Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Ronald
#3445872
Tja... katten zijn wat dat betreft ontsnappingskunstenaars. Fijn dat je het gat gevonden hebt. Balen voor Cato, maar ja... veiligheid voor alles!
Door Too
#3445875
Kun je een (lange, stevige) lat in dat hoekje maken met slagpluggen in de muur of met wat tiewraps aan het hek en daar je gaas aan vastmaken
Gebruikersavatar
Door sam28
#3445877
DSC_1275.JPG
DSC_1275.JPG (3.65 MiB) 583 keer bekeken
Op plaats van gat krammetjes in de muur geboord en verlijmd. Met ruime overlap in wat er al hing. Vanmiddag ben ik thuis en zit ik op wacht bij het balkon. Kijken wat ze doet! Toen ik ermee bezig was wilde ze wel door het gat wat geen gat meer was :biggrin2:


DSC_1278.JPG
DSC_1278.JPG (1.49 MiB) 583 keer bekeken
DSC_1276.JPG
DSC_1276.JPG (2.09 MiB) 583 keer bekeken
Voor de zekerheid aan de andere kant ook extra bevestiging gemaakt. Anders moet ik volgende week weer. Ben blij dat de woningbouw alle kozijnen gaat vervangen, hoef ik me ook geen zorgen te maken omdat ik een aantal gaten in het kunststof gemaakt heb :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door sam28
#3445929
Ik heb haar niet meer zien stunten, overigens is het uiteraard geprobeerd maar mislukt. ;D Om andere gaten uit te sluiten ben ik alles nogmaals helemaal nagelopen en volgens mij kan het nu echt echt echt niet meer. Ik ben in ieder geval gister de halve dag op het balkon geweest en nu zit ik er weer. Dat vindt ze ook wel weer gezellig. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3445933
Die kleine houdini moet het natuurlijk even goed testen of het echt niet meer kan :biggrin2:
Maar ze ligt dan wel weer heel lief en rustig aan je voeten :)
Gebruikersavatar
Door sam28
#3445942
Kaela schreef: vr 17 jun 2022, 10:08 Fijn dat het nu getest en wel, Cato proof is! Ze lijkt zo te genieten van de buitenruimte!
Ja dat doet ze zeker!! Ze is erg graag op het balkon. :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door