Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3432363
Dit is zo leuk, als ik het bericht van Hylos lees begrijp ik er minder van dan van mijn eerste Noorse krantenartikel ;D

Ik hoor duidelijk bij de amateurs: Wordfeud. :cool:
Meneer racet.
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3432364
dinky89 schreef: ma 13 sep 2021, 23:51 Tegenwoordig niet echt meer. Wel laatst mijn battlenet account afgestoft en Starcraft 2 weer geïnstalleerd maar nog niet echt aan spelen toegekomen.
Ooh ja, Battlenet! Leuk :biggrin2:
Gewoon tijd voor maken, vooral als het ontspannend werkt!

Veel Warcraft 3 gespeeld, leuk spel.
En Diablo 3 is natuurlijk ook via Battlenet.
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3432365
Siberienne schreef: di 14 sep 2021, 21:16 Dit is zo leuk, als ik het bericht van Hylos lees begrijp ik er minder van dan van mijn eerste Noorse krantenartikel ;D

Ik hoor duidelijk bij de amateurs: Wordfeud. :cool:
Meneer racet.
Hahaha!
Kan ik me helemaal voorstellen. Al die games zeggen je natuurlijk ook niks.
Ik vind het heerlijk, even helemaal uit het drukke leven. Je uitleven en ronddwalen in een bijvoorbeeld prachtige Scandinavische wereld zoals bij Skyrim (Google maar eens!).
De graphics worden steeds beter en als je dan ook nog eens via VR die werelden bekijkt.. echt bizar.
Daarnaast heb ik er door de jaren heen veel van geleerd over bijv geschiedenis maar ook flore en fauna en natuurlijk de Engelse taal.
Het is voor mij ontspanning/ontsnapping.
Want ja, heel erg spannend is het vaak ook wel. Vooral online shooters, zit ik met een bonkend hart achter de pc. ;D
Maar vooral ontspanning.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3432366
Grappig hoe mensen daarin kunnen verschillen hé. Dat jij blij bent met al die uren gamen.
Ik heb net het omgekeerde. Ik heb wel eens zo'n soft spelletje op de gsm gehad en ik vond dat zo'n enorm tijdverlies! Ik werd er echt ongelukkig van. Serieus depri. Dus daar ben ik gewoon mee gestopt..
Ik ben ook gewoon geen fan van schermen. Zo lees ik graag, maar dan wel een boek, gewoon van het idee van een E-reader krijg ik al buikpijn..
Ik heb nood aan buitenlucht, ben echt een buitenmens.
Maar ja, ik heb er wel begrip voor hoor, als je dat ontspannend vind. Tis beter dan uren tv kijken. Maar dat doe ik dan ook weer niet.
Forummen wel. ::) ;D
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3432367
Hylos schreef: di 14 sep 2021, 21:18 Ooh ja, Battlenet! Leuk :biggrin2:
Gewoon tijd voor maken, vooral als het ontspannend werkt!

Veel Warcraft 3 gespeeld, leuk spel.
En Diablo 3 is natuurlijk ook via Battlenet.
Warcraft 2 en later 3 heb ik ook enorm veel gespeeld. Had toen mazzel met mijn vader die dit soort spellen kocht zodra ze uitkwamen om zelf te spelen. Vervolgens was ik dan degene die ze het meest speelde (en mijn moeder op mijn vader mopperde waarom hij niet kon wachten tot ze afgeprijsd waren :biggrin2: ). Hadden ook twee pc's waardoor we via LAN tegen elkaar konden spelen. Ik kreeg dan van vader/moeder/zusje bij Warcraft 3 altijd beperkingen opgelegd omdat ik te goed voor ze was ;D mijn vriend kwam toen aanzetten met command and conquer omdat we dan aan elkaar gewaagd waren, die begon niet aan Warcraft tegen mij omdat hij dan kansloos was :biggrin2: vriendje is meer van de PlayStation en probeert de ps5 al te bemachtigen sinds die uit is maar nog niet gelukt.

Diablo heb ik dan weer niet gespeeld.
Probleem dat ik nu nog heb is dat het overdag nog te zonnig is, heb geen raambekleding bij mijn computer. En kwam erachter dat ik gestopt ben in vorige huis omdat ik vast zat in Starcraft 2 ::) maar wie weet met de donkere dagen die komen ;)
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3432368
Ook helemaal begrijpelijk!
Het leuke is dat ik ook echt een buitenmens ben, gamen is gewoon 1 van mijn vele hobbys. Op pad met de metaal detector,
natuurfotografie, tennissen, vogels spotten, geocachen, strandjutten, fikkie stoken, camperen.. ik houd er van.
Boeken, ook groot fan!
Heb net weer een stapel oude Friese boeken gekocht. Ik koop altijd veel te veel boeken. ;D

