Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Ronald
#3457478
sam28 schreef: ma 06 mar 2023, 16:03 Ze heeft het gister aan dr ouders verteld!!! :D Er was iemand jarig en moest er naar toe. Toen heeft ze het er maar uit geflapt :heart:
;D ;D ;D

Een fijne flapuit dus. En een lieve flapuit, zo te horen...
Door Lizzy
#3457507
sam28 schreef: di 07 mar 2023, 06:56 Ze kwam gister heel even thee drinken uit haar werk.
Ik heb dr vanochtend achtergelaten in mijn bed :whistling: :smitten: We kunnen blijkbaar niet eventjes thee drinken :biggrin2:
Whahahahahaha ;D ;D ;D
Door Robian
#3457510
sam28 schreef: di 07 mar 2023, 06:56 Ze kwam gister heel even thee drinken uit haar werk.
Ik heb dr vanochtend achtergelaten in mijn bed :whistling: :smitten: We kunnen blijkbaar niet eventjes thee drinken :biggrin2:
Ik lees meestal alleen maar mee :cool:
Maar ik moet even zeggen dat ik gewoon helemaal blij wordt van jouw berichtjes :)
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3457675
Ik leef nog steeds in die roze bubbel 😊…. Gisteravond is ie na zn werk hier gekomen en vanochtend naar zn werk gegaan en zn spullen liggen hier nog, want hij komt straks weer deze kant op…. Hij is er voor mij morgen als ik mn 1ste gesprek met de therapeut heb….. wauw!!!! Soms geloof ik echt niet dat het ook zo anders kan dan ik altijd heb geweten/geloofd…… We huilen, we lachen en het is zo fijn om in iemands armen in slaap te vallen en ook zo wakker te worden :D …..
Hoop echt dat dit blijft…..
Gebruikersavatar
Door sam28
#3457693
Ooooohh, afgelopen zaterdag een gayfeest gehad met nieuwe liefde en een vriendin van haar. Dat was zo leuk! Die vriendin ging op een gegeven moment naar huis en wij zijn gebleven. Dat was ook zo leuk :smitten:

We hadden het al wel eens over verkering gehad maar ze wilde minimaal een maand daten voor dat we verkering zouden krijgen. Toen vriendin weg was en tegen 2.30 heb ik haar verkering gevraagd, want toen was het precies een maand geleden dat we voor het eerst "thee hebben gedronken". :biggrin2:


Ze heeft ja gezegd :smitten: :smitten:
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3457727
sam28 schreef: ma 13 mar 2023, 09:02 Ooooohh, afgelopen zaterdag een gayfeest gehad met nieuwe liefde en een vriendin van haar. Dat was zo leuk! Die vriendin ging op een gegeven moment naar huis en wij zijn gebleven. Dat was ook zo leuk :smitten:

We hadden het al wel eens over verkering gehad maar ze wilde minimaal een maand daten voor dat we verkering zouden krijgen. Toen vriendin weg was en tegen 2.30 heb ik haar verkering gevraagd, want toen was het precies een maand geleden dat we voor het eerst "thee hebben gedronken". :biggrin2:


Ze heeft ja gezegd :smitten: :smitten:
Ik word helemaal vrolijk van zulke berichten! ;D
Heel veel geluk samen!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door