Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door sam28
#3435156
Ik had zo'n leuk filmpje gemaakt!!! Dacht ik .... ::)

Ik had namelijk niet goed op het opnemen knopje gedrukt ;D helaas.
Maar er is lekker gespeeld. En daarna is het goed uitrusten.. dit is voor het eerst!!!
DSC_0512.JPG
DSC_0512.JPG (3.28 MiB) 801 keer bekeken
Door Tibbies
#3435157
Superrrr, al je zorgen voor niets geweest.

En dat filmpje houden we gewoon tegoed.

Nu lekker genieten van je poezels, er zijn al genoeg andere onzekerheden momenteel.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3435163
Ze wordt steeds stouter ;D De gordijnen hangen strategisch hoger maar dan moet je ent wat hoger springen en dat is LEUK!! :o :o (het zijn nieuwe goedijnen en niet lekker goedkoop ofzo)
Evenals mijn leuke retro stoelen om aan te krabben, of het behang die er koud 2 maanden op zit.

Ik ken dit niet zo van siepie (Lea is bijna 20jr geleden) maar miss heb ik dat verdrongen.. ;D
Gebruikersavatar
Door doranto
#3435165
Ojee :o Geen idee hoe je dat kunt voorkomen / afleren ::) Hopelijk krijg je nog tips, want daar word je niet zo blij van.
Laatst gewijzigd door doranto op do 25 nov 2021, 11:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3435172
Heb je een leuke hoge krabpaal? Eentje waar ze goed in kan klimmen? Zijn er kasten waar ze bovenop kan, vb vanop die paal?
Heb je ook vlakke verticale krabgelegenheden? Zoals een plaat tegen de muur of bank oid? Krabmat op de grond?
Elke kat heeft zo z'n voorkeuren.

De plaatsen waar ze nu krabt zou je iets sterk ruikends moeten op doen. Want krabben laat geur achter die haar aanzet daar weer te krabben.
Op dezelfde manier kan je haar, door haar pootjes zachtjes over de krabpaal te wrijven, aanzetten daar te krabben. Zo laat je zo'n geurmerk achter.
Verder gewoon altijd als ze ergens krabt, haar wegnemen en op de krabpaal plaatsen.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3435205
pearlsofpassion schreef:Heb je een leuke hoge krabpaal? Eentje waar ze goed in kan klimmen? Zijn er kasten waar ze bovenop kan, vb vanop die paal?
Heb je ook vlakke verticale krabgelegenheden? Zoals een plaat tegen de muur of bank oid? Krabmat op de grond?
Elke kat heeft zo z'n voorkeuren.

De plaatsen waar ze nu krabt zou je iets sterk ruikends moeten op doen. Want krabben laat geur achter die haar aanzet daar weer te krabben.
Op dezelfde manier kan je haar, door haar pootjes zachtjes over de krabpaal te wrijven, aanzetten daar te krabben. Zo laat je zo'n geurmerk achter.
Verder gewoon altijd als ze ergens krabt, haar wegnemen en op de krabpaal plaatsen.
Ik heb een grote krabton gekocht voor ze kwam en her en der krabplankjes op de grond liggen. Kartonnen en dat sisal (of hoe je dat ook schrijft).
Wat je beschrijft heb ik ook gedaan met siepie en lea, de pootjes zacht over het gewenste object wrijven. Steeds opnieuw als ze weer ergens aanzit wat niet mag. De gordijnen maar weer een tik hoger gehangen want de smurf springt steeds hoger. Ze kan nu ook de vensterbank in. :o wat gaat dat snel! Duurt niet lang meer, dan is ze AAN op groot niveau. ;D
Ik ben dr ook aan het afleiden als ik zie dat ze wat stouts wil doen

