Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3444614
Ik vind het ook echt heel speciaal. Ik heb hiervoor nog nooit een serieuze relatie gehad. Nooit geweten dat je zo gek op iemand kan zijn. Ik vind hem zo leuk, lief, mooi, attent enz. En het voelt ook heel fijn dat hij zegt dat hij mij lief, mooi en leuk vindt. Als ik de katten niet had gehad dan was ik al bij hem gaan wonen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door sam28
#3446777
Even dit draadje afstoffen.
Na mijn beëindigde date met A op 1 april vond ik dat daten wel even stom. Hoewel ik overigens wel snel de appjes heb afgestoft, gewoon ook omdat ik met corona thuis zat. Maar als ik dan op date ging had ik naast het niet hebben van headspace ook de meest bijzondere dates. Volgens mij hier wel iets over gezegd.

Een paar weken terug heb ik een date gehad met iemand uit noord brabant. Ze werkt in Utrecht dus na haar werk. Dat was uitermate gezellig. Ik had vakantie maar moest de volgende dag vroeg weg en zij moest nog met bus naar auto en dan terug naar huis rijden. Dus om 22u opgebroken maar dat had rustig ook 2u snachts kunnen worden.
Afgelopen weken wat heen en weer geappt en ik ben een weekend in zeeland en zij moest langs mijn "vakantie"plek rijden naar haar werkopdracht. Dus is ze even hier geweest voor een (eerste)kus en thee. Was maar 45 min maar wel super leuk. :cool: Morgenavond ga ik naar haar woonplaats en gaan we daar naar een kroegje. Dat is vanaf deze plek maar 30 min rijden. :)
Ben echt heel benieuwd.
Als het morgenavond weer zo leuk word zal ik eens tegen de andere vrouw met wie ik aan het appen ben zeggen dat ik met een super leuk iemand aan het daten ben. ;D Die heb ik nog helemaal niet gezien vanwege haar vakantie en mijn weekend nu.
Door hannabelgje
#3446787
Wat leuk Sam! Geniet ervan!
Ik ben alweer bijna een half jaar samen met meneer en er zijn plannen om samen te gaan wonen. Momenteel woon ik 3 wkn bij hem. Mijn oudste nichtje past op mijn huis met inwoners. Zoë is met mij mee.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

#3446799
hannabelgje schreef: za 09 jul 2022, 07:05 Wat leuk Sam! Geniet ervan!
Ik ben alweer bijna een half jaar samen met meneer en er zijn plannen om samen te gaan wonen. Momenteel woon ik 3 wkn bij hem. Mijn oudste nichtje past op mijn huis met inwoners. Zoë is met mij mee.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Wow, spannend Hanna!
Das echt een grote stap!
:)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door