Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3431695
Mijn date voor morgen heeft afgezegd. Hij werkt in de zorg en moet invallen voor een zieke collega helaas. Vanavond wel badminton met leuke collega van broerlief en na de badminton een drankje doen. Ik ben uiteraard stikzenuwachtig.....

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Ronald
#3431697
hannabelgje schreef: do 26 aug 2021, 15:53 Mijn date voor morgen heeft afgezegd. Hij werkt in de zorg en moet invallen voor een zieke collega helaas. Vanavond wel badminton met leuke collega van broerlief en na de badminton een drankje doen. Ik ben uiteraard stikzenuwachtig.....

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Adem in, adem uit. Je mag elkaar gewoon leuk vinden, hè... Daar is niets mis mee. In elk geval wel fijn dat die collega van je broer jou kennelijk ook leuk vindt.
Door Lizzy
#3431705
hannabelgje schreef: do 26 aug 2021, 15:53 Mijn date voor morgen heeft afgezegd. Hij werkt in de zorg en moet invallen voor een zieke collega helaas. Vanavond wel badminton met leuke collega van broerlief en na de badminton een drankje doen. Ik ben uiteraard stikzenuwachtig.....

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Ohww jammer!

Nou ja, dan in ieder geval een super leuke avond gewenst vanavond :-* !

(laat hem alle hoeken van het badminton-veld zien hee :biggrin2: ).
Door hannabelgje
#3431708
Nou het ging al beter dan vorige week en heb zelfs best wat punten gemaakt. Niet gewonnen helaas.
Wel wat gaan drinken naderhand en dat was heel gezellig.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3431718
Het fijne van het geen date noemen is dat er geen verwachtingen zijn richting de toekomst anders dan gezellig samen sporten en daarna even gezellig nazitten zonder enige druk :) Wie weet wat er nog uit ontstaat wanneer de dates die wel date heten op niets uitlopen ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door