Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3450956
CindyMayella schreef: wo 12 okt 2022, 20:47 Was dit topic vergeten ;) …. Ik wil het nog niet te hard van de daken schreeuwen, heb al een pogingen gedaan, die op niets uitliepen, maarre… ik heb zondag een date….. Na mn werk ga ik naar hem toe en dan gaat ie voor me koken….. Weet eigenlijk niet wat ik van moet vinden, heel dubbel 😊….
Leuk Cindy . En ach , laat het gewoon op je af komen . Hopelijk word het heel gezellig
#3450962
hannabelgje schreef:Hier nog maar eens kijken. Hoe gaat het met de daters?
Hier gaat het prima. Inmiddels zijn we 9 maanden bij elkaar. Hebben een paar gezamelijke vakanties overleefd. Hij is niet perfect, maar perfect genoeg voor mij.
Volgende week hebben we een bezichtiging van een huis voor saampjes. Ik vind het best spannend.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Niemand is perfect, als je maar gelukkig en blij bent met elkaar. Afbeelding
Maar spannend zeg, leuk!

Spannend Cindy, veel plezier.
Door hannabelgje
#3451026
CindyMayella schreef:Nou, dat was te vroeg gejuicht :-\ :-[ … Meneer zei via de app vanochtend af….. Hij had gisteravond een afspraak met een ander…..
Lekker dan......

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Ronald
#3451045
CindyMayella schreef: do 13 okt 2022, 19:17 Nou, dat was te vroeg gejuicht :-\ :-[ … Meneer zei via de app vanochtend af….. Hij had gisteravond een afspraak met een ander…..
Tjonge, jonge, jonge... Wat een hork. Aan de andere kant: beter nu dan later. Je weet in elk geval wat voor vlees je in de kuip hebt.
Door eelke
#3451053
Volgens mij is het best 'normaal' dat, zolang het 'oppervlakkig daten' is, iemand met meerdere mensen date? Dan is deze man toch ook weer niet zo een hork; blijkbaar is het serieuzer geworden met een andere vrouw, dan is het toch netjes om de andere date(s) af te zeggen?

Of hij moet hebben gelogen over daten met anderen. Dan is het niet netjes. Maar als het niet ter sprake is gekomen, dan is daten met meerdere mensen niet echt horkerig hoor.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3451061
eelke schreef: vr 14 okt 2022, 11:41 Volgens mij is het best 'normaal' dat, zolang het 'oppervlakkig daten' is, iemand met meerdere mensen date? Dan is deze man toch ook weer niet zo een hork; blijkbaar is het serieuzer geworden met een andere vrouw, dan is het toch netjes om de andere date(s) af te zeggen?

Of hij moet hebben gelogen over daten met anderen. Dan is het niet netjes. Maar als het niet ter sprake is gekomen, dan is daten met meerdere mensen niet echt horkerig hoor.
Precies dit dacht ik ook.
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3451070
eelke schreef:Volgens mij is het best 'normaal' dat, zolang het 'oppervlakkig daten' is, iemand met meerdere mensen date? Dan is deze man toch ook weer niet zo een hork; blijkbaar is het serieuzer geworden met een andere vrouw, dan is het toch netjes om de andere date(s) af te zeggen?

Of hij moet hebben gelogen over daten met anderen. Dan is het niet netjes. Maar als het niet ter sprake is gekomen, dan is daten met meerdere mensen niet echt horkerig hoor.
Klopt, zoals je het zegt….Maar meneer heeft er over gelogen….
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door