Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3453734
CindyMayella schreef:Morgen alweer een maand aan het daten ;) ….. we zijn nog steeds erg happy met elkaar :) :D
Lekker hoor!
Wij gaan zeer waarschijnlijk 21 januari trouwen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

#3453756

CindyMayella schreef:Morgen alweer een maand aan het daten ;) ….. we zijn nog steeds erg happy met elkaar :) :D
Wat fijn, geniet samen!
smulpaap schreef: Wij aankomend jaar alweer 5 jaar :biggrin2:
Gaat zo hard
De tijd gaat ook zo idioot hard hè. Maar heerlijk toch en dan ook nog zo mooi wonen. Zo hoort het, gelukkig zijn. Afbeelding


Wauw Hanna, spannend hoor! En dat is ook al snel, we zitten nu al in december dus nog eventjes. Afbeelding
Gebruikersavatar
Door sam28
#3453778
Wat leuk Cindy!!! :D

En Hannah, wat spannend!! Super leuk!!!!




Morgen heb ik date 2 met een super leuke vrouw! Date 1 was twee weken terug en heel erg leuk! Veel te lang zitten kletsen :biggrin2:
Ze komt morgen weer naar Utrecht, ik had daar ook wel heen gewild maar ze bood aan om me te helpen met mijn nieuwe huis. Heel erg lief! Heb zeker wel gesputterd want ik doe liever wat anders op date 2. Maar goed, ze wilde graag dus we doen het zo. Gaan we savonds gewoon lekker ergens uit eten.
Door hannabelgje
#3453780
Gaat goed hier zeg. Fijn om te lezen.
Mijn meneer is steeds meer om qua trouwen. Eerst was het alleen voor het papiertje maar daar is hij van terug aan het komen. Nu wil hij ook een beetje vieren en komen er steeds meer gasten. Gisteren zei hij hoe fijn hij het idee vond dat we over minder dan 2 mnd getrouwd zijn en hij mij dan zijn vrouw mag noemen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

#3453905
hannabelgje schreef: vr 02 dec 2022, 09:24 Gaat goed hier zeg. Fijn om te lezen.
Mijn meneer is steeds meer om qua trouwen. Eerst was het alleen voor het papiertje maar daar is hij van terug aan het komen. Nu wil hij ook een beetje vieren en komen er steeds meer gasten. Gisteren zei hij hoe fijn hij het idee vond dat we over minder dan 2 mnd getrouwd zijn en hij mij dan zijn vrouw mag noemen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Wauw. :D
Gebruikersavatar
Door sam28
#3453937
Date 2 was ook super leuk! Beetje gek ook om iets praktisch te doen ten voordele van mezelf. Ik kan dan heel erg vervallen in verven, punt. Maar moest nu natuurlijk ook nog iets met daten. Dat begon vanochtend al dat ze bij mij thuis kwam en rond keek. Ik wilde hup-hup gaan. Maar logisch wel dat zij even wilde kletsen en een rondleiding hebben in huis. Was een beetje gek voor mij. In nieuw huis hetzelfde, we komen er om te verven, daar staat de verf.
Ooh wacht. Wil je thee? ::) :biggrin2:
We hebben wel goede gesprekken gehad over jeugd en ouders en over wat je wel en niet verwacht, hoe dingen hebben uitgepakt in het leven en waar je nu staat. En dan is verven echt heel fijn want je hoeft elkaar niet aan te kijken, je bent aan het verven.
Daarna uit eten geweest bij een tent waarvan ik zeker weet dat het super lekker is en ineens vlakbij :biggrin2: Ook daar weer hele leuke gesprekken gehad.
Ze had haar auto bij mijn oude huis staan en samen terug gefietst in de sneeuw, of wat daar voor door mocht gaan, van dat sneeuwgruis. We hebben elkaar een super lange en stevige knuffel gegeven en een snelle zoen. :biggrin2:
Ik geloof dat we elkaar wel erg leuk vinden... .
Door hannabelgje
#3454052
Ter voorbereiding voor mijn verhuis terug naar Eindhoven ben ik nu kiploos. De hanen zijn weggebracht naar het natuurhulpcentrum waar ze als voer gaan dienen voor de roofdieren die ze daar opvangen. Hebben ze in elk geval nog een doel. Uiteraard zijn ze eerst met respect doodgemaakt.
De cavia's gaan bij mijn neefje en nichtje wonen die al helemaal over the moon zijn. De katten, de landschildpadden en Zoë verhuizen mee naar Eindhoven.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door