Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3443123
sam28 schreef: ma 04 apr 2022, 10:58 Bleegh, ik vind het niet leuk. Ik mis haar en ben eigenlijk best verdrietig dat ze de makkelijke weg eruit heeft genomen. Dat ik het blijkbaar niet waard was om echt voor te gaan. :'(
Ik snap heel goed dat je dit zo voelt hoor. Volgens mij is dit ook een soort rouw waar je doorheen gaat. Ik weet alleen niet of het klopt, dat jij het niet waard was om voor te gaan. Ik denk dat het zo niet zit. Ik denk dat ze niet kon, maar dat dit niks te maken heeft met jou. Dus eigenlijk wat Anne en Ronald zeggen....
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3443212
Tot zover de vlinders...

Kennelijk vindt ze het heel erg eng om zich te hechten. En dat gaat ze dus ook niet doen.

Pffff... dat kon ik er vandaag net nog even bij hebben...
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3443215
Ronald schreef: wo 06 apr 2022, 18:47 Tot zover de vlinders...

Kennelijk vindt ze het heel erg eng om zich te hechten. En dat gaat ze dus ook niet doen.

Pffff... dat kon ik er vandaag net nog even bij hebben...
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Dat is gewoon ruk. :(
Gebruikersavatar
Door doranto
#3443217
Ronald schreef: wo 06 apr 2022, 18:47 Tot zover de vlinders...

Kennelijk vindt ze het heel erg eng om zich te hechten. En dat gaat ze dus ook niet doen.

Pffff... dat kon ik er vandaag net nog even bij hebben...
Ach wat jammer :(
:bigarmhug:
Door Lizzy
#3443260
Ik vind het altijd zo lastig om te begrijpen waarom mensen dan toch steeds weer proberen om een relatie in te stappen...? Ligt vast aan mij. Maar het probleem is dus niet onbekend en waarom dan toch proberen, waarom niet eerst in therapie gaan bijv...?
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3443261
Lizzy schreef: do 07 apr 2022, 17:15 Ik vind het altijd zo lastig om te begrijpen waarom mensen dan toch steeds weer proberen om een relatie in te stappen...? Ligt vast aan mij. Maar het probleem is dus niet onbekend en waarom dan toch proberen, waarom niet eerst in therapie gaan bijv...?
Als je in therapie gaat, erken je dat je hulp nodig hebt. Dat je het niet zelf kunt.

Het heeft bij mij best wel even geduurd voordat ik dit door had. En dat kan bij iemand anders ook zo zijn natuurlijk.
Door Lizzy
#3443263
Ronald schreef: do 07 apr 2022, 17:18 Als je in therapie gaat, erken je dat je hulp nodig hebt. Dat je het niet zelf kunt.

Het heeft bij mij best wel even geduurd voordat ik dit door had. En dat kan bij iemand anders ook zo zijn natuurlijk.
Maar zij weet dus wel dat ze een hechtingsprobleem heeft? En dan toch weer proberen...? En weer een spoor van schade achter laten?
Gebruikersavatar
Door sam28
#3443264
Lizzy schreef:Maar zij weet dus wel dat ze een hechtingsprobleem heeft? En dan toch weer proberen...? En weer een spoor van schade achter laten?
A wist het ook en ging ook weer een relatie aan. En inderdaad, met een spoor. :(
Ze wilde het wel heel graag, wilde graag een relatie maar bleek het weer niet te kunnen. Ik snap ook niet goed waarom ze niet eerst in therapie is gegaan en die wachtlijst waar ze op staat maar zo liet aan modderen.
Door Lizzy
#3443266
sam28 schreef: do 07 apr 2022, 17:46 A wist het ook en ging ook weer een relatie aan. En inderdaad, met een spoor. :(
Ze wilde het wel heel graag, wilde graag een relatie maar bleek het weer niet te kunnen. Ik snap ook niet goed waarom ze niet eerst in therapie is gegaan en die wachtlijst waar ze op staat maar zo liet aan modderen.
Ja nou.... Ik weet niet..... Ik word daar toch lichtelijk geïrriteerd van eerlijk gezegd. Misschien vervelend dat ik het opbreng hoor maar ik vind het eerlijk gezegd wel erg onnadenkend om dan toch weer wat aan te gaan en dan te zeggen "nee, gaat toch niet lukken, ik kan me niet hechten, bekend probleem". Ja, en Ronald dan? En jij dan? :-\ . Misschien ben ik te simplistisch voor dit soort dingen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door