Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door sam28
#3434685
;D oke, fair.

Omdat ik me zorgen maakte over het eten van Cato haar maar gewogen, heb ik gelukkig een aantal keer eerder gedaan dus ik heb vergelijk.
Ze is toch weer 200gr bijgekomen en weegt nu 1040gr. Haar eten was vanochtend voor de helft op en denk dat ze zo 90gr heeft gegeten gisteren. Das de helft van wat ze heeft gekregen.
Er staat een nieuw bakje in de kast en siepie baalt overduidelijk dat ze er niet bij kan ;)
DSC_0465.JPG
DSC_0465.JPG (408.47 KiB) 680 keer bekeken
Van vanochtend vroeg in bed :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3434690
Kittens groeien normaal gezien ongeveer 100gr per week.. Ale, normale grootte katten he. Maine coons wat meer natuurlijk. :biggrin2:

Ik vind haar echt een heel mooie kleur hebben!
Door Too
#3434704
sam28 schreef: wo 17 nov 2021, 10:30 Ik vind dr een beetje een gratenpakhuis maar ik ben een siepie gewend die een vetje teveel heeft ;D ;D
Hou het gewoon een beetje in de smiezen.
Zolamg ze gestaag groeit.gaat t goed.

Gunt ze zichzelf de tijd en rust om te eten of aadeehadeet ze dan rustig door?
Gebruikersavatar
Door sam28
#3434712
Totaal geen rust om te eten ;D
2 happen en dan rennen maar. Ik heb haar nog niet kunnen betrappen op rustig eten :biggrin2:

Gestaag door groeien.. check.
Morgen nog 1 dagje, gelukkig een late dienst dus vanmiddag vanaf 17u ook langer thuis en wakker. Is voor de dames ook wel fijn lijkt me. :)
Gebruikersavatar
Door Kromfohrlanders
#3434721
Wat fijn dat het al zo goed gaat.
Eten zou ik idd gewoon even in de gaten houden en af toe wegen zodat je zeker weet dat ze groeit en dan komt het wel goed. Ze is nu gewoon nog te druk om rustig te eten.

Karen
Gebruikersavatar
Door sam28
#3434743
Vandaag was het bakje leeg bij thuiskomst. :biggrin2: nu staat het aan en heeft t nog geen hap gegeten. ;)
As we speak hangt het in mijn staart ;D

Cato wordt steeds vrijer naar siepie en sieie wordt ook vrijer. Vanavond al even bij mij komen zitten op de bank. Heel even. Maar het is een begin :D

Cato is lekker alles aan het uit proberen. Ook door een gat proberen te klimmen in het keukenkastje. Het gat waar de gasslang door moet komen ;D kan gelukkig geen kwaad maar het past niet. ;D
DSC_0466.JPG
DSC_0466.JPG (804.69 KiB) 615 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door sam28
#3434751


Siepie die niet goed weet wat ze moet. Spelen of brommen. ;D
Er is daarna al meer speel geweest, met fellere meppen, volgens mij zonder nagels. Maar ook een Siepie die er langs rent in spel.
Voor mij lijkt het alsof siepie een balans zoekt.
En
En
Voor het eerst heeft ze weer even op schoot gelegen. Wel heel gespannen, maar ze was er. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door sam28
#3434842
De DA heeft Cato goedgekeurd en ze heeft dr eerste prik gehad. Als ze gesteriliseerd wordt in de toekomst, gaat ze dan ook gechipt worden.

Siepie daarentegen heeft vrijwel geen tanden meer en dat wat er aan kies nog is, is allemaal vet ontstoken. Ik ben vrij aan het regelen om haar de 29e te kunnen laten behandelen. :-\
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3434844
Wat balen dat alle kiezen die Siepie nog heeft flink zijn ontstoken. Kan mij voorstellen dat dat toch een flinke domper is nadat Cato helemaal is goedgekeurd.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3434845
DSC_0485.JPG
DSC_0485.JPG (1.09 MiB) 548 keer bekeken
Mmm, krijg jij wat anders dan dat in mijn eetkast staat?? ;D Siepie wordt er niet warm of koud van ;D

En ja, idd een domper. Ook omdat Anne-Marie alleen op ma en di werkt ;)
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3434850
Oh Sam, ik moest even bijlezen, maar wat een frummeltje is Cato :smitten:
En de foto's zien er heerlijk uit, dus ik kan me voorstellen dat het dat in het echies ook is :)
Wel naar bericht voor Siepie, maar gelukkig eet ze nog goed ;) :bigarmhug:
Door Tibbies
#3434887
Ahhh die Siepie. Gelukkig kan het behandeld worden.
Leuk om te zien dat ze stapje voor stapje naar elkaar toe groeien.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door