Uiteindelijk komt het vast goed maar ik was vergeten hoe intensief opvoeden is ;D
Siepie en Cato zijn elke dag leuker samen!!!
Gebruikersavatar
Door sam28
#3435232
pearlsofpassion schreef:De plaatsen waar ze nu krabt zou je iets sterk ruikends moeten op doen.
Ik heb er gisteravond deodorant op gespoten. Is dat sterk genoeg? Of heb je andere ideeen. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3435239
Als dat het materiaal niet van kleur verandert, gebruik ik meestal azijn. Dat ruiken ze niet zo graag.
Maar op gordijnen of behang zou ik daar wel voorzichtig mee zijn.
Door Too
#3435242
Is ze al toe aan clickertraining, apporteren en behendigheid?
:biggrin2:
Ik vond de periode dat de bolle apporteerde echt heel leuk ( en best makkelijk ;beetje vanaf de bank spelen)
Mijn Catoo vond dat heel moeilijk en soannend maar wel iets wat ze ook wilde... die tufte dr favoriete buigrietje aan de andere kant van de kamer uit en ging dan vol verwachting staan kijken :D
Gebruikersavatar
Door sam28
#3435287
pearlsofpassion schreef:Als dat het materiaal niet van kleur verandert, gebruik ik meestal azijn. Dat ruiken ze niet zo graag.
Maar op gordijnen of behang zou ik daar wel voorzichtig mee zijn.
Haha ja, dat zijn precies de plekken waar het op moet ;D ik zal eens kijkennof de deo ook werkt.
Too schreef:Is ze al toe aan clickertraining, apporteren en behendigheid?
:biggrin2:
Ik vond de periode dat de bolle apporteerde echt heel leuk ( en best makkelijk ;beetje vanaf de bank spelen)
Ik zal eens een clicker opdiepen, dat heb ik met ziva ook gedaan ;D en idd lekker lui vanaf de bank. ;D na de IC dienst van vandaag wel fijn.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3435526
De Deo lijkt wel te werken. :biggrin2: Ik spuit het nu overal waar ik haar zie krabben en wat niet mag van mij.
De gordijnen hangen nu zo hoog dat ze geen functie meer hebben maar Cato kan het ook niet gebruiken als speelpaleis. Ik heb nu alle gordijnen maar hoog gehangen, mijn retrostoelen omkleed met fleesdekens en de grote krabton pontificaal in de woonkamer gezet. Het is geen gezicht maar het schijnt een fase te zijn, aldus boek.
Dat boek heb ik vanochtend maar eens uitgelezen nadat ik gister gestoord werd van uit de plant/gordijnen/ stoel/stoel/stoel/ plant/gordijnen/stoel halen. En met gestoord ook dat ik er best even door zat omdat Siepie ook verdwenen was.
Maar goed, ik kon het redelijk relativeren want Siepie was geopereerd/pijn/ weet ik wat, dus die heb ik apart knuffels gegeven. ;)
Maar apart knuffels geven is best lastig als je hoort dat in de andere ruimte alles gesloopt word.
Dus ik was het spuugzat gister.

En dus vandaag mijn huis nog maar meer aangepast op het sloopijzer dat poes Cato heet en de donkere maanden maar door zonder functionele gordijnen. ;D
Gebruikersavatar
Door sam28
#3435654


Ik was in de veronderstelling dat ik heel zachtjes aan het kauwen was. Maar ik lijk wel een koe ;D ;D
Maar ze spelen samen. Nu ook. Er wordt niet gemopperd, geblazen, gepiept.
Als ik er teveel aandacht op vestig houden ze er uiteraard mee op. ;D Maar dit is wat ik kon vangen op video. :biggrin2:

En siepie is al 3x langer op schoot komen liggen, ook knorrend en mocht lekker onder dr kin kriebelen, een hele tijd nog wel. Heel gul was ze vanavond.

Ook hebben ze een gezamenlijke hobby, de buizen die her en der in huis liggen, in 1 zitten ook zij in en uitgangen. Siepie zat er gister in en Cato sprong in een zijingang. Ze schrokken zich beide de blubbers ;D

Heel leuk om te zien, dit ontdooien.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door