Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door sam28
#3436707
Siepie heeft vanaf het begin al vreselijk veel geduld met de kleuter ;D
Alleen als het echt te wild gaat dan mauwt ze (niet eens blazen) en uiteindelijk dat een blaas. De kleuter mag echt vanalles dat ik niet okee zou vinden. ;D
Maar samen op schoot is nog een brug te ver. Gister wel een op schoot en ander bij mijn benen op de stoel. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door sam28
#3436744
DSC_0632.JPG
DSC_0632.JPG (3.29 MiB) 745 keer bekeken
DSC_0633.JPG
DSC_0633.JPG (123.83 KiB) 745 keer bekeken
DSC_0634.JPG
DSC_0634.JPG (1.67 MiB) 745 keer bekeken
Op foto 1 is te zien hoe Cato een poging doet Siepie te wurgen. Siepie mauwt dan wat maar gaat door met krabben aan te paal ;D
Pas als ze het echt zat is, en dat duurt wel ff, hakt ze op Cato in of blaast een keer.

Op foto 2 is te zien dat de kickaroo die PoP me aanraadde voor cato, ook gebruikt wordt door siepie om op te kwijlen. ;D

Foto 3 is op moment. Ik wil perse tegen je voet aan liggen en waarom liggen ze zo onhandig op een klein stukje stoel. ;D

Cato is wel de koningin van het spinnen. Als ze doorheeft dat je naar dr kijkt begint ze al. Als ze siepie ziet begint ze al, en gaat uren door. ;D
Gebruikersavatar
Door sam28
#3436757
De liefde, de liefde ;D ;D ;D
DSC_0639.JPG
DSC_0639.JPG (1.28 MiB) 726 keer bekeken
DSC_0640.JPG
DSC_0640.JPG (1.91 MiB) 726 keer bekeken

Hier was het wel weer klaar.
DSC_0641.JPG
DSC_0641.JPG (2.91 MiB) 726 keer bekeken

Ach, het was wel een hele halve minuut leuk ;D ;D


Maar het was de eerste keer dat siepie langere tijd op schoot gelegen heeft en Cato op de stoel naast me zonder dat Cato kwam neuzen waardoor siepie vertrok.
Progressie!!
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3436787
;D Daar zou ik maar niet op rekenen. Het is een kitten he. Die moeten altijd wel iets kunnen vangen en slopen. Dus als dat niet de hele tijd met Siepie mag, zoekt ze wat anders. ;)
Binnen een jaar of 3 wordt het misschien wat minder. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door sam28
#3436820
Hahahahaha, ik mag hopen dat mijn gordijnen niet nog 3jr omhoog moeten hangen ;D ;D
(en als wel, ach.. dan is dat zo en rijst de vraag of ik eerder accepteer dat mijn gordijnen de klos zijn of ze zo hoog blijven hangen)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door