Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Too
#3435782
pearlsofpassion schreef: za 04 dec 2021, 07:13 Seal point tabby is toch seal lynx point? Bij de ragdoll alleszinds wel. Dat kan natuurlijk ook nog, dat verschillende rassen er andere benamingen op nahouden voor dezelfde kleuren. ::)

Ik dacht dat zowel tabby als cypers in het Engels bestaan.
Dinky is dan idd tabby en Cuzco is cypers. IMG_20190424_220955.jpg Dit is de beste foto die ik vond, zal proberen nog eens een duidelijkere te maken.
Er is wel degelijk een onderscheid tussen de tekening met een rondje en de tekening met enkel strepen. Dat weet ik zeker. Als het niet tabby en cypers is dan is er nog een andere benaming.
Ik weet natuurlijk niet meer waar ik deze vandaan had...

A cat with tabby stripes in the points is called a lynx point....
het gaat over taal, als je Engels hanteert is het tabby
En de diverse rassen kiezen natuurlijk wel voor eenduidige benamingen can de patronen
Om verwarring te voorkomen.

Dinky is dus zowel cypers als tabby , net welke term je voor dezelfde tekening gebruikt
Gebruikersavatar
Door sam28
#3436068
In het kader van de leuke dingen...
DSC_0594.JPG
DSC_0594.JPG (1.83 MiB) 675 keer bekeken
DSC_0597.JPG
DSC_0597.JPG (1.43 MiB) 675 keer bekeken
DSC_0599.JPG
DSC_0599.JPG (1.6 MiB) 675 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door sam28
#3436070
Als ik met siepie knuffel en Cato komt erbij dan gaat siepie steeds minder weg. Als cato bovenop siepie duikt dan mauwt ze een keer maar gaat niet weg, blaast niet, doet eigenlijk niks behalve mauwend protesteren.
Ze spelen ook meer samen. Er wordt veel achter elkaar aan gerend waarbij cato soms te ver gaat en krijgt dan een blaas of een mep. ;D
Gebruikersavatar
Door sam28
#3436169
DSC_0617.JPG
DSC_0617.JPG (2.53 MiB) 624 keer bekeken
DSC_0620.JPG
DSC_0620.JPG (3.63 MiB) 624 keer bekeken

En na samen leren spelen was het daarna lekker slapen. :biggrin2:
Steeds dichter bij elkaar, siepie weer steeds meer bij mij in de buurt :heart:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door