Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3435537
KarenH schreef: wo 01 dec 2021, 15:05 Ze zouden eens moeten inbouwen dat je je lijst nog voor de einddatum van inlevering kunt aanpassen.
gaat de website plat... wie heeft er nou niet dat 'ie denkt 'hoe kan ik die nou vergeten" - dat heb ik althans elk jaar ...
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3435538
Siberienne schreef: wo 01 dec 2021, 15:12 gaat de website plat... wie heeft er nou niet dat 'ie denkt 'hoe kan ik die nou vergeten" - dat heb ik althans elk jaar ...
Zit ook wat in.
Door MillyMol
#3435570
dinky89 schreef: wo 01 dec 2021, 21:51 Wanneer ik op jouw link klik zie ik mijn eigen lijst? :???:
Hmmm, als ik zelf op de link klikte kwam ik op de startpagina van de lijst. Ik heb de link aangepast in mijn oorspronkelijke bericht.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3435592
MillyMol schreef: wo 01 dec 2021, 22:12 Hmmm, als ik zelf op de link klikte kwam ik op de startpagina van de lijst. Ik heb de link aangepast in mijn oorspronkelijke bericht.
Ja, nu kom ik bij jouw lijst uit :-)
Leuk om te zien dat jij er wat meer Nederlandstalige nummers in hebt zitten.
Door Mandarijn
#3435623
Kaio schreef: do 02 dec 2021, 13:58 oo hahaha, ze hebben mijn hardere muzieksmaak over het algemeen niet in de top2000. Is maar beperkt tot metallica, iron maiden, nightwish (ook prima allemaal) maar het kan nog veel harder :biggrin2: :P Moet ik wel heel veel vrije keuzes toevoegen ;D

Gewoon doen!!!
Door Mandarijn
#3435625
Kaio schreef: do 02 dec 2021, 13:58 he wel een lijst die ik kan luisteren ;)
En ook nog eens lui geweest......had geen zin om andere artiesten of nummers die nog wat steviger zijn in te vullen :sofa:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3436105
Gisteravond de top2000 quiz van afgelopen woensdag terug gekeken. Zeker het einde vond ik hilarisch met Mathijs die stond de dansen op 'heb je even voor mij' van Frans Bauer :biggrin2: Met dank aan rapper Donny ;D
Door wenchew
#3436323
Ik had ook weer een leuk lijstje gemaakt...

Wat ik wel jammer vind, en denk dat ze dat eens moeten veranderen, is dat je al een complete lijst eigenlijk krijgt om uit te kiezen... en mensen zijn geneigd die eerst door te lopen en klikken dan maar op de bekende nummers...

Elk jaar weer dezelfde top 10 zo'n beetje... Ze zouden gewoon eens wat nummers uit moeten sluiten, denk dat je dan een verrassende lijst krijgt
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door