Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3438456
hannabelgje schreef: wo 19 jan 2022, 07:34 Mijn date was zo leuk gisteravond. En het lijkt ook wederzijds te zijn. Lekker hoor.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Wat fijn Hana! Allemaal positieve berichten hier, het is jullie zo gegund!
Gebruikersavatar
Door sam28
#3438462
Super leuk Hannah!! Ik hoop dat er voor jou ook nog veel dates volgen! :biggrin2:
Lizzy schreef:Hee Sam, wat goed om te lezen! Wat leuk joh! Geniet in België :-*
Ja dank je!! Gister hebben we elkaar nog eventjes gezien. Ik kon eerder naar huis en werkte op de locatie bij haar om de hoek en zij moest nog boodschappen doen. We hebben ff koffie gedronken op een bankje en lekker geplakt :biggrin2:
Door Lizzy
#3438466
sam28 schreef: wