik ntuurlijk dat alles goed gaat. Let er wel op dat Cato Siepie niet gek maakt straks, zo'n gebitsoperatie doet toch altijd pijn.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3435381
hahahaha, sorry. Ik zal eens kijken of me dat lukt. De druk op de zorg is genoeg zonder jullie cardiovasculaire problemen door mijn topic. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door sam28
#3435388
Ik was klaar met wachten, een tijdje getwijfeld want ja, zij hebben ook meer te doen dan een zenuwachtig baasje te woord staan. Maar toch maar gebeld.
Ze is nu net een half uurtje klaar. Lag lekker uit te slapen. Ze hebben 3 kiezen en nog iets getrokken. Haar draculatanden heeft ze nog maar verder is het weinig meer. ;D

Ik mag haar na 16u ophalen (En Zeker Niet Eerder) :biggrin2: Dus ben ik verplicht heel rustig aan te doen (en zal braaf geen minuut eerder vertrekken dan 15.45) en ga ik maar eens een eind wandelen in de zon in het bos. :cool:
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3435393
Fijn dat het allemaal goed gegaan is. Je treft het met het weer (tenminste, hier is het stralende zon!), dus lekker het bos in is een goed idee.

Sterkte met wachten!
Gebruikersavatar
Door sam28
#3435430
Ik was in de vaste veronderstelling dat ik een update had gegeven hier. Blijkbaar ben ik vermoeider dan ik dacht. ;D

Siepie zag er niet uit!! ;D ze hald zalf in dr oogjes gekregen waardoor het een soort vette uilenogen had. Beide voorpoten zit een kale vlek en ze heeft ook iets in dr hals. Ik heb haar nog niet kunnen inspecteren verder.
Siepie heeft HONGER!
Staat in de brief dat ze misselijk kunnen zijn en niet willen eten enzo maar niet dit. En ik ken het ook niet van de humane middelen, de honger.
Tis echt zielig. Ze slaapt en als ze wakker is staat ze op wacht bij de deur van cato haar eten. Dat heb ik maar weg gehaald op een gegeven moment. :-\
Ze hweft anderhalf keer gegeten van haar normale portie. En nog honger .

Hopelijk morgen weer normaler. Cato was voorzichtig met haar hoewel ze wel wat meer lef kreeg toen ze doorhad dat siepie niks terug deed. :biggrin2: Maar wel alles in het redelijke
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3435433
Misschien heeft ze zichzelf op dieet gezet vanwege de pijn in haar mond en wil ze nu bij eten?

Fijn dat ze weer thuis is, wel jammer van de staat waarin... Dikke knuffel Siepje!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3435435
Hopelijk tref je haar vandaag weer lekker schoon gewassen aan als je van bed komt ;-)
Wel sneu dat ze ineens zo'n enorme honger had, hopelijk stabiliseert dat ook weer snel!
En lief dat Cato dan toch wel beetje voorzichtig is met Siepie :-)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door