Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3433032
Nou met sportmaatje nog steeds op een zeer laag pitje. We appen een beetje, af en toe beetje uitdagen en daar blijft het ff bij.
Gisteren wel een date gehad met iemand waar ik al langer contact mee heb. Was een gezellige avond. Ik wil best nog eens afspreken of hij dat ook wil weet ik niet.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door sam28
#3433037
Als je sportmaatje leuk vind, kun je m dan zelf niet op date vragen? Of heb je dat gedaan en komt het niet van de grond? :)

Ik hoop dat er een tweede date in zit met die ander!
Door hannabelgje
#3434507
Nou weer ff een update hier. Gaat niet bepaald op rolletjes. Vorige week vrijdag zou ik een date hebben maar die had afgezegd op donderdagavond. Fijn want ik had dus de middag verlof genomen.
Vandaag zou ik ook een eerste date hebben. Lang naar uit gekeken. Hij had een ongeluk gehad met zijn fiets dus wilde eerst herstellen. Ok dat kan natuurlijk. Vandaag zouden we dan eindelijk gaan wandelen. Zegt hij vanmorgen af. Er ligt modder. Tja er ligt altijd modder in de herfst. Geen idee wat ik hier nu van moet denken. Ik word er inmiddels wel zwaar depri van in elk geval. Blijkbaar past er op dit potje echt geen dekseltje en zit ik weer heel de zondag alleen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door sam28
#3434512
Er ligt modder. Oke, heel vreemd. :o
En volgens mij blijft het hele datingapp gebeuren een beetje treurig. Ik ken wel een aantal stellen die elkaar echt gevonden hebben maar overall toch echt de verhalen die we hier allemaal vertellen.

Mijn datingleven stelt ook niet veel voor. Ik heb ondertussen wel iemand met wie ik een casual logeerpartij heb gehad en zie haar binnenkort weer. Maar meer zit er voor ons oprecht niet in. En verder modder ik wat door ook.
Door Lizzy
#3434515
hannabelgje schreef: zo 14 nov 2021, 12:18 Nou weer ff een update hier. Gaat niet bepaald op rolletjes. Vorige week vrijdag zou ik een date hebben maar die had afgezegd op donderdagavond. Fijn want ik had dus de middag verlof genomen.
Vandaag zou ik ook een eerste date hebben. Lang naar uit gekeken. Hij had een ongeluk gehad met zijn fiets dus wilde eerst herstellen. Ok dat kan natuurlijk. Vandaag zouden we dan eindelijk gaan wandelen. Zegt hij vanmorgen af. Er ligt modder. Tja er ligt altijd modder in de herfst. Geen idee wat ik hier nu van moet denken. Ik word er inmiddels wel zwaar depri van in elk geval. Blijkbaar past er op dit potje echt geen dekseltje en zit ik weer heel de zondag alleen. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Ik denk dat je daar best wel van mag denken dat dit 'm niet gaat worden. Mij lijkt dit in ieder geval een verloren zaak. En ik snap dat je hier niet goed van wordt hoor. Maar denk wel dat het erg past bij het hele datinggebeuren van 2021 :-\

Een dikke :bigarmhug: . Misschien even lekker de stad in en een koffie met een taartje op een terrasje pakken :-*
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3434535
Ik ben ermee gestopt. Misschien van de zomer weer lekker op de motor weg en dan maar zien of ik iemand tegen kom. Ben er wel achter dat het de zogenaamde datingapps alleen maar is aan gelegen om je zolang mogelijk aan het lijntje te houden. Dus dat gaat hem niet meer worden.
En tja... nu de horeca weer dicht gaat is het uit gaan en uit eten gaan behoorlijk geminimaliseerd. Bakkie doen overdag gaat dan nog wel goed, maar ja... daar komt je ook niet gauw iemand tegen.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3436179
Hoe is het hier!! :biggrin2:

Ik heb vandaag en morgen een date en vooral zin in de date van morgen. Over de app een super leuke klik. :biggrin2: En ook iemand die snel wilde afspreken.

De date van vandaag wordt vast ook gezellig maar het gesprek liep wat stroever. Als er verder geen storende dingen zijn spreek ik dan vaak wel af want irl is vaak toch anders. :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door