Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door sam28
#3443481
BlissSpirit schreef: wo 13 apr 2022, 13:04 Geen idee hoeveel jachtinstinct ze heeft,

Verstuurd vanaf mijn M2102J20SG met Tapatalk
Veel... ze vliegt het liefst door het raam om wat te pakken. ::)
Door zurca
#3443487
Ik heb even gezocht tussen mijn foto's maar kan zo snel niet vinden wat ik zoek.
Toen wij met onze katten in een flat woonde, hadden wij het balkon afgezet voor ze.
Huurflat dus er konden geen ingewikkelde dingen doen. Wij hadden een balkon boven ons. Tussen de vloer en het balkon boven ons hebben wij houten palen geklemd. Tussen die palen gaas vast gemaakt. En zo was ons balkon van boven tot onder dicht. Het gaas werd bij ons ook als klimrek gebruikt.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3443493
Ik ben de bovenste en het balkon steekt een stukje uit. Er is niks meer boven mij. Ik kan wel iets aan het dakje maken wat tot halverwege mijn balkon loopt. En het doek dan ophangen als een soort klamboe?
Door Too
#3443497
Ik zou palen/balken in de hoeken van t balkon zetten bv met tie rips aan het hek en daar het gaas en net aan bevestigen.

Dat net moet volgens mij wel strak gespannen worden omdat t dan veiliger is voor vogeltjes
Door Too
#3443517
Ik keek nog even bij nettenlijn ,zij zijn vast prijzig
Geen idee of het heel kostbaar wordt maar je zou ook een frame kunnen maken van metalen buis (gas/cv/water) wat je strak aan je hek bevestigt en daar overheen je net spannen.
Of een plantenbak met een raster/trellis voor klimplanten als zijsteun voor je net, kun je ook nog een beetje tuinieren :biggrin2:

Zo'n net klimt vast ook minder fijn dan gaas



Stiekem ben ik nu wel een beetje blij met minder ondernemende jongbelegen dames
Gebruikersavatar
Door sam28
#3443587
Nieuwe filmpjes!!!


Dit was al een dikke minuut aan de gang toen ik de camera pakte


Andersom kan ook maar was net iets te laat ;D
Gebruikersavatar
Door sam28
#3444592
Cato is ondertussen 8 maanden.

Ze zit in de periode "als ik niet mag wat ik wil dan sloop ik wel iets dat niet mag". :o

Ze mag bv niet in het rekje klimmen op het balkon (ik heb de netten in huis maar mijn energie is er nog niet) dus dan doe ik Cato naar binnen en deur dicht. Dan achtereenvolgens gaat ze eerst zeuren dat ze naar buiten wil, daarna duikt ze mijn planten in en krabt ze aan een stoel. Afleiding met spelen is heel tijdelijk want er is maar 1 doel. Balkon!!! (In dit geval).
Ze doet dit bv ook als ze graag wil eten maar nog geen etenstijd is.

Verder is het een scheet, ze wordt groot!!!
DSC_1145.JPG
DSC_1145.JPG (2.23 MiB) 567 keer bekeken
DSC_1144.JPG
DSC_1144.JPG (2.82 MiB) 567 keer bekeken
DSC_1139~2.JPG
DSC_1139~2.JPG (2.44 MiB) 567 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door