Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3431547
voor beiden :biggrin2:
IMG-20210821-WA0013.jpg
IMG-20210821-WA0013.jpg (848.28 KiB) 937 keer bekeken
Zino vond het echt wel super relaxed, zo rondkijken op het water, bootjes kijken, geuren opsnuiven, af en toe op dummy knagen. En de baas maar peddelen :biggrin2:
Door Anne in Zweden
#3431548
Wahaha, hij ligt daar echt met zo'n blik van: je moet er even wat tijd in steken, maar daarna zijn het ook echt perfecte roeiers. :biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kromfohrlanders
#3431565
Leuk!
Lijkt me een leuke sport om zo samen te doen. Die van mij haten water dus weet niet of ik mijn viervoeters er een plezier mee doe, maar die van jou ligt er wel heel relaxed bij. Lekker chillen op het water, en de baas aan het werk. :-)

Karen
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3431617
Had niet verwacht dt het zo makkelijk ging , met onze uberpuber. ;D
Maar hij vond het inderdaad best ok, moest wel alles in de gaten houden dat sowieso.
Best heel wat eerst staand balanceren erop, dan durven gaan zitten en gaan liggen, maar dat had hij snel door, volgens mij vindt die dat helemaal heerlijk lekker op het water dobberen. Vindt ie in de boot nl ook al heel leuk en interessant om al die jachten van dichterbij te ruiken :biggrin2:
Nu nog eens ooit een eigen sup ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door