Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3432261
Wie doet er aan gaming hier? Ik vind het zelf erg leuk, maar ben er super slecht in. Ik game voornamelijk op de Nintendo switch. Vroeger op de Wii en de DS en ook op een ps3.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3432338
Kaio schreef: ma 13 sep 2021, 18:42 Sudoku op de foon telt niet denk ik ? :biggrin2:
Ik doe majongh ;D

Nee gamen wordt hier wel enthousiast gedaan door mijn wederhelft. Die ook via marktplaats ed een enorme collectie spellen voor de ps3 en ps4 heeft verzameld. Maar mij zegt het helemaal niets. Op heel incidenteel racen na (al lijkt het dan wel meer op botsauto’s, want ik ben er niet goed in)
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3432339
Hier geen van beide.
Ja, nu staat de Wii er, die hebben we ooit gewonnen en heeft eerst 10 jaar in de kast gestaan tot we kinderen hadden en ze er oud genoeg voor zijn. ::)

Hebben er ook gewoon geen tijd voor. We hebben ook een pooltafel, doen we ook bijna nooit... ::)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3432345
Tegenwoordig niet echt meer. Wel laatst mijn battlenet account afgestoft en Starcraft 2 weer geïnstalleerd maar nog niet echt aan spelen toegekomen.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3432357
KarenH schreef: di 14 sep 2021, 17:29 Homescapes en Gardenscapes :biggrin2:
:biggrin2: die speel ik ook het meeste ;D die kan je makkelijk op tablet op de bank spelen
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3432360
dinky89 schreef: di 14 sep 2021, 20:38 :biggrin2: die speel ik ook het meeste ;D die kan je makkelijk op tablet op de bank spelen
Precies, lekker makkelijk.
En ondertussen luister ik dan naar een podcast.
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3432362
Nou, hier dan de redder in nood. :P
Een ware echte gamer, altijd al geweest.
We hadden heel vroeg (zo'n 30 jaar geleden) al een console thuus: een MSX. En altijd een PC, waar wij (broer en ik) al vroeg spelletjes op deden. Daarna ook veel console gaming ps1, gameboy, gamecube, xbox, xbox 360, ps3/4, wii. Maar ook veel pc gaming. Iedereen van mijn leeftijd ging op stap.. ik was druk bezig met mijn clan in het spel Rune. :cool:
Met de leeftijd werd het wel wat minder maar sinds ik bij mijn ex wegging en mijn huidige man leerde kennen is het weer helemaal terug! De gamesessies van 6 uren nonstop achter elkaar, heerlijk. :D
Nu voornamelijk Fallout 76, voor indicatie.. ik speel dit nu een jaar en zit op 450 uren. Ik heb echter door omstandigheden een hele tijd niet gegamed, anders was het nog veel meer geweest. :P mijn man en ik zitten elke avond gezellig naast elkaar te gamen. :biggrin2:

Diablo 2 remake komt bijna uit, daar gaan mn nichtje en ik vele uren in steken.
Daarnaast heel veel Diablo 2 (heel veel!) En 3, Dota 2, Fallout 3/new vegas/4, Morrowind, Oblivion, Skyrim, Grim Dawn, The Witcher, The forest, Green hell etc etc.. Ook wel shooters zoals Pubg maar das toch minder favoriet.

Vroeger veel Zelda, vooral Ocarina of time was erg leuk. Windwaker ook.

Oh en we hebben ook een Valve Index (dat is "de beste" vr headset zegmaar). Beatsaber is mn favoriet!

Ook de pcs worden zelf samengesteld en regelmatig vernieuwd.. moet wel bloedsnel en op de hoogste specificaties kunnen spelen uiteraard. :cool:
Goede gamingmuis, mat, schermen, headset en stoel horen daar vanzelfsprekend ook bij.

Nou ik kan uren doorgaan. ::)
Mijn harde eis voor een nieuwe partner was destijds dat het een gamer moest zijn, zegt wel genoeg. Hij is wel een echte erge gamer, dat loopt in de duizenden en duizenden uren ;D

Hieronder onze opstelling :D
Bijlagen
IMG_20201021_190250_559.jpg
IMG_20201021_190250_559.jpg (257.67 KiB) 1090 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door