Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3431820
Jammer Ronald Het is ook serieus een duursport ben ik al achter.
Mijn sportmaatje blijft mij spontaan berichtjes sturen. Lekker luchtig dus dat is leuk in elk geval.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Too
#3431823
Ronald schreef: zo 29 aug 2021, 16:34 That's the spirit!

Ik ben voorlopig even afgehaakt. Ik wacht wel op de Olympische Spelen van 2024 :cool:
Je moet in je training de kracht van rust ook niet onderschatten ::)
Gebruikersavatar
Door sam28
#3431828
Ronald schreef:Ik ben voorlopig even afgehaakt. Ik wacht wel op de Olympische Spelen van 2024
Jammer Ronald. Ik snap het wel, het is ook echt super intensief.
hannabelgje schreef:Mijn sportmaatje blijft mij spontaan berichtjes sturen. Lekker luchtig dus dat is leuk in elk geval.
Leuk Hannah!! :)


Met mijn date.
We hebben elkaar redelijk vaak gezien de afgelopen weken en zijn afgelopen weekend uit eten geweest. Dat was erg gezellig.
Ik merk dat ik het leuk vind om met haar te zijn en dat ik de nabijheid fijn vind. Maar ik ben niet verliefd merk ik. De gedachte dat de intimiteit alleen maar meer gaat worden benauwd me. Ik geloof niet dat ik dat met haar kan, ik mis de chemie geloof ik.
Nu nog een tijd vinden om dat tegen haar te vertellen. Ik vind dat ik dat ondertussen niet meer via de app kan doen.
#3431830
Zeg je er dan meteen ook bij dat je het wel tijd wil geven?
Verliefd worden gebeurt niet altijd meteen. Dat kan gerust gewoon een tijdje duren. Je kent elkaar nog maar een paar weken.
En het helpt ook als je je verwachtingen of druk op dat gebied laat varen. ;)
Door Siberienne
#3431843
Sam waarom niet gewoon even houden zoals het nu is? Het hoeft toch niet 1-2–3 meer te worden? Meneer en ik hebben er 7 jaar over gedaan voor we samen gingen wonen. Geniet van wat is en laat het een beetje stromen zoals het stroomt. Er verandert heel veel in je leven op het moment, geef dat tijd en beweeg een beetje mee.
#3431845
pearlsofpassion schreef: ma 30 aug 2021, 09:10 Zeg je er dan meteen ook bij dat je het wel tijd wil geven?
Verliefd worden gebeurt niet altijd meteen. Dat kan gerust gewoon een tijdje duren. Je kent elkaar nog maar een paar weken.
En het helpt ook als je je verwachtingen of druk op dat gebied laat varen. ;)
Dat. Datdatdatdatdat.

En wat Siberienne schrijft ook.

En de wens naar intimiteit moet ook kunnen groeien. Het hoeft niet altijd een kwestie van heet-heter-heetst te zijn, meteen aan het begin. Sterker nog, ik vermoed dat relaties die met een oerknal beginnen een minder lange adem hebben dan relaties die groeien via waardering voor wat de ander doet, bewondering voor wat de ander kan en verrukking om hoe de ander uiteenlopende situaties het hoofd biedt. Als je haar gezelschap en nabijheid prettig vindt, zou ik het kind nog even niet met het badwater weggooien. :)
Door hannabelgje
#3432219
Nou vandaag was het weer badmintondag dus ik hoopte sportmaatje weer te zien. Helaas ging dat niet door. Sportmaatje is gestopt met badminton. Ik sprak hem erop aan en gaf aan dat ik dat toch erg jammer vond. Hij gaf aan het ook jammer te vinden want het was zo gezellig met mij - ons. Hmmm. Beetje verder gechat en hij wil graag met me afspreken om bij te kletsen. Ik ben benieuwd. Beetje het contact warm houden in elk geval.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door sam28
#3432231
Nee Hannah! Ik ben heel benieuwd hoe jullie verder gaan. :)

Ik heb vanmiddag afgesproken om een gesprek te hebben over 'ons'. Ik ga het afsluiten. Ik voel het niet ondanks dat het op papier klopt, heb er niet echt ruimte voor ook en er zijn teveel moeilijkheden.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3432232
sam28 schreef: vr 10 sep 2021, 13:02 Nee Hannah! Ik ben heel benieuwd hoe jullie verder gaan. :)

Ik heb vanmiddag afgesproken om een gesprek te hebben over 'ons'. Ik ga het afsluiten. Ik voel het niet ondanks dat het op papier klopt, heb er niet echt ruimte voor ook en er zijn teveel moeilijkheden.
Jammer Sam. Maar wel mooi dat je in staat bent om een beslissing te nemen. En wat nu niet is, kan later misschien nog wel komen, hè... En is het niet met deze vrouw, dan misschien wel met een andere.
Door Too
#3432248
Klinkt gezellig Hanna
Zie jij nu iedereen als potentiële partner (best herkenbaar als je zo in de flow zit) of kun je de lol van een nieuwe kennis/vriendschap ook inzien?
Door hannabelgje
#3432249
Too schreef:Klinkt gezellig Hanna
Zie jij nu iedereen als potentiële partner (best herkenbaar als je zo in de flow zit) of kun je de lol van een nieuwe kennis/vriendschap ook inzien?
Nee hoor, ik heb zelfs al verschillende vriendschappen eraan overgehouden. Ik ga sowieso altijd eerst voor vriendschap. Normaal word ik niet zo vlug verliefd. Ik zoek meer iemand om tijd mee door te brengen, dingen mee te delen enz. Niet op zoek naar huisje/boompje/beestje. Daar ben ik al te lang voor alleen denk ik.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door