Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door sam28
#3434889
Siepie wilde spelen met Cato gister, haar initiatief. Maar nu vind Cato dit heel spannend en dook onder de bank. ;D

Ik ben vrij aan het regelen maar de roosteraar had nog niet gereageerd gister. Maandag maar even achteraan bellen. Het zou fijn zijn om die pijnlijke kiesjes eruit te halen, alleen zit de DA ook vrij vol vertelden ze.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3434971
Er wordt, zonder mopperen, achter elkaar aan gejaagd!!! Ze spelen!
;D ;D ;D
Zo leuk!!!

(Ik ga vaker avonddiensten doen op de IC ;D misschien liggen ze daarna samen te slapen ;D )
Gebruikersavatar
Door doranto
#3434981
Ik ben hier een poosje niet geweest, dus moest even bijlezen. Heel fijn dat ze zo goed samen kunnen. Hopelijk kan Siepie snel van haar pijnlijke kiezen worden verlost.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3435005
Tibbies schreef:Wat leuk :D

Daar willen we natuurlijk wel een filmpje van zien.
;D ;D ;D Ik wil daar ook wel graag een filmpje van. Het ging me net iets te snel. :biggrin2:
Doranto schreef:Siepie snel van haar pijnlijke kiezen worden verlost.
Maandag de 29e moet ik na mijn nachtdienst haar direct naar de DA brengen. Dan slapen, scheelt weer zenuwen, ik kan niet zenuwen als ik slaap :biggrin2:
Door - pien -
#3435043
sam28 schreef: ma 22 nov 2021, 01:37 Er wordt, zonder mopperen, achter elkaar aan gejaagd!!! Ze spelen!
;D ;D ;D
Zo leuk!!!

(Ik ga vaker avonddiensten doen op de IC ;D misschien liggen ze daarna samen te slapen ;D )
Dit is echt zo'n leuk 'genieten'topic :biggrin2:

Heerlijk dat er gespeeld wordt :smitten:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door