Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
#3438094
Wat goed Sam, dat ze 'm gelijk in gebruik genomen heeft! Gaaf ding hoor...

pearlsofpassion schreef: di 11 jan 2022, 17:57 Ik wil ook, ik wil ook. :D
Nou.... daar wil ik dan wel een foto van.... als jij in dat ding hangt! :biggrin2: ;)
Door Anne in Zweden
#3438096
pearlsofpassion schreef: di 11 jan 2022, 17:57 Ik wil ook, ik wil ook. :D
Ik heb ook, ik heb ook... ::) Onze katzels willen in de winter nooit of zelden naar buiten, en daardoor stapelt de energie zich op, wat resulteert in crosspartijen door het hele huis, trap op, trap af, bij voorkeur op een of ander godsonmogelijk tijdstip, zoals vijf uur 's ochtends. Het zijn allebei boomliefhebbers, dus ik hoop dat ze deze klimzak ook op prijs stellen (hij is nog niet geleverd).
Zo niet, stuur ik hem wel naar jou voor een vriendenprijsje. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3438101
Anne in Zweden schreef: di 11 jan 2022, 18:33 Ik heb ook, ik heb ook... ::) Onze katzels willen in de winter nooit of zelden naar buiten, en daardoor stapelt de energie zich op, wat resulteert in crosspartijen door het hele huis, trap op, trap af, bij voorkeur op een of ander godsonmogelijk tijdstip, zoals vijf uur 's ochtends. Het zijn allebei boomliefhebbers, dus ik hoop dat ze deze klimzak ook op prijs stellen (hij is nog niet geleverd).
Zo niet, stuur ik hem wel naar jou voor een vriendenprijsje. :biggrin2:
Nou ja, ik moet dan eerst ook nog terug een kitten. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door doranto
#3438111
zurca schreef: di 11 jan 2022, 18:25 Wat goed Sam, dat ze 'm gelijk in gebruik genomen heeft! Gaaf ding hoor...



Nou.... daar wil ik dan wel een foto van.... als jij in dat ding hangt! :biggrin2: ;)
Ik ook :D
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3438123
Echt?
Die katten van mij zijn blijkbaar dodelijk lui... :-X
Wild heen en weer crossen doen ze hier echt niet meer en klimmen doet Luis ook niet meer. Cuzco klom zowiezo nooit (altijd ietsje te zwaar, van kitten uit en ziet niet 100% goed).
Ze zijn nu 12 en bijna 12...
Door - pien -
#3438146
pearlsofpassion schreef: di 11 jan 2022, 22:06 Echt?
Die katten van mij zijn blijkbaar dodelijk lui... :-X
Wild heen en weer crossen doen ze hier echt niet meer en klimmen doet Luis ook niet meer. Cuzco klom zowiezo nooit (altijd ietsje te zwaar, van kitten uit en ziet niet 100% goed).
Ze zijn nu 12 en bijna 12...
Hier zijn ze bijna 15 (en 8 jaar bij mij). Crossen hebben ze nooit gedaan, heel soms hadden ze de gekke vijf minuten 's avonds, klimmen deden ze niet (bank en gordijnen ed. bleven heel), heel soms hangen aan de krabton en dan erin springen/klimmen. Het liefst slapen ze ongeveer de hele dag in mijn bed 's winters ::)
's Zomers zijn ze meer buiten te vinden en ik zie er wel 's eentje spelen met iets vliegends en ze vangen wel 's een vogel of muisje.
Streep heeft best een spekrug ('s winters wat meer) en Snoet is een lichtgewichtje, maar ze zijn allebei even lui ;D .
Door Anne in Zweden
#3438157
- pien - schreef: wo 12 jan 2022, 13:05 Hier zijn ze bijna 15 (en 8 jaar bij mij). Crossen hebben ze nooit gedaan, heel soms hadden ze de gekke vijf minuten 's avonds, klimmen deden ze niet (bank en gordijnen ed. bleven heel), heel soms hangen aan de krabton en dan erin springen/klimmen. Het liefst slapen ze ongeveer de hele dag in mijn bed 's winters ::)
's Zomers zijn ze meer buiten te vinden en ik zie er wel 's eentje spelen met iets vliegends en ze vangen wel 's een vogel of muisje.
Streep heeft best een spekrug ('s winters wat meer) en Snoet is een lichtgewichtje, maar ze zijn allebei even lui ;D .
Onze Sokjes is zeker geen lichtgewicht (8 kilo), maar 's zomers mag hij graag met een noodvaart op een boom af stormen en dan in één vloeiende beweging de stam omhoog schieten. Nu hij alleen maar binnen is, probeert hij hetzelfde weleens met de krabpaal, maar die is niet zo hoog. Dus ik hoop dat hij blij wordt van de klimzak. :biggrin2:
Vaya vindt sowieso alles interessant, en die weegt ook maar een kilo of vier, dus ik verwacht dat zij ook wel lol zal hebben met die zak. Ik ben erg benieuwd! ;D
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3438168
Ja, zo'n bomen hebben die van mij niet natuurlijk... :-\
Dat is nu de eerste keer sinds de tuin afgezet is en ze buiten kunnen, dat ik het gevoel heb dat ze toch wat missen...

Ze kunnen gelukkig wel 100m aan een stuk rechtdoor rennen. Luis doet dat ook, Cuzco alleen als er achteraan een wel heel enge hond langs komt wandelen. :cool:
Door - pien -
#3438189
Anne in Zweden schreef: wo 12 jan 2022, 14:53 Onze Sokjes is zeker geen lichtgewicht (8 kilo), maar 's zomers mag hij graag met een noodvaart op een boom af stormen en dan in één vloeiende beweging de stam omhoog schieten. Nu hij alleen maar binnen is, probeert hij hetzelfde weleens met de krabpaal, maar die is niet zo hoog. Dus ik hoop dat hij blij wordt van de klimzak. :biggrin2:
Vaya vindt sowieso alles interessant, en die weegt ook maar een kilo of vier, dus ik verwacht dat zij ook wel lol zal hebben met die zak. Ik ben erg benieuwd! ;D
Ik ook! Vind 't een énig ding ;D
Door hannabelgje
#3438199
Gaaf die klimworst! Denk dat mijn vliegtuigen dat ook geweldig zouden vinden. Waar heb je die vandaan?

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door sam28
#3438386
DSC_0744.JPG
DSC_0744.JPG (1.45 MiB) 645 keer bekeken
Ze worden relaxter en relaxter!!
DSC_0743.JPG
DSC_0743.JPG (3.41 MiB) 645 keer bekeken
Tanna schreef: :biggrin2:
Herken je de stoel?? :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door