Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3457308
Pffffff….. en dan ben je ineens verliefd op het 1ste gezicht…. Van beide kanten…. ( En nee, niet met mn date van zaterdag 🫣….. ) nog nooit meegemaakt….. storm van gevoelens…. Uren lang aan de telefoon of bij elkaar zijn, niet uitgepraat zijn, terwijl je beiden de volgende dag gewoon moet werken….. Nooit geweten dat dit bestond 😯🫢…..
Gebruikersavatar
Door sam28
#3457309
Oooh Cindy wat leuk!!!! Spannend ook want hoe gaat het verder!! Heerlijk joh!!






Hier gaat het ook nog steeds leuk!! We zijn veel vij elkaar en raken niet uitgepraat. We doen leuke dingen en ze was hier 2 nachten met migraine en liet toe dat ik lieve dingen deed voor haar.
Door Lizzy
#3457312
CindyMayella schreef: wo 01 mar 2023, 19:07 Pffffff….. en dan ben je ineens verliefd op het 1ste gezicht…. Van beide kanten…. ( En nee, niet met mn date van zaterdag 🫣….. ) nog nooit meegemaakt….. storm van gevoelens…. Uren lang aan de telefoon of bij elkaar zijn, niet uitgepraat zijn, terwijl je beiden de volgende dag gewoon moet werken….. Nooit geweten dat dit bestond 😯🫢…..
Wow, wat heerlijk voor je! Bijzonder hè :-*
Door Lizzy
#3457313
sam28 schreef: wo 01 mar 2023, 19:28 Oooh Cindy wat leuk!!!! Spannend ook want hoe gaat het verder!! Heerlijk joh!!






Hier gaat het ook nog steeds leuk!! We zijn veel vij elkaar en raken niet uitgepraat. We doen leuke dingen en ze was hier 2 nachten met migraine en liet toe dat ik lieve dingen deed voor haar.
Wat goed Sam. Klinkt echt fijn :-*
Gebruikersavatar
Door sam28
#3457391
Het is ook echt fijn, nog steeds. Ik ben totaal niet onzeker over haar, ze maakt me ook niet onzeker. Tis echt een lieverd. :D We hebben nog niet echt verkering want dat vinden we ook beide wat te vroeg om te zeggen. We hebben het er wel vaak over en dan gaan we allebei wat stamelen en is de conclusie dat we elkaar nog maar 18, 19 dagen kennen en wat weten we nu van elkaar. ;D ;D Dus we noemen het een prela.
Gister heeft ze me meegenomen naar een queer comedy festival, dat was heel erg leuk en kwamen we allerlei bekenden tegen. Onder andere een softbal vriendin van haar. Ze had haar naam wel eens genoemd. Ik zag die vriendin en we kenden elkaar, ik heb wel eens een date met haar gehad ;D ;D ;D Ze heeft uren over haar ex gesproken en weigerde vaccinatie. Nooit een tweede date gehad dus ;D
Maar ze kwam ook andere oude bekenden tegen en hebben tot laat nog een biertje gedronken, dat was echt super gezellig!
Nu sinds een uurtje lekker thuis op de bank, ff niks. Morgen zie ik haar weer. :D :D :D
Door Lizzy
#3457407
sam28 schreef: vr 03 mar 2023, 19:59 Het is ook echt fijn, nog steeds. Ik ben totaal niet onzeker over haar, ze maakt me ook niet onzeker. Tis echt een lieverd. :D We hebben nog niet echt verkering want dat vinden we ook beide wat te vroeg om te zeggen. We hebben het er wel vaak over en dan gaan we allebei wat stamelen en is de conclusie dat we elkaar nog maar 18, 19 dagen kennen en wat weten we nu van elkaar. ;D ;D Dus we noemen het een prela.
Gister heeft ze me meegenomen naar een queer comedy festival, dat was heel erg leuk en kwamen we allerlei bekenden tegen. Onder andere een softbal vriendin van haar. Ze had haar naam wel eens genoemd. Ik zag die vriendin en we kenden elkaar, ik heb wel eens een date met haar gehad ;D ;D ;D Ze heeft uren over haar ex gesproken en weigerde vaccinatie. Nooit een tweede date gehad dus ;D
Maar ze kwam ook andere oude bekenden tegen en hebben tot laat nog een biertje gedronken, dat was echt super gezellig!
Nu sinds een uurtje lekker thuis op de bank, ff niks. Morgen zie ik haar weer. :D :D :D
Wat heerlijk Sam. Dit klinkt nou gewoon lekker!
Gebruikersavatar
Door sam28
#3457435
Ja het gaat gewoon lekker.
Langzaam aan vertel ik ook dingen over mijn jeugdellende (ze weet nog maar een fractie!) en dat is wel ff heftig. Mijn verhaal (de fractie die ik vertel) heeft voor mij niet echt lading meer en de gevolgen van de jeugdellende zijn na al die jaren goed mee om te gaan en ben erg stabiel atm. Maar zij hoort dit voor het eerst, geeft om me en komt dan bij haar binnen. Dan reageert ze daarop, maakt van haar hart geen moordkuil dus flapt er vanalles uit (alleen maar goede dingen hoor) maar vooral dat het zo vreselijk is voor mij. En ik zie hoe zeer het haar raakt en dat raakt mij dan vervolgens. Alsof ik mijn ellende zie door de ogen van een ander. Dat is even pittig.
Gelukkig maak ik ook van mijn hart geen moordkuil en gooi er dan uit dat ik bepaalde angsten heb nu ze meer over me weet (dat ik de mindere ben, niet meer leuk ben, dat ze me anders zal gaan behandelen enzenz) maar die ontkracht ze dan allemaal en geeft aan dat ze me zeker niet zal gaan ontzien en dergelijke.
Over wat ik eraan heb over gehouden (diagnose en dat dat impliceert dat ik echt nog maar een fractie heb verteld) hebben we het nog niet gehad, maar ze merkt wel veel op dus ws zal dat uiteindelijk als ik dat wil vertellen ook niet als verrassing komen. Maar dat duurt vast nog lang voor ik dat stuk vertel want dan moet ik echt het heel zeker weten.

