Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door src_esther
#3432174
Zo hoog aan de binnenkant zou ik er een keer per jaar een ladder tegenaan zetten en met een vochtige en daarna droge microvezel bewerken....
Gebruikersavatar
Door doranto
#3432175
src_esther schreef: di 07 sep 2021, 20:53 Zo hoog aan de binnenkant zou ik er een keer per jaar een ladder tegenaan zetten en met een vochtige en daarna droge microvezel bewerken....
Op een ladder durf ik niet :-[
Door src_esther
#3432178
Doranto schreef: di 07 sep 2021, 20:56 Op een ladder durf ik niet :-[
Oh, hoogtevrees? Ook niet zo'n extra stabiele met bredere basis? Wij zijn fan van Altrex. Mijn lief heeft hoogtevrees maar op die ladders gaat het goed.
En je moet niet met een emmer naar boven, enkel een vochtige en droge doek.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3432185
src_esther schreef: di 07 sep 2021, 21:15 Oh, hoogtevrees? Ook niet zo'n extra stabiele met bredere basis? Wij zijn fan van Altrex. Mijn lief heeft hoogtevrees maar op die ladders gaat het goed.
En je moet niet met een emmer naar boven, enkel een vochtige en droge doek.
Ik durf helaas op geen enkele ladder.
Door src_esther
#3432190
Doranto schreef: di 07 sep 2021, 21:42 Ik durf helaas op geen enkele ladder.
Oei. Ja, da's wel lastig. Sorry geen tips dan behalve dan dochter/schoonzoon/kleinkind vragen? Zo'n hoog raam heeft echt niet veel onderhoud nodig, ik spreek uit ervaring. Een paar weken geleden stond ik de ramen van de vide (ca. 5 meter boven de vloer) te doen, die hadden al ruim een jaar geen lapje stof gezien, maar echt, er was weinig te reinigen. De buitenkant heeft wél heel veel aandacht nodig, zag ik, maar wel minder dan de ramen die lager zitten.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3432195
src_esther schreef: di 07 sep 2021, 22:03 Oei. Ja, da's wel lastig. Sorry geen tips dan behalve dan dochter/schoonzoon/kleinkind vragen? Zo'n hoog raam heeft echt niet veel onderhoud nodig, ik spreek uit ervaring. Een paar weken geleden stond ik de ramen van de vide (ca. 5 meter boven de vloer) te doen, die hadden al ruim een jaar geen lapje stof gezien, maar echt, er was weinig te reinigen. De buitenkant heeft wél heel veel aandacht nodig, zag ik, maar wel minder dan de ramen die lager zitten.
Óf ik koop iets zodat ik er vanaf de grond bij kan :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door