Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door sam28
#3445740
DSC_1223.JPG
DSC_1223.JPG (3.16 MiB) 664 keer bekeken
Zo, na een klein hartinfarct omdat Cato een eind omhoog klom tegen mijn afscheiding en gekke sprongen maakt op het balkon heb ik mijn vermoeide post coronalijf naar het balkon gesleept en het helemaal dicht gemaakt. Het is super goed, ze heeft al ondersteboven aan het net gehangen. ;D
Gebruikersavatar
Door sam28
#3445758
Haha ja, dat was wel even een flink klusje. Maar het fijne is dat ik de balkondeur niet meer hoef dicht te doen als ik wegga. Ik woon 4 hoog en de balkons zijn niet geschakeld dus er kan niemand in. Dus Cato en Siepie kunnen altijd lekker buiten zijn :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door sam28
#3445832
:o :o :o :o
Ik schrik me zojuist helemaal de tering. Hoorde hard geram op het balkon maar goed afgezet dus ach.. Dacht, ga toch ff kijken. Loopt ze aan de BUITENKANT van het gaas over de reling. Ik heb niks gezegd, gewacht tot ze weer op het balkon was. :o :o Cato is binnen, de deur is dicht.
Ik heb geen idee hoe dit nu weer op te lossen.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3445836
Zo, dat is een flinke hartkleppentest geweest :o
Heel verstandig dat je zo rustig bent gebleven tot ze weer terug is gekomen. Hierdoor weet je waarschijnlijk ook waar ze naar de andere kant heeft kunnen komen?
Dat wordt dus voorlopig weer alleen onder toezicht op het balkon totdat het weer Cato proof is :-X
Gebruikersavatar
Door sam28
#3445839
Ik merk dat ik meer geschrokken ben dan ik dacht. :'( Misschien Cato ook wel, die heeft zich niet meer gemeld en ligt ergens te slapen. Meestal is ze het er niet zo mee eens, dat ze er niet uit mag.

Ik denk dat ik het gat wel weet, morgen even kijken en het gat dichten. Misschien bij de bouwmarkt nog een rolletje extra gaas kopen.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3445852
DSC_1269.JPG
DSC_1269.JPG (3.08 MiB) 533 keer bekeken
DSC_1263.JPG
DSC_1263.JPG (2.46 MiB) 533 keer bekeken
Op het goede moment binnen! De snuffelmat. Siepie vindt het ook een hit. Er zijn namelijk snoepjes!!!

Cato heeft 1x bij de deur gestaan maar niet gemauwd om het balkon op te willen. Zou ze van mij geschrokken zijn? Of van zichzelf? Ze liep heel relaxed over het smalle relinkje. :o
Ik ben nog steeds geschrokken. (Ligt ook aan hormonen. Omdat ik vanwege de long covid aan de anticonceptie ben omdat de hormoonwisselingen maakte dat ik elke maand een terugval had in klachten, nu ben ik alleen emotioneel incontinent)
Gebruikersavatar
Door sam28
#3445866
Zojuist even met Cato op het balkon gezeten. En vermoed dat ze dit gister de hele dag al gedaan heeft. Over de reling lopen. :o ik ging ervan uit dat het veilig was!!
DSC_1271.JPG
DSC_1271.JPG (2.33 MiB) 513 keer bekeken
Ik moest snel zijn met haar grijpen!


DSC_1272.JPG
DSC_1272.JPG (1.17 MiB) 513 keer bekeken
Zo verder prima dicht!


DSC_1273.JPG
DSC_1273.JPG (2.1 MiB) 513 keer bekeken
Het gat!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door