Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3431345
Nou ze zeiden laatst op de radio dat daten een Olympische sport zou kunnen zijn. Ik ben het daar volledig mee eens pff. Vanmiddag weer een eerste date. Ik voel me totaal niet lekker vandaag dus dat wordt nog wat. Maarja afzeggen vind ik niet netjes. We gaan samen iets drinken hier in het dorp dus dat lukt vast wel.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3431353
Ik duim voor je dat je op zijn minst een gezellige middag zal hebben ;)

Verder moest ik ook wel even glimlachen bij de titel van het topic. Heb zelf totaal geen ervaring met 'daten' maar kan mij wel indenken dat het bij tijd en wijle flink frustrerend is wanneer de klik voor een relatie keer op keer niet van twee kanten blijkt te komen en je weer verder moet kijken.
Door Too
#3431362
Hanny schreef: do 19 aug 2021, 13:32 Blijft voor mij de vraag, waarom dit topic op deze site wordt geplaatst.
Maar goed, niet iedereen denkt hetzelfde.

Hanny
Kom op Hanny... het gaat in de bar toch ook over koffiezetapparaten,moestuingedoe, wat je hebt gegeten en het weer daar is het een bar voor voor kletspraat, flauwe kul en dat wat je bezighoudt.

Als het je niet interesseert dan lees je het gewoon niet
Door Lizzy
#3431370
Hanny schreef: do 19 aug 2021, 13:32 Blijft voor mij de vraag, waarom dit topic op deze site wordt geplaatst.
Maar goed, niet iedereen denkt hetzelfde.

Hanny
De BAR: Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

En Hanny, wij willen wel graag weten hoe het met hannabelgje's date avonturen gaat ;)
Door hannabelgje
#3431376
Jeetje Ronald wat stom.
Mijn date was best gezellig. Hij was wel een beetje druk, maar een stuk knapper dan de foto's. Het oog wil ook wat lol. Nou ff afwachten wat hij ervan vond. We hebben in elk geval lekker gekletst en komen op veel punten overeen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door