Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door sam28
#3446473
Ja, ze doet het echt bewust. Ik kan op de bank hangen en dan komt ze aangelopen met een balletje/gejatte schone tampon uit de wc/sluiting van een zakje/noem het maar. En als ik eenmaal aan het gooien ben kan ik er zo een half uur druk mee zijn. ;D ;D
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3446474
Leuk!


Ikaria deed het onlangs onbewust en ook wat ongelukkig.
Ze kwam met een speelgoedmuis aanlopen met de bedoeling die op ons bed te vermoorden. Maar echt met volle geweld, volle nagels en noem maar op. Bovenop ons dekbed ! :o
Nu kan ik vrij veel verdagen, maar bewust ons bed aan flarden laten trekken gaat me toch wat te ver.
Dus zodra ik de kans zag, nam ik de muis af en gooide ze de kamer uit.
Tuurlijk Ikaria er zoef achteraan, maar ipv er elders mee te gaan spelen, bracht ze hem binnen de seconde terug naar het bed om weer verder te doen waar ze was gestopt. ::)
Dat hebben we zo wel een keer of vijf gedaan. ;D :cool:
Toen wilde meneer toch gaan slapen en werd het dekbed alsnog niet gespaard, dus ben ik de deur maar gaan dichtdoen.
Best jammer want ik vond het wel super cool. :D
Gebruikersavatar
Door sam28
#3446478
Aww, grappig dat Ikaria ook een poging doet. Lekker blijven gooien, misschien valt er dan een kwartje, net als bij Cato.
Denk dat bij Cato ook heeft mee gespeeld dat toen ze echt nog een mini was mijn nichtjes een hele middag een balletje hebben over gegooid en zij er de hele middag achteraan gerend heeft. Volgens mij is ze het daarna gaan doen en blijven doen toen ik erop in ben gegaan en dus het spelletje in stand heb gehouden. ;D Siepie zit er soms met verbazing naar te kijken. ;D

Andersom zat Cato gister met verbazing te kijken naar Siepie die eens lekker ging liggen voor een uitgebreide borstelbeurt. Daar heb ik even 3 potentiële haarballen uit gekamd. :biggrin2:
Cato vindt borstelen ook wel prima maar het BEWEEGT en dan kun je dus spelen met borstel. ;D
Gebruikersavatar
Door sam28
#3448073
Het is Houdini vanochtend weer gelukt om aan de buitenkant van mijn afzetting te komen. Ik moet over 5 min naar mijn werk dus madam heeft vreselijk veel pech. Siepie ook en dat vind ik sneu, ze vinden het balkon allebei heerlijk.
DSC_1485.JPG
DSC_1485.JPG (3.05 MiB) 626 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door sam28
#3448097
DSC_1487.JPG
DSC_1487.JPG (3.58 MiB) 591 keer bekeken
Het laatste gat. Nu de parasol onder het gaas zit durfde ze blijkbaar het bochtje wel te maken en liep over het gaas te wiebelen vanochtend voor ik weg ging ::) Etterig ::)
Maar goed, ik heb nog wel wat in huis voor een snelle dichting
Gebruikersavatar
Door sam28
#3448843
Stil 2-delig portret van het spel tussen Cato en Siepie

DSC_1515.JPG
DSC_1515.JPG (793.73 KiB) 535 keer bekeken
DSC_1516.JPG
DSC_1516.JPG (588.32 KiB) 535 keer bekeken
DSC_1517.JPG
DSC_1517.JPG (759.62 KiB) 535 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door sam28
#3448844
DSC_1518.JPG
DSC_1518.JPG (917.02 KiB) 535 keer bekeken
DSC_1519.JPG
DSC_1519.JPG (493.01 KiB) 535 keer bekeken
DSC_1520.JPG
DSC_1520.JPG (286.85 KiB) 535 keer bekeken

Het is echt zo'n lekker stel!! Er valt zeer zelden een onvertogen woord. Ze zoeken elkaar leuk op en zowel siepie als cato initieert spel. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door sam28
#3453849
DSC_1694.JPG
DSC_1694.JPG (3.59 MiB) 287 keer bekeken
DSC_1728.JPG
DSC_1728.JPG (2.09 MiB) 287 keer bekeken
Sinds kort liggen de dames ook samen bij mij :biggrin2: nu nog snachts samen in bed. Omdat ik ga verhuizen ben ik cato nu ernstig aan het stimuleren om dr bak overdag leeg te eten en haar dan in de nacht los in huis te laten. Ik geloof dat sinds deze week het kwartje is gevallen. Ze had nog niet alles op en heb haar zo opgesloten in haar kamertje. Daar was ze het niet mee eens. Maar weet nu wel het verschil tussen leeg bakje en niet leeg bakje. ;D

Ze is echt een fantastisch beestje geworden :smitten: :smitten:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door