Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3460172
Leuke berichten Sam ;) …..

Hier gaat het ff heel erg ruk….. Ligt niet aan mij, al zijn mijn reacties op de situatie ook niet erg positief….. Ben vanochtend alweer naar huis gegaan, terwijl ik tot morgenavond zou blijven….. Een deel kan opgelost worden met een telefoontje, maar kan ook weer maanden duren ivm de gang naar de rechtbank….. En zolang het niet is opgelost, staat onze relatie op een heel laag pitje….. Ik had voor de makkelijste weg kunnen kiezen en al mn spullen kunnen pakken…. Maar dr zijn nog wederzijdse gevoelens….. En ik wil het niet zo opgeven….. Maar het hakt er wel in….. Als we dit overwinnen, dan komt het goed, maar heb dar nu een heel hard hoofd in…… En het lange weekend begon zo goed en gezellig en dan krijg je te maken met een ex en een kind die zo dwars liggen…… En een vriend die helemaal kapot is hiervan….

Sorry voor dit bericht, maar kan ff tegen niemand me uiten, aangezien iedereen het vandaag te druk heeft en niet thuis is……
Door Siberienne
#3460173
CindyMayella schreef: ma 29 mei 2023, 12:05 Leuke berichten Sam ;) …..

Hier gaat het ff heel erg ruk….. Ligt niet aan mij, al zijn mijn reacties op de situatie ook niet erg positief….. Ben vanochtend alweer naar huis gegaan, terwijl ik tot morgenavond zou blijven….. Een deel kan opgelost worden met een telefoontje, maar kan ook weer maanden duren ivm de gang naar de rechtbank….. En zolang het niet is opgelost, staat onze relatie op een heel laag pitje….. Ik had voor de makkelijste weg kunnen kiezen en al mn spullen kunnen pakken…. Maar dr zijn nog wederzijdse gevoelens….. En ik wil het niet zo opgeven….. Maar het hakt er wel in….. Als we dit overwinnen, dan komt het goed, maar heb dar nu een heel hard hoofd in…… En het lange weekend begon zo goed en gezellig en dan krijg je te maken met een ex en een kind die zo dwars liggen…… En een vriend die helemaal kapot is hiervan….

Sorry voor dit bericht, maar kan ff tegen niemand me uiten, aangezien iedereen het vandaag te druk heeft en niet thuis is……
Dat lijkt me zo moeilijk, met een ex en een kind die het leven van jouw vriend moeilijk maken en alle emoties daar omheen als je zelf ook nog in een heel verwerkingsproces zit. Complex hoor.
Soms is even afstand nemen, inademen en uitademen wel even goed, probeer iets te doen waar je van kan genieten. Al is het iets kleins.

Knuffel!
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3460203
Relatie is net voor tijdelijk/onbepaalde tijd stop gezet door hem….. De hele dag had ik daar geen moeite mee, omdat ik hem ook zo goed begrijp…. Maar nu :'( :'( … Tis ruk, klote…. Hopelijk van korte duur….. En anders??? Weet het ff niet meer….
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3460208
We hebben net samen besloten om er een punt achter te zetten…. Totaal niet mijn schuld, hij moet nu het een en ander oplossen… Doet ons beiden heel veel pijn, maar we hebben wel een mooie vriendschap opgebouwd… weet ff niets meer te zeggen….
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3460209
Neem je tijd om dit een plekje te geven Cindy.
Het is niet niks wat je voor je kiezen hebt gekregen met eerst je scheiding en nu het stranden van deze relatie. Sterkte!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door