Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3431440
hannabelgje schreef: vr 20 aug 2021, 11:34 Ja ik vond het ook niet zo'n aardige opmerking. Is ook niet de eerste keer dat ik dat te horen krijg.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Hier in Ned heb je bv ook datingsites,voor hondenbezitters
Misschien in België ook ? Dan heb je contact met mensen die dezelfde interesse hebben
Is misschien ook leuk(er ) ?
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3431465
hannabelgje schreef: vr 20 aug 2021, 11:34 Ja ik vond het ook niet zo'n aardige opmerking. Is ook niet de eerste keer dat ik dat te horen krijg.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Huh? Sorry, ik schaam me nu even plaatsvervangend voor al die horken van mannen. Alhoewel... in datinglandschap kunnen vrouwen er ook wat van ::)
Door hannabelgje
#3431487
smulpaap schreef:Alleen die term al
Relatiemateriaal :-X
Nou ja dat maak ik ervan. Zelf zeggen ze leuk voor sex maar niet voor een relatie..... tja.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door sam28
#3431500
hannabelgje schreef:Nou ja ik hoef ook geen huisje/boompje/beestje relatie maar wel meer dan alleen sex eigenlijk

Ja groot gelijk!!

Met daten heb ik ook vaak ervaren dat ik dan tweede keus was. Bleek dat de ander nog met iemand aan het daten was en de keus dan niet op mij viel. Ik snap dat mensen daar vrij in zijn maar ik vond dat wel heftig.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3431503
Hmm... alleen sex. Maar geen relatie. Daar is al eeuwenlang een oplossing voor.

Ik vind een relatie eng, spannend en ik wil gewoon eerst even de kat uit de boom kijken. Sex komt pas in een veel later stadium als er een band ontstaan is. Maar dat geldt überhaupt voor elke intimiteit.
Door smulpaap
#3431505
sam28 schreef: za 21 aug 2021, 09:12 Ja groot gelijk!!

Met daten heb ik ook vaak ervaren dat ik dan tweede keus was. Bleek dat de ander nog met iemand aan het daten was en de keus dan niet op mij viel. Ik snap dat mensen daar vrij in zijn maar ik vond dat wel heftig.
Dat is heftig ja !
Lijkt mij dat je het rustig per kandidaat overdenkt . En als er niets uit voort komt dat je dan pas met een volgende kandidaat gaat daten
Door smulpaap
#3431506
Ronald schreef: za 21 aug 2021, 11:22 Hmm... alleen sex. Maar geen relatie. Daar is al eeuwenlang een oplossing voor.

Ik vind een relatie eng, spannend en ik wil gewoon eerst even de kat uit de boom kijken. Sex komt pas in een veel later stadium als er een band ontstaan is. Maar dat geldt überhaupt voor elke intimiteit.
Tja :-X is het de tegenwoordige tijd
Alles vluchtig
Is het een goedkope oplossing , is het minachting
Maar goed, duidelijk is wel dat je dergelijke types beter links kan laten liggen
Door hannabelgje
#3431623
Nou vrijdag weer een eerste date. En vorige week eerste keer badminton met broerlief en zijn single collega. Ik hem opgezocht op fb en een vriendschapsverzoek gestuurd. Stuurt hij meteen een pb. En vandaag weer om te vragen of ik donderdag weer mee ga badmintonnen. Uhm vindt hij me leuk? Ik hem wel in elk geval. Ik ga zeker weer mee komende donderdag.
Wordt vervolgd.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door sam28
#3431624
Leuk Hannah! Ook wel een leuke manier om elkaar te leren kennen!

Met mijn date is het nog steeds leuk ook. Ze is nu op vakantie met haar kinderen maar ze appt veel en heb een lieve kaart gekregen omdat ik donderdag diploma 2 krijg. Ze wil me 10 sept wel helpen sjouwen met mijn vinylvloer. :biggrin2: Dat duurt nog ff, maar super lief.
Door Lizzy
#3431629
hannabelgje schreef: di 24 aug 2021, 20:09 Nou vrijdag weer een eerste date. En vorige week eerste keer badminton met broerlief en zijn single collega. Ik hem opgezocht op fb en een vriendschapsverzoek gestuurd. Stuurt hij meteen een pb. En vandaag weer om te vragen of ik donderdag weer mee ga badmintonnen. Uhm vindt hij me leuk? Ik hem wel in elk geval. Ik ga zeker weer mee komende donderdag.
Wordt vervolgd.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Klinkt gezellig! Veel plezier!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door