Voorlopig is het vooral allemaal heel erg fijn en gezellig. Gisteren was ze bij me en heb ik lekker gekookt en even in de keuken gestaan, muziekje op de achtergrond en heeft ze heel kneuterig een krant gelezen en lekker gekletst met me. Dat was ook zo vreselijk kneuterig en gezellig.
Deze bubbel waar ik met haar in zit is echt zo leuk :D
Ooooh, en ze is nu onderweg naar de verjaardag van haar vader waar haar familie is en ze zei net dat ze misschien vanmiddag al wel vertelt dat ze iemand leuk heeft leren kennen. :D :D
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3457444
Wat ontzettend leuk en fijn Sam. Ook best wel heftig en confronterend, maar als het vertrouwen er is, dan is dat geen hobbel maar een stuk van jou wat zij erbij krijgt. En zo te horen ziet zij dat ook zo.
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3457445
sam28 schreef:Ja het gaat gewoon lekker.
Langzaam aan vertel ik ook dingen over mijn jeugdellende (ze weet nog maar een fractie!) en dat is wel ff heftig. Mijn verhaal (de fractie die ik vertel) heeft voor mij niet echt lading meer en de gevolgen van de jeugdellende zijn na al die jaren goed mee om te gaan en ben erg stabiel atm. Maar zij hoort dit voor het eerst, geeft om me en komt dan bij haar binnen. Dan reageert ze daarop, maakt van haar hart geen moordkuil dus flapt er vanalles uit (alleen maar goede dingen hoor) maar vooral dat het zo vreselijk is voor mij. En ik zie hoe zeer het haar raakt en dat raakt mij dan vervolgens. Alsof ik mijn ellende zie door de ogen van een ander. Dat is even pittig.
Gelukkig maak ik ook van mijn hart geen moordkuil en gooi er dan uit dat ik bepaalde angsten heb nu ze meer over me weet (dat ik de mindere ben, niet meer leuk ben, dat ze me anders zal gaan behandelen enzenz) maar die ontkracht ze dan allemaal en geeft aan dat ze me zeker niet zal gaan ontzien en dergelijke.
Over wat ik eraan heb over gehouden (diagnose en dat dat impliceert dat ik echt nog maar een fractie heb verteld) hebben we het nog niet gehad, maar ze merkt wel veel op dus ws zal dat uiteindelijk als ik dat wil vertellen ook niet als verrassing komen. Maar dat duurt vast nog lang voor ik dat stuk vertel want dan moet ik echt het heel zeker weten.

Voorlopig is het vooral allemaal heel erg fijn en gezellig. Gisteren was ze bij me en heb ik lekker gekookt en even in de keuken gestaan, muziekje op de achtergrond en heeft ze heel kneuterig een krant gelezen en lekker gekletst met me. Dat was ook zo vreselijk kneuterig en gezellig.
Deze bubbel waar ik met haar in zit is echt zo leuk :D
Ooooh, en ze is nu onderweg naar de verjaardag van haar vader waar haar familie is en ze zei net dat ze misschien vanmiddag al wel vertelt dat ze iemand leuk heeft leren kennen. :D :D
Dit heb ik nu ook….. Hier komen ook dingen ter sprake, die ik eigenlijk nog niet had willen vertellen en andersom ook…. En het is idd spannend hoe de ander gaat reageren….. En ja, ik dacht ook dat ie niets meer van me moest hebben…. Maar het is juist het tegenovergestelde…… Hij weet ook wanneer ik voor het eerst naar therapie ga…. En weet je, hij komt me daarna ophalen om naar het strand te gaan om uit te waaien…. Hij heeft zelfs voorgesteld of het mogelijk was om mijn therapie-dagen te doen als hij ook vrij heeft… Zodat ie me kan ophalen na de sessie en dan bij me kan zijn….. Gisteravond hebben we ook bij mij samen gekookt na ons werk… Is echt wennen dat je samen dingen doet :D ….. Heb mn kinderen al een beetje op de hoogte gesteld vanmiddag….. Nog 2 nachtjes slapen en dan ga ik voor het eerst naar hem toe ;) ……
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door