Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door sam28
#3434596
Oohja, chippen. Helemaal vergeten.
Ze gaat a.s vrijdag naar de DA, dan zal ze ook gechipt worden denk ik. :biggrin2:

Dikke vriendjes dan, Cato als voersleutel ;D ;D
Door Too
#3434597
dinky89 schreef: ma 15 nov 2021, 13:32 Geen idee of Cato al is gechipt?
Wanneer Cato is gechipt zijn de mogelijkheden uitgebreider. Bijvoorbeeld een voerbak die alleen open gaat wanneer de chip in de buurt is of een kastje voorzien van een kattenluik op basis van chip en daar de voerbak in plaatsen.
Heb je de filmpjes gezien van de echte vreetzakken ;D
die waren niet erg onder de indruk van de techniek

Ik zie het ook helemaal voor me... slapende Siep hoort -klikk- .. komt met een rotvaartje aansjeezen schuift met een sliding mini aan de kant... alles voor een hapje
Maar wellicht dramatiseer ik het nu een beetje :D
Gebruikersavatar
Door sam28
#3434616
DSC_0446.JPG
DSC_0446.JPG (1.16 MiB) 750 keer bekeken
Beetje overbelicht omdat je anders siepie bijna niet ziet. Maat ik was aan koken en dacht; wat is het stil.
Toen hoorde ik de buis rammelen en een blaas.
Ben ff gaan kijken maar Cato zat er helemaal in en siepie ook met haar kop ;D ;D

Siepie was vandaag nog doodop van alles van gisteren, kwam helemaal niet doen alsof ze uitgehongerd was om 15u ;D dus lekker later gegeten. Heb siepie vrijwel niet gezien vandaag (uiteraard heb ik dr opgezocht voor knuffels ;) )
Ik merk het ook aan Cato, die slaapt ook veel.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3434628
Mijn kleine en grote smurf achter gelaten thuis :)
Siepie kan echt niet door de spleet, dit heeft ze uitgeprobeerd ;D
Vanochtend waren ze samen een poging tot spelen aan het doen met die buis weer. Beetje blazen, beetje ouwehoeren. Niks spannends.
Maar vooral als ik er niet naar sta te kijken ;D
DSC_0460.JPG
DSC_0460.JPG (4.5 MiB) 725 keer bekeken
Siepie heeft gisteravond voor het eerst weer op de bank gezeten. Ze wil wel op schoot maar vind dat nog net te spannend met de kleine smurf rondrennend.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3434629
Ik ben overigens wel heel erg benieuwd wat ik vanavond aantref. Zit me ineens te bedenken dat ik de planten niet heb afgeschermd. Totaal vergeten :o
Gelukkig is ze er niet erg meer op gebrand en denk ik ook niet dat ze al in de vensterbank komt. Is nog te klein en de sprong te hoog ;D
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3434631
Ik ben ook wel heel benieuwd, vooral omdat je ook zegt dat ze toenadering tot elkaar zoeken wanneer jij niet kijkt ;)

Werkse vandaag en we lezen het eindverslag van wat je thuis aantreft na je werkdag wel :biggrin2:
Door Tibbies
#3434647
Beetje laat, werkse.

Ik ben ook benieuwd hoe het vandaag gaat, maar heb goeie hoop dat ze vandaag nader tot elkaar komen. Het gaat al zo goed.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door sam28
#3434659
Ik denk nog 1 of 2 dagen werken en het is echt beklonken ;D
Ze stonden gezusterlijk bij de voordeur toen ik aankwam. Siepie had vooral honger en wilde voornamelijk het eten van Cato wat in de kast stond ;D Haar eigen eten was zo zo (het is hetzelfde eten.). Uiteindelijk kreeg ze niks anders en won de honger het. Ze at zelfs onder toeziend oog van Cato. Cato wilde namelijk niet eten. Heeft ook een hap uit het bakje van Siep mogen nemen :o :o Die had ik niet verwacht. Siepie gaf geen kick.
Haar eigen bakje, vlakbij die van Siepie hoefde madam overigens ook niet.
In de kast was de helft op. Ik had verwacht dat ze alles wel op had ondertussen.
Ze heeft, sinds mijn thuiskomst, 2 happen gehad. Hopelijk is het IK BEN DRUK MET DE WERELD EN ETEN KOMT LATER WEL!!!
Ze staat sinds ik thuis ben gekomen al AAN. ;D ;D

Siepie wil er wel bij maar een drukke Cato is teveel. En Cato lag net even op schoot en Siepie sprong naast me op de bank. Maar goed, de kleine smurf draait zich dan om voor haar en dan vertrekt Siepie toch.
Siepie geeft goed grenzen aan en is wel heel lief. Het blaast dan wat en doet een halve uitval. Toch heb ik het idee dat Cato ook wel een paar flinke meppen heeft gehad want ze heeft mijn benen nog niet gebruikt als krabpaal vandaag en net mepte ze me op mijn wang zonder nagels.
Ze heeft me 2 dagen geleden wel gemept met nagels op mijn wang. Wel allemaal uit spel maar toch... AUW.

Ik zal zo even de halve foto van vanavond bewerken en hier postten.
Mijn Planten leven iig nog en ik heb nog niks ontdekt wat gesloopt is. ;D
Gebruikersavatar
Door sam28
#3434670
DSC_0461.JPG
DSC_0461.JPG (1.04 MiB) 630 keer bekeken
Mijn camera stelt heel slecht scherp. Dus het mooiste moment is blur. Maar dit is een impressie. ;D

En ff duimen dat het etensbakje morgen vrijwel leeg is!! ;)
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3434672
Wat klinkt dat heerlijk!
Ja, die 2 zoeken elkaars gezelschap natuurlijk meer op als je weg bent en duidelijk gaat dat prima.

Waarom maak je op dat Cato een paar flinke meppen gehad zou hebben?
Ik lees dat nergens uit hoor. Integendeel.
Geen zorgen maken. Zoals ik het lees geeft Siep gewoon een waarschuwing om te verhinderen dat ze besprongen wordt maar wil ze wel contact. Helemaal prima.
Schijnmepjes kunnen ook prima uitnodiging tot voorzichtig spel zijn. Ook echt mepjes trouwens. Hoeft niet corrigerend te zijn. ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door