Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door sam28
#3457763
;D ;D :D

Ik verhuis niet meer. Ik heb een fantastisch huis! Ben er zo blij mee. Ik grapte dat ze bij mij kon intrekken gisteravond, ze sprak zichzelf tegen. "Je hebt je huis niet op de groei uitgezocht dus hier kan het niet" en "ik wil niet samenwonen voorlopig".
Dat doet ze vaker, laatst een oude antieke kast gekocht en dan zegt ze dat ze de kast tof vind en dat dat belangrijk is voor als we ooit meubels moeten mengen ;D ;D om vervolgens te zeggen dat ze voorlopig echt niet wil samen wonen ;D ;D
Ze komt uit een lange relatie die ondertussen een jaar geleden uit is gegaan. Ze dacht daar oud mee te worden dus ik snap haar voorzichtigheid.
Ik ben natuurlijk ook voorzichtig. Meestal degene geweest die mijn plek op gegeven heeft en met lege handen achter bleef en waarvan in relaties lang niet altijd gezond voor me waren. Dat krijg je als je wat ouder bent. :)
En hoewel ik geen enkele reden heb ben ik zo bang dat ze me toch niet zo leuk vind.. enorm suf ::)

Vrijdag gaan we romantisch uit eten om het allemaal te vieren :D :D
#3457776
Leuk topic dit!!!
Paar jaar geleden ook de wondelijke wereld van het daten ontdekt en laat ik zo zeggen....zou best een boek kunnen schrijven ::) :cool:
Maar een kleine 4 jr geleden ontmoette ik iem waar ik bijna aan zijn lippen hing de eerste date....wat een man, een echte man :-\ dacht ik..
s avonds na de date tot diep in de nacht gekletst en het weekend erop elkaar weer gezien.
We hadden het super leuk, dansjes in de woonkamer, muziek draaien enz..
Gingen samenwonen
Nadat ik alles maar dan ook alles achter me had gelaten .....ik bij hem stond ingeschreven, veranderde hij.
Een hele nare tijd gehad met veel verhuizingen ed.
Tot ik weer de stoute schoenen aantrok....
Toen ontmoete ik Marc, lang, grijs :D baardje en wat een gezellige avond was dat.
En nu, nu zit ik bij hem ff in huis vanwege de revalidatie.
We hebben het super maar samenwonen, nee dat durf ik voorlopig niet.
We kennen elkaar volgende maand 2 jaar en pendelen gewoon heen en weer tussen Goedereede en Papendrecht.
Voor beide is dit ideaal, en we houden dit zo.
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3457785
Afgelopen weekend zijn we zoveel mogelijk bij elkaar geweest…. Ook was het heel fijn dat hij er was na mn 1ste therapiesessie….. Ik heb de volgende 2 sessies ook zo gepland dat hij er kan zijn als ik klaar ben….. Het is soms ff puzzelen om elkaar te kunnen zien (we hebben beiden op andere dagen weekend ;) ), maar we doen ons best, al is het maar een paar uurtjes dat we bij elkaar kunnen zijn….. We video-bellen elkaar zeker 2x per dag (vandaag al 4x 🫣), dus dat maakt ook veel goed ;D …..Het voelt zo fijn om iemand naast je te hebben die je waardeert, respecteert en die dezelfde gevoelens voor jou heeft, als jij voor hem…. En weet je, je wordt er verlegen van als ie zegt dat hij ons over een half jaar nog steeds heel verliefd ziet lopen 🥰….. Hij ziet toekomst in ons samen….. Ook wij houden onze eigen huisjes aan…. Ik sowieso, omdat ik niet weer dezelfde fout wil maken en ik ben superblij met mn huisje….. Maar wie weet ooit….
Oh ja, Chaplin is ook helemaal gek op hem :D ….. Ik ging na therapie ff een uurtje naar bed… En waar lag Chaplin???? Die lag tegen hem aan op de bank :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door sam28
#3457829
me and my boys schreef:Leuk topic dit!!!
We hadden het super leuk, dansjes in de woonkamer, muziek draaien enz..
Gingen samenwonen
Nadat ik alles maar dan ook alles achter me had gelaten .....ik bij hem stond ingeschreven, veranderde hij.
Gister 2x op je gereageerd en 2x eruit gegooid met verzenden.
Dit T shirt heb ik ook (been there, got the tshirt) dus ik doe dat ook niet meer zomaar, ik heb nu echt een leuk huis. En zolang we samen 2 huizen kunnen betalen blijven we denk ik allebei waar we zitten. :biggrin2:

Fijn Cindy! Klinkt erg leuk ook bij je!
Door hannabelgje
#3457833
Ik vond het ook best een dingetje om samen te gaan wonen en ook meteen samen te kopen. Huren is helaas niet mogelijk in Eindhoven en continu op en neer pendelen tussen België en Eindhoven vond ik ook geen optie. Vooral niet omdat ik steeds de katten alleen moest laten. Maar tot nu toe gaat het best ok. Na 24 jaar alleen wonen moet ik wel nog een beetje mijn plekje vinden. En proberen me time te maken en dat vind ik heel erg lastig.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door sam28
#3457935
Afgelopen weekend intensief bij elkaar geweest. Dat was echt ZO leuk!!!!!!! :smitten:
Ik heb echt heel leuke dagen gehad, intensief, maar leuk. :biggrin2:
Donderdagavond lekker hier geweest, vrijdagavond uitgebreid en luxe uit eten om de verkering te vieren, daarna de huissleutels uitgewisseld! :smitten:
Zaterdag heel lekker rustig aan gedaan en ergens in de middag van huis gewisseld en eten gehaald. Zaterdagavond hebben we een vakantie geboekt. We gaan 6 nachten naar Frankrijk! :smitten: Heel veel zin in. :biggrin2:
Het loopt echt heel erg lekker zo. Ik kan het bijna niet geloven. :D
Ondertussen moet ik wel iets meer op mijn energie gaan letten met het laatste restje LC, korte nachtjes, veel alcohol en over 2 weken weer beter gemeld worden en dus weer bijna fulltime werken.
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3457938
sam28 schreef:Afgelopen weekend intensief bij elkaar geweest. Dat was echt ZO leuk!!!!!!! :smitten:
Ik heb echt heel leuke dagen gehad, intensief, maar leuk. :biggrin2:
Donderdagavond lekker hier geweest, vrijdagavond uitgebreid en luxe uit eten om de verkering te vieren, daarna de huissleutels uitgewisseld! :smitten:
Zaterdag heel lekker rustig aan gedaan en ergens in de middag van huis gewisseld en eten gehaald. Zaterdagavond hebben we een vakantie geboekt. We gaan 6 nachten naar Frankrijk! :smitten: Heel veel zin in. :biggrin2:
Het loopt echt heel erg lekker zo. Ik kan het bijna niet geloven. :D
Ondertussen moet ik wel iets meer op mijn energie gaan letten met het laatste restje LC, korte nachtjes, veel alcohol en over 2 weken weer beter gemeld worden en dus weer bijna fulltime werken.
Heel erg leuk Sam 🥰🥰….. Hier ook plannen…. Maar hou me nog ff op de achtergrond…. Moet nog steeds wennen aan het idee of gevoel dat het ook anders kan ;) …. Heb vanaf 3 april ruim 2 weken vrij ivm van baan wisselen, dus we gaan kijken of we wat meer tijd samen kunnen doorbrengen (als ik aan de nieuwe baan begin, hebben we minder tijd voor elkaar)….. Heftig maar wel heel erg fijn in ieder geval….
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door