#3434147
Onze Tractive GPS tracker is gesneuveld door toedoen van mijzelf ::)
We hebben dus een nieuwe aan mogen schaffen en de nieuwe versie heeft een vaste batterij, niet net als de vorige versie, losse batterij met oplader.

Nu had ik voor het gemak bij de oude tracker een extra batterij, zodat dat ding altijd opgeladen was.
Ik heb alles bij elkaar 4 oplaadmodules die allemaal niet meer 5 dagen meegaan, maar voor extra super handig om altijd een werkende tracker te hebben.
Maar helaas heb ik daar dus nu niks meer aan.

Dus......wie heeft er belang bij losse batterijen + oplader voor de zwarte GPS tracker (zie foto voor de juiste versie)
Gratis afhalen, verzenden tegen eventuele kosten
Bijlagen
tractive.jpg
tractive.jpg (33.1 KiB) 946 keer bekeken
#3434165
Siberienne schreef: ma 08 nov 2021, 15:51 Ik zou die best graag willen hebben, maar opsturen naar Noorwegen is duur :-).

Maar als er geen andere belangstellenden zijn, dan graag en dan zal ik wel een adres in NL doorgeven waar je het eventueel naar toe kan sturen (vriendin die hopelijk binnenkort langs gaat komen)
Top, laten we ze dan maar gewoon op 'gereserveerd' zetten als jij ze kan gebruiken en je vriendin ze voor je mee wil nemen.
Binnen Nederland kost het €4.10 met PostNL (wat volgens onze veelzender (manlief) het veiligst is voor kleine pakketjes) tenzij je zelf voor een andere optie kiest natuurlijk :)

Nog even voor de zekerheid, het is dus niet de tracker zelf hé.....alleen de batterij(en) + oplader
#3434171
Ina schreef: ma 08 nov 2021, 16:16 Top, laten we ze dan maar gewoon op 'gereserveerd' zetten als jij ze kan gebruiken en je vriendin ze voor je mee wil nemen.
Binnen Nederland kost het €4.10 met PostNL (wat volgens onze veelzender (manlief) het veiligst is voor kleine pakketjes) tenzij je zelf voor een andere optie kiest natuurlijk :)

Nog even voor de zekerheid, het is dus niet de tracker zelf hé.....alleen de batterij(en) + oplader
Ja snap ik, ik heb die tracker voor Shadow maar juist in de kou gaan de batterijen niet zo lang mee dus is reserve fijn :)
Die verzendkosten zijn prima
#3435286
Oohs sorry Ina, ik had het wel gezien maar nog niet geantwoord. Het is allemaal weer heel onzeker of en wie er evt deze kant op komen.

Mocht iemand anders belangstelling hebben, doe dat dan? Ik weet niet zo goed aan wie ik ze op kan laten sturen nu. Mocht echt niemand anders ze kunnen gebruiken, dan geef ik je het adres van mijn broer wel. Mag die ze zo lang bewaren...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door