Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3451305
sam28 schreef: zo 16 okt 2022, 16:49 Nou ik heb ook weer wat te melden :biggrin2:

Gister een date gehad en dat was leuk! Lang gewandeld en vervolgens een biertje gedronken in de kroeg. Het werd later en later en steeds gezelliger en meer en meer geflirt. Tegen het einde kwamen we in gesprek met een groepje jonge mensen, dat was erg grappig. Ze waren begin 20 en geloofden niet dat wij ouder waren. Iemand schatte me 30 ;D ;D Ze vroegen of me mee gingen naar de buren van de kroeg want dat was een dansgelegenheid. Ja joh.. En om 4u zijn we overal uit geveegd.
Ik ben gesloopt. :o Misschien schatten ze me dan 30 maar zo voel ik me niet op moment :o
Maar een tweede date gaat er wel inzitten :biggrin2:
;D ;D ;D ;D

Klinkt wel heel leuk Sam!
Door smulpaap
#3451308
CindyMayella schreef: di 18 okt 2022, 14:25 Psst 🤫….. gister een date gehad en na een lang gesprek vandaag, hebben we besloten om elkaar verder te ontdekken 😊😊….. enige nadeel: we wonen 5 kwartier van elkaar af, dus we moeten ff kijken hoe we dit gaan doen……
Leuk ! Hopelijk vinden jullie een oplossing ;)
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3451313
sam28 schreef: ma 17 okt 2022, 18:35 ;D ;D ;D
Zeg je nu dat ik oud word?? :o :o
Huh? Wie? Ik? :coolsmiley:
CindyMayella schreef:Psst 🤫….. gister een date gehad en na een lang gesprek vandaag, hebben we besloten om elkaar verder te ontdekken 😊😊….. enige nadeel: we wonen 5 kwartier van elkaar af, dus we moeten ff kijken hoe we dit gaan doen……
Oh, wat leuk! En ja, 5 kwartier is best wel een eindje. Maar goed, als de klik en misschien later de vonk er is...
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3452364
Pffffff…. Valt niet mee daten 😣….. ups en heel veel downs…… maar……
3 dagen achter elkaar gedated met iemand inclusief met mn verjaardag :biggrin2: ….. Woont klein half uurtje van mij vandaan…. En we vinden elkaar meer dan alleen gewoon leuk 😊…. krijg net te horen dat ie me mist 😊…… gelukkig met mn werk kunnen regelen dat ik gewoon weer om de week op zaterdag werk, want dat was wel een dingetje…. Heel voorzichtig nu….
Door Lizzy
#3452368
CindyMayella schreef: ma 07 nov 2022, 17:45 Pffffff…. Valt niet mee daten 😣….. ups en heel veel downs…… maar……
3 dagen achter elkaar gedated met iemand inclusief met mn verjaardag :biggrin2: ….. Woont klein half uurtje van mij vandaan…. En we vinden elkaar meer dan alleen gewoon leuk 😊…. krijg net te horen dat ie me mist 😊…… gelukkig met mn werk kunnen regelen dat ik gewoon weer om de week op zaterdag werk, want dat was wel een dingetje…. Heel voorzichtig nu….
Ja, met recht spannend! En ook super leuk. Ben heel benieuwd :-* (en ja, voorzichtig nu).
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3452376
Meneer heeft 1 zoon (hij heeft er 2, zijn beiden rond de leeftijd van mijn dochters) verteld, dat ie een vriendinnetje heeft 🥰…. En die vond het hartstikke leuk 😁…… Zijn we nu een stel 🤔🤔🤔???? Zaterdag zie ik hem pas weer….. Voel me weer een tiener/puber 🤣🤣🤣🤫…… Ga maar ff een 2 persoons dekbed kopen (heb nu een 1 persoon, is vechten om er onder te kunnen liggen 🤣🤣)……
Door hannabelgje
#3452382
Leuk Cindy!
Wij zijn weer een stapje verder. Vandaag samen een bod gedaan op een huis en dat is geaccepteerd. Ik ga dus na 20 jaar weer terug naar Eindhoven verhuizen. Gelukkig helemaal aan de rand 5 minuten lopen van een groot natuurgebied. Ik denk dat ik me daar qua wandelen en fietsen wel kan vermaken. Ik vind het wel allemaal heel erg spannend.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3452387
hannabelgje schreef:Leuk Cindy!
Wij zijn weer een stapje verder. Vandaag samen een bod gedaan op een huis en dat is geaccepteerd. Ik ga dus na 20 jaar weer terug naar Eindhoven verhuizen. Gelukkig helemaal aan de rand 5 minuten lopen van een groot natuurgebied. Ik denk dat ik me daar qua wandelen en fietsen wel kan vermaken. Ik vind het wel allemaal heel erg spannend.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Leuk en ook spannend!!
Door Borke
#3452404
hannabelgje schreef: ma 07 nov 2022, 21:30 Leuk Cindy!
Wij zijn weer een stapje verder. Vandaag samen een bod gedaan op een huis en dat is geaccepteerd. Ik ga dus na 20 jaar weer terug naar Eindhoven verhuizen. Gelukkig helemaal aan de rand 5 minuten lopen van een groot natuurgebied. Ik denk dat ik me daar qua wandelen en fietsen wel kan vermaken. Ik vind het wel allemaal heel erg spannend.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Wat gaaf joh - gefeliciteerd!
Gebruikersavatar
Door sam28
#3452418
Jeeetje Hannah en Cindy!!!! Dat doen jullie goed zeg!!!! Beide ook erg gefeliciteerd. :D :D


ik app regelmatig met mijn date maar ze heeft gewoon weinig/geen tijd om te daten, misschien aankomende zaterdag. Maar van haar uit komt er vrij weinig qua voorstellen. Ik vraag het me dus af en merk dat bij mij het enthousiasme ook wel verdwijnt. Het er aan trekken ben ik wel zat. Ik heb nu 3 voorstellen gedaan, 1x kon ze niet en hebben we min of meer komende zaterdag afgesproken (keer 2) en 1x zei ze alleen Leuk! en dat was dan dat.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door