Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Ronald
#3458081
sam28 schreef: do 23 mar 2023, 12:12 Ik ben nog steeds zo vreselijk verliefd, ik weet niet wat ik met mezelf aan moet ;D ;D
Gewoon jezelf eraan overgeven, genieten van en met elkaar en vooral verliefd zijn.
Door hannabelgje
#3458405
Lekker hoor Cindy. We zijn nu 14 maanden samen en 2 maanden getrouwd en ik ben nog steeds super verliefd. Ik hou echt super veel van hem en wist niet dat zoiets bestond. Ik geniet er maar gewoon van.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door sam28
#3458432
Wat een leuke berichten!!


We hebben hier een hobbel gehad want zij had een dreigend arbeidsconflict wat natuurlijk super heftig is. Gelukkig afgewend maar ze is heel hard op zoek naar ander werk.
En vervolgens hebben we afgelopen week een zeer indringende film gekeken waardoor ik er een beetje af lag, wat zij super heftig vond en ik weer heel onzeker van werd.
Gelukkig goed kunnen doorpraten en het voelt weer helemaal goed. ♥️ Ze vindt mijn traumas gewoon wel ontzettend heftig. Logisch en ik ben ultra gedoseerd in vertellen. Ze weet de helft nog niet. Dat maakt me soms ook onzeker.
Maar goed, we zijn nog steeds stinkend verliefd. :biggrin2:
#3458434
Wat een heerlijke berichten allemaal. Vooral blijven genieten dames! :-*

Het is ook heel heftig Sam om je zo open te stellen en ook heel heftig voor de ontvanger. Maar het is mooi dat jullie kunnen delen, dat is zo belangrijk. :-*
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3458444
Het is natuurlijk niet niks hè... Om ineens te delen wat je nooit met iemand hebt kunnen of willen delen. En dan kan het best wel heftig zijn.

Maar zoals ik het hoor, heb ik hier alle vertrouwen in!
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3458446
Hier ook in zo’n situatie… Ik ben half maart begonnen met therapie en dat was toen ik mn mannetje net had leren kennen…. Omdat hij er zelf ook ervaring mee heeft, weet ie precies hoe ik me voel na een sessie en laat hij me ook ff met rust…. In kleine stukjes vertel ik hem waar ik het tijdens de sessie over heb gehad…. En ja, het is heftig… Ik moet leren om mezelf te openen en te uiten… Dit is de enige manier om onze relatie op te bouwen….
Maar het gaat nog steeds erg goed en heel voorzichtig zijn we aan het kijken naar een toekomst samen…… Wij zijn ook nog steeds ontzettend verliefd op elkaar :D ……
Gebruikersavatar
Door sam28
#3458807
Ik had een heel verhaal getypt. Ploep weg.

Maar het gaat super leuk. We kennen elkaar precies 2 maanden vandaag. Overmorgen samen op vakantie, heel veel zin in!!!!!!!! :smitten: :smitten:
En afgelopen weekend haar ouders gezien. Dat was acuut en niet in de planning. Ik zou haar alleen ff afzetten in dat dorp maar ze vond dat op het laatst lullig en zo geschiede. ;D
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3458817
Leuk om te horen :) …..

Hier gaat alles ook goed…. Misschien wel heel erg goed ;) …. Ondertussen hebben we elkaars huissleutel, waar we beiden al gebruik van hebben gemaakt 🫣….. Ik heb vakantie sinds vorige week dinsdag (wisseling van baan), dus we hebben elkaar sinds vrijdagavond elke dag gezien…. We zijn nu ook al bezig met een vakantie plannen eind augustus…. En als het goed is, ontmoet ik volgende week vrijdag voor het eerst zn dochter en schoonzoon en ga ik koken voor ze :D ….. Spannend allemaal 😊….. We zijn happy met elkaar :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door