Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door sam28
#3451085
eelke schreef: vr 14 okt 2022, 11:41 Volgens mij is het best 'normaal' dat, zolang het 'oppervlakkig daten' is, iemand met meerdere mensen date? Dan is deze man toch ook weer niet zo een hork; blijkbaar is het serieuzer geworden met een andere vrouw, dan is het toch netjes om de andere date(s) af te zeggen?

Of hij moet hebben gelogen over daten met anderen. Dan is het niet netjes. Maar als het niet ter sprake is gekomen, dan is daten met meerdere mensen niet echt horkerig hoor.
Ja dat is redelijk normaal. Ik had vanmiddag een date en morgen weer 1. Meestal loopt het toch op niks uit. ;)

Maar Cindy, als het me gevraagd word lieg ik niet. :)
Dus inderdaad pech voor die andere vrouw en wat een mazzel voor jou.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3451156
Nou ik heb ook weer wat te melden :biggrin2:

Gister een date gehad en dat was leuk! Lang gewandeld en vervolgens een biertje gedronken in de kroeg. Het werd later en later en steeds gezelliger en meer en meer geflirt. Tegen het einde kwamen we in gesprek met een groepje jonge mensen, dat was erg grappig. Ze waren begin 20 en geloofden niet dat wij ouder waren. Iemand schatte me 30 ;D ;D Ze vroegen of me mee gingen naar de buren van de kroeg want dat was een dansgelegenheid. Ja joh.. En om 4u zijn we overal uit geveegd.
Ik ben gesloopt. :o Misschien schatten ze me dan 30 maar zo voel ik me niet op moment :o
Maar een tweede date gaat er wel inzitten :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3451160
sam28 schreef: zo 16 okt 2022, 16:49 Nou ik heb ook weer wat te melden :biggrin2:

Gister een date gehad en dat was leuk! Lang gewandeld en vervolgens een biertje gedronken in de kroeg. Het werd later en later en steeds gezelliger en meer en meer geflirt. Tegen het einde kwamen we in gesprek met een groepje jonge mensen, dat was erg grappig. Ze waren begin 20 en geloofden niet dat wij ouder waren. Iemand schatte me 30 ;D ;D Ze vroegen of me mee gingen naar de buren van de kroeg want dat was een dansgelegenheid. Ja joh.. En om 4u zijn we overal uit geveegd.
Ik ben gesloopt. :o Misschien schatten ze me dan 30 maar zo voel ik me niet op moment :o
Maar een tweede date gaat er wel inzitten :biggrin2:
Wat fijn dat jullie zo jong werden geschat :cool: En wees blij dat je dan niet in Groningen was, daar kent het nachtleven geen sluitingstijd :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3451232
sam28 schreef: ma 17 okt 2022, 12:04 Ik sliep inderdaad!!!
Maar ben nog steeds brakker dan brak ;D post covid vermoeidheid is nog niet over ::)
Ja, ja... geef die covid maar weer de schuld. Zeg nu maar gewoon dat je brak bent van het stappen ;D
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3451298
Psst 🤫….. gister een date gehad en na een lang gesprek vandaag, hebben we besloten om elkaar verder te ontdekken 😊😊….. enige nadeel: we wonen 5 kwartier van elkaar af, dus we moeten ff kijken hoe we dit gaan doen……
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door