Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3460245
Dank jullie wel voor jullie reacties…. Ondertussen heeft ie mijn spullen thuis gebracht en zn eigen spullen mee genomen…. De liefde is er nog steeds, daar ligt het niet aan…. Maar wat hij voor zn kiezen heeft gekregen, afgelopen weekend, is niet niks…… En ja, ik begrijp hem heel erg goed, dat hij dit moet oplossen…. Ondertussen weet ik waar het om gaat en ja, dat kan nog wel eens heel lang duren…. Maar onze gevoelens voor elkaar liggen heel erg diep, dus wie weet….. Ik probeer nu mn eigen draai weer terug te vinden, we houden contact en dan kijken we wel waar dit eindigt….. Ik merk nu dat hij het er ook moeilijk mee heeft…..
Vandaag ben ik precies een jaar gescheiden, heb heel veel meegemaakt, heb ontzettend veel geleerd en dat neem ik mee voor de komende tijd….. Mochten we voor elkaar bestemd zijn, dan merken we dat vanzelf….. En anders hebben we een hele mooie vriendschap opgebouwd, die niemand ons afneemt….. De tijd zal het leren…… Ik ga me nu concentreren op mn werk, da’s nu even wat belangrijker……..
Gebruikersavatar
Door sam28
#3460349
Een update over het incident van laatst waarbij de liefde bijna klaar was

Mijn lief heeft gisteren vol overtuiging gezegd dat ze sinds het incident waarbij ze het bijna uitmaakte door twijfel, niet meer getwijfeld heeft! Ze vertelde dat ze deels ook moest accepteren dat ze haar sinds een jaar verworven vrijgezelle bestaan, moest "opgeven". Klinkt miss zwaar maar ze heeft altijd in relaties gezeten. En nu ze net gewend was aan alleen zijn en haar leven op de rails had, ik ineens in beeld kwam en heel serieus over haar en ons ben. Dat was eng.

Het is nu gewoon goed. En eerlijk, ik merk dat ook.
Ze is meer "aanwezig", hopelijk snappen jullie dan wat ik bedoel. Ze zegt meer lieve dingen, doet meer lieve dingen, niet dat ze dat voor het incident niet deed maar nu wel veel meer. We hebben het erover om in september samen een maand oid weg te gaan. Even eruit.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3460356
Wat een lief en leed hier zeg. Lees hier niet zo heel vaak, maar er is weer genoeg gebeurd.

Sterkte Cindy! Het is heel erg moeilijk om met bagage een nieuwe relatie te starten. Er speelt dan vaak zoveel meer dan alleen het gevoel voor elkaar. Hopelijk komt er nu in ieder geval weer rust en daarna ruimte om te zien hoe verder.

Wat fijn om te lezen dat de eerste horde genomen is Sam! En het vooruitzicht om met elkaar op reis te gaan, heerlijk!
Door Lizzy
#3460368
sam28 schreef: za 03 jun 2023, 12:30 Een update over het incident van laatst waarbij de liefde bijna klaar was

Mijn lief heeft gisteren vol overtuiging gezegd dat ze sinds het incident waarbij ze het bijna uitmaakte door twijfel, niet meer getwijfeld heeft! Ze vertelde dat ze deels ook moest accepteren dat ze haar sinds een jaar verworven vrijgezelle bestaan, moest "opgeven". Klinkt miss zwaar maar ze heeft altijd in relaties gezeten. En nu ze net gewend was aan alleen zijn en haar leven op de rails had, ik ineens in beeld kwam en heel serieus over haar en ons ben. Dat was eng.

Het is nu gewoon goed. En eerlijk, ik merk dat ook.
Ze is meer "aanwezig", hopelijk snappen jullie dan wat ik bedoel. Ze zegt meer lieve dingen, doet meer lieve dingen, niet dat ze dat voor het incident niet deed maar nu wel veel meer. We hebben het erover om in september samen een maand oid weg te gaan. Even eruit.
Wat heerlijk Sam :-* ! Super fijn, voor jullie allebei :-*
Door Lizzy
#3460369
CindyMayella schreef: wo 31 mei 2023, 17:53 Dank jullie wel voor jullie reacties…. Ondertussen heeft ie mijn spullen thuis gebracht en zn eigen spullen mee genomen…. De liefde is er nog steeds, daar ligt het niet aan…. Maar wat hij voor zn kiezen heeft gekregen, afgelopen weekend, is niet niks…… En ja, ik begrijp hem heel erg goed, dat hij dit moet oplossen…. Ondertussen weet ik waar het om gaat en ja, dat kan nog wel eens heel lang duren…. Maar onze gevoelens voor elkaar liggen heel erg diep, dus wie weet….. Ik probeer nu mn eigen draai weer terug te vinden, we houden contact en dan kijken we wel waar dit eindigt….. Ik merk nu dat hij het er ook moeilijk mee heeft…..
Vandaag ben ik precies een jaar gescheiden, heb heel veel meegemaakt, heb ontzettend veel geleerd en dat neem ik mee voor de komende tijd….. Mochten we voor elkaar bestemd zijn, dan merken we dat vanzelf….. En anders hebben we een hele mooie vriendschap opgebouwd, die niemand ons afneemt….. De tijd zal het leren…… Ik ga me nu concentreren op mn werk, da’s nu even wat belangrijker……..
:bigarmhug:

Ik vind dat je er heel goed mee om gaat, met deze nare situatie :-* . Ik hoop dat je werk je lekker wat afleiding biedt :-*
Door Lizzy
#3461074
CindyMayella schreef: vr 23 jun 2023, 17:01 Heel, heel voorzichtig, is er weer contact….. Morgen komt ie bij me eten…. Hij heeft zelf weer contact gezocht met mij…… De gevoelens zijn nog steeds wederzijds…..
Ahhh, dat is mooi! Succes morgen. En ook veel plezier.
#3461076
CindyMayella schreef: vr 23 jun 2023, 17:01 Heel, heel voorzichtig, is er weer contact….. Morgen komt ie bij me eten…. Hij heeft zelf weer contact gezocht met mij…… De gevoelens zijn nog steeds wederzijds…..
Geniet ervan en gewoon rustig kijken hoe het gaat. Fijn dat hij zelf contact zocht. :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door