Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door El_Kato
#3452424
Wat super gaaf Hannah! Ik weet nog dat je ook echt wel pech hebt gehad met dates dus dit is je van harte gegund.

Klinkt spannend en leuk Cindy, geniet ervan en probeer je niet te druk te maken. Tja wat de toekomst brengt weet je niet dus geniet lekker van het moment en van wat er nu is :)
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3452458
sam28 schreef: di 08 nov 2022, 19:08 Jeeetje Hannah en Cindy!!!! Dat doen jullie goed zeg!!!! Beide ook erg gefeliciteerd. :D :D


ik app regelmatig met mijn date maar ze heeft gewoon weinig/geen tijd om te daten, misschien aankomende zaterdag. Maar van haar uit komt er vrij weinig qua voorstellen. Ik vraag het me dus af en merk dat bij mij het enthousiasme ook wel verdwijnt. Het er aan trekken ben ik wel zat. Ik heb nu 3 voorstellen gedaan, 1x kon ze niet en hebben we min of meer komende zaterdag afgesproken (keer 2) en 1x zei ze alleen Leuk! en dat was dan dat.
Balen Sam... Maar ja, wat niet is dat is niet. En zoals je zegt: trekken aan een dood paard daar word je niet blij van.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3452464
Ik lees hier niet zo vaak, maar wat een leuk nieuws Hana! Gefeliciteerd! Een heel nieuw hoofdstuk, ik wens jullie alle geluk samen toe!

En Cindy, voor jou ook leuke ontwikkelingen, super leuk om te lezen.
Door Siberienne
#3452479
sam28 schreef: di 08 nov 2022, 19:08 Jeeetje Hannah en Cindy!!!! Dat doen jullie goed zeg!!!! Beide ook erg gefeliciteerd. :D :D


ik app regelmatig met mijn date maar ze heeft gewoon weinig/geen tijd om te daten, misschien aankomende zaterdag. Maar van haar uit komt er vrij weinig qua voorstellen. Ik vraag het me dus af en merk dat bij mij het enthousiasme ook wel verdwijnt. Het er aan trekken ben ik wel zat. Ik heb nu 3 voorstellen gedaan, 1x kon ze niet en hebben we min of meer komende zaterdag afgesproken (keer 2) en 1x zei ze alleen Leuk! en dat was dan dat.
Wij hebben dat hier met het opnieuw opbouwen van een sociaal netwerk, dat je soms echt zat bent om steeds voorstellen te doen - soort gevoel dat je met jezelf aan het leuren bent. Ik heb daar nu ook voor mezelf wel grenzen voor gezet. En soms komt dan ineens een poos later toch iets weer terug van de andere kant en is het toch leuk. Geef wel minder gestress van mijn kant om het maar gewoon te laten gebeuren. En niet te veel na te denken over hoe en waarom…
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3452485
hannabelgje schreef: wo 09 nov 2022, 19:16 En we gaan ook nog even trouwen....
Maar das voor het huis. Maar toch.
Je gaat gewoon gelijk in één keer voor huisje, boompje, beestje!

Leuk hoor... Ook wel spannend, maar vooral leuk. En ik ben blij voor jullie allebei dat jullie je zo fijn bij elkaar voelen. :-*
Door Lizzy
#3452511
hannabelgje schreef: wo 09 nov 2022, 19:16 En we gaan ook nog even trouwen....
Maar das voor het huis. Maar toch.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
En dat schrijf je dan ff tussen neus en lippen door? :o ;D ;D ;D ;D :-* ! Wat onwijs gaaf! En snel! En gaaf!
Door hannabelgje
#3452514
Lizzy schreef: vr 11 nov 2022, 07:59 En dat schrijf je dan ff tussen neus en lippen door? :o ;D ;D ;D ;D :-* ! Wat onwijs gaaf! En snel! En gaaf!
Ja wordt gewoon even naar gemeentehuis, tekenen en weer naar huis. In onze ogen is alles wettelijk het makkelijkste en beste geregeld wanneer je getrouwd bent dus kiezen we daarvoor in plaats van geregistreerd partnerschap. Ik heb wel gezegd dat ik een trouwring wil.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3452531
hannabelgje schreef: vr 11 nov 2022, 08:44 Ja wordt gewoon even naar gemeentehuis, tekenen en weer naar huis. In onze ogen is alles wettelijk het makkelijkste en beste geregeld wanneer je getrouwd bent dus kiezen we daarvoor in plaats van geregistreerd partnerschap. Ik heb wel gezegd dat ik een trouwring wil.
Precies zo, en om dezelfde reden is het bij ons 14 jaar geleden ook gegaan hoor ;) .
We zijn nog steeds dolgelukkig met elkaar 😊 en daar gaat het om!
Door smulpaap
#3452540
Wij wonen samen en dat is het
Financieel en fiscaal onafhankelijk
En , we zijn gaan huren
Ik moet er niet meer aan denken om me te binden .
Dat gezeik en al ie rompslomp tijdens een echtscheiding . Plus dat goed scheiden veel geld kost
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door