Wij hebben (en willen) geen kinderen, dat scheelt natuurlijk ook enorm veel tijd. Zo hebben we veel ruimte voor zulke tijdrovende hobbys. Als je anders leeft kan ik me echt voorstellen dat zoiets als compleet verloren tijd lijkt. Ik heb dat andersom dus (drukke gezinnen of carriere maken voor een werkgever) ;D en zo zijn we allemaal anders! Al voelt het soms behoorlijk zo dat ik wel een beetje extra anders ben :-[
Door Siberienne
#3432369
Hylos schreef: di 14 sep 2021, 21:25 Hahaha!
Kan ik me helemaal voorstellen. Al die games zeggen je natuurlijk ook niks.
Ik vind het heerlijk, even helemaal uit het drukke leven. Je uitleven en ronddwalen in een bijvoorbeeld prachtige Scandinavische wereld zoals bij Skyrim (Google maar eens!).
De graphics worden steeds beter en als je dan ook nog eens via VR die werelden bekijkt.. echt bizar.
Daarnaast heb ik er door de jaren heen veel van geleerd over bijv geschiedenis maar ook flore en fauna en natuurlijk de Engelse taal.
Het is voor mij ontspanning/ontsnapping.
Want ja, heel erg spannend is het vaak ook wel. Vooral online shooters, zit ik met een bonkend hart achter de pc. ;D
Maar vooral ontspanning.
Meneer heeft ook best veel geleerd over autorijden met het Sim racen. Hij doet dat graag ter ontspanning. Stuk goedkoper en minder vervuilend dan in het echt ;D

Skyrim ziet er mooi uit. Wij hebben in onze studententijd wel aan role playing games gedaan (Dungeons and dragons) en dat vond ik super leuk, alleen was dat dus puur eigen inbeelding. Dus ja, ik snap het best dat je het ontspannend vindt!
Door hannabelgje
#3432370
Bedankt voor de redding!!!
Skyrim is zo'n mooi spel!! Ik heb em op de ps3 maar moet hem nog voor de switch eigenlijk. Ik vind de switch prettiger spelen. Ik ben ook een buitenmens maar tussendoor ff gamen vind ik heerlijk. Boeken lees ik al 10 jaar op de ereader. Niet te vergelijken met een scherm hoor. Leest gewoon als een boek, maar dan betaalbaar als je heel veel leest.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Hylos
#3432371
dinky89 schreef: di 14 sep 2021, 22:08 Warcraft 2 en later 3 heb ik ook enorm veel gespeeld. Had toen mazzel met mijn vader die dit soort spellen kocht zodra ze uitkwamen om zelf te spelen. Vervolgens was ik dan degene die ze het meest speelde (en mijn moeder op mijn vader mopperde waarom hij niet kon wachten tot ze afgeprijsd waren :biggrin2: ). Hadden ook twee pc's waardoor we via LAN tegen elkaar konden spelen. Ik kreeg dan van vader/moeder/zusje bij Warcraft 3 altijd beperkingen opgelegd omdat ik te goed voor ze was ;D mijn vriend kwam toen aanzetten met command and conquer omdat we dan aan elkaar gewaagd waren, die begon niet aan Warcraft tegen mij omdat hij dan kansloos was :biggrin2: vriendje is meer van de PlayStation en probeert de ps5 al te bemachtigen sinds die uit is maar nog niet gelukt.

Diablo heb ik dan weer niet gespeeld.
Probleem dat ik nu nog heb is dat het overdag nog te zonnig is, heb geen raambekleding bij mijn computer. En kwam erachter dat ik gestopt ben in vorige huis omdat ik vast zat in Starcraft 2 ::) maar wie weet met de donkere dagen die komen ;)
Haha , leuk!!
Heb je Dota 2 ook geprobeerd dan?
Denk dat je daar dan ook goed in bent! Leuke is dat er veel hero's uit Warcraft 3 in zitten. Heb je de remake van W3 trouwens ook gespeeld? Ik ben nog in dubio.. de reviews zijn niet zo goed.

Diablo 2 is echt oud.. en heel donker. Dus dan heb je idd echt een donker plekje nodig. :P

hannabelgje schreef:Bedankt voor de redding!!!
Skyrim is zo'n mooi spel!! Ik heb em op de ps3 maar moet hem nog voor de switch eigenlijk. Ik vind de switch prettiger spelen. Ik ben ook een buitenmens maar tussendoor ff gamen vind ik heerlijk. Boeken lees ik al 10 jaar op de ereader. Niet te vergelijken met een scherm hoor. Leest gewoon als een boek, maar dan betaalbaar als je heel veel leest.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Zit je ook zo te wachten op de nieuwe Elder Scrolls?! Hij is in 2018 (!!!) al aangekondigd!! :o
Zou wel fijn zijn weer eens een nieuwe "Skyrim" te spelen met super mooie graphics.
Elder Scrolls Online vond ik niks, wát een drukte in die servers.. daar word ik horendol van. ;D
Gebruikersavatar
Door pike
#3432373
Kaio schreef: ma 13 sep 2021, 18:42 Sudoku op de foon telt niet denk ik ? :biggrin2:
Voor mij wel hoor, verslaafd aan killer sudoku :biggrin2:
Gamen doe ik niet aan, nooit gedan ook.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3432375
Hylos schreef: di 14 sep 2021, 22:12 Al voelt het soms behoorlijk zo dat ik wel een beetje extra anders ben :-[
Hé, kop op he! :-*
Dat maakt toch helemaal niet uit. Iedereen heeft dat wel eens zeker. Ik alleszinds ook, en misschien vind jij me dan net heel gewoon. Maar ik ken best veel mensen die ook niet snappen waarom ik zoveel dieren en kinderen wil en dan ook nog een moestuin. Waarom zou je? ::) :biggrin2:
En er zijn ook best veel mensen die net als jij zo'n game-installatie en stoel hebben. M'n broer is net zo. Heel zn sociaal leven speelt zich op internet af. Hij spreekt meer Engels dan Nederlands geloof ik. ::)

Zolang je je er maar goed bij voelt hé.. ;)
Gebruikersavatar
Door sam28
#3432376
Amateur meld zich.
Vroeger op de ms dos wel wat gegamed. Prince of Persia e.d. maar daarna nooit meer. Ik vond er op Windows geen reet meer aan.

Nu speel ik alleen Wordfeud (als iemand nog een tegenstander zoekt, ik meld me!)
En soms flow free. Een soort puzzeltje op de telefoon.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3432377
Hylos schreef: di 14 sep 2021, 22:12 Ook helemaal begrijpelijk!
Het leuke is dat ik ook echt een buitenmens ben, gamen is gewoon 1 van mijn vele hobbys. Op pad met de metaal detector,
natuurfotografie, tennissen, vogels spotten, geocachen, strandjutten, fikkie stoken, camperen.. ik houd er van.
Boeken, ook groot fan!
Heb net weer een stapel oude Friese boeken gekocht. Ik koop altijd veel te veel boeken. ;D

Wij hebben (en willen) geen kinderen, dat scheelt natuurlijk ook enorm veel tijd. Zo hebben we veel ruimte voor zulke tijdrovende hobbys. Als je anders leeft kan ik me echt voorstellen dat zoiets als compleet verloren tijd lijkt. Ik heb dat andersom dus (drukke gezinnen of carriere maken voor een werkgever) ;D en zo zijn we allemaal anders! Al voelt het soms behoorlijk zo dat ik wel een beetje extra anders ben :-[
Dat maakt jou nou net zo leuk :-*. Je bent wie je bent en dat is precies goed!

Ik hijs mezelf nu uit bed om te gaan paardrijden. Alweer. Ja alweer. Iedereen heeft iets waar die zijn geluk uit haalt en veel doet. Meer dan dat mensen zonder diezelfde passie snappen.
Oh nee, het ergste zijn de mensen die dat helemaal niet hebben. Ik ben eens aangestaard door een vrouw die echt op een toon alsof ik crimineel bleek te zijn zei: oh jij hebt hobby’s! Elke keer als ik daar aan terug denk moet ik lachen.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3432379
Ze was misschien jaloers?

Ik heb wel het idee dat we het topic een beetje aan het kapen zijn. ::)
Sorry, Hanna. :P
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3432380
Hylos schreef: di 14 sep 2021, 22:42 Haha , leuk!!
Heb je Dota 2 ook geprobeerd dan?
Denk dat je daar dan ook goed in bent! Leuke is dat er veel hero's uit Warcraft 3 in zitten. Heb je de remake van W3 trouwens ook gespeeld? Ik ben nog in dubio.. de reviews zijn niet zo goed.

Diablo 2 is echt oud.. en heel donker. Dus dan heb je idd echt een donker plekje nodig. :P
Nee, die heb ik niet gespeeld.
En ja, mijn plekje is ingericht als thuiswerk kantoor waarbij het fijn is om tussendoor langs het scherm over de weilanden te kijken ipv ingericht op gamen ::) mijn vriend heeft het in zijn mancave wat dat betreft beter voor elkaar omdat het meer donkere kamer is. Daar staat zijn PS4 met racestoel en zijn computer. Ben benieuwd wanneer de nieuwe horizon verschijnt. Die speelt vriendje dan gezellig in de woonkamer op de grote tv en die is mooi om mee te kijken. Ben zelf niet opgegroeid met een gameconsole waardoor ik geen handigheid heb met een controller ::)

Zelf werd ik al jong aangetrokken tot computers. Als klein meisje zat ik al naast mijn vader als hij de computer kast open had waardoor ik als meisje computer onderdelen kende. Dat werd toen als bijzonder gezien terwijl het voor mij normaal was ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door