Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3444014
Fijn Hanna
En ik zou me t.a.v de kinderen op de vlakte houden . Naar je vriend toe , en naar hen .
Als er zaken spelen dan is dat iets tussen je vriend en de moeder . Zeker in het begin van je relatie .

Ik had het idem , de zoon van mijn vriend woonde nog thuis , was bijna altijd bij mijn vriend ipv bij zn moeder . Zoon was wel een stuk ouder . Toen wij samen gingen wonen heb ik direct tegen mijn vriend gezegd , ik bemoei me nergens mee . Spelen er zaken dan bespreek je dat maar met je ex .
Je raakt altijd een gevoelige snaar als je iets zegt over het betreffende kind , dat krijgt de ex vaak ook weer te horen .... En het is al best ingewikkeld als er ook kinderen in het spel zijn . Ze zien je toch als vreemde eend in de bijt . Ik merkte dat ook , na anderhalf jaar begon mijn vriend zijn zoon zich wat meer open te stellen naar mij toe . En zei me toen ook , ik ben blij dat je me de ruimte hebt gegeven . Het is ook echt een jongen die je niet te dicht op de huid moet zitten
Door hannabelgje
#3444016
Ja dat ben ik sowieso van plan. Ik wil geen tweede moeder zijn, ze hebben een moeder. 1 is genoeg.
Ik ben niet van het kinderen opvoeden daarom heb ik er zelf ook geen. Wel bepaal ik uiteraard wat ze met de dieren doen en daar ben ik dan wel een zeikerd in. Maargoed daar moeten ze maar aan wennen. Ik vind het prima om met ze te kletsen, spelletjes te doen, op de nintendo te spelen enz, maar ik moeder niet. Dat doe ik met mijn 3 nichtjes en neefje ook niet. Dat heeft ook altijd prima gewerkt en nu komen ze bij mij met dingen waar ze niet met hun ouders over willen/kunnen praten. Dat vind ik dan wel heel fijn dat ik dat voor ze kan doen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door sam28
#3444218
Afgelopen zaterdag. Na een middagslaap van een paar uur had ik energie genoeg voor een bandje, even zorgen voor mijn geestelijke gezondheid ;) .
Had staan flirten met een vrouw tijdens de bandjes. Zegt ze na afloop: Ik heb de helft gemist want jij was zo leuk. :D Dus heel voortvarend mijn nummer gegeven en wat appjes uitgewisseld.
Zojuist nog maar een app gestuurd; Leuk je ontmoet te hebben zaterdag, ben je in voor een tweede ronde?

Zou leuk zijn :biggrin2:
Door hannabelgje
#3444264
Flauw hoor.
Hier gaat het nog steeds goed. Maandag kennen we elkaar alweer 4 maanden. Dan gaan we ook paar daagjes weg met zijn ouders. Super veel zin in. 4 jaar geleden dat ik weggeweest ben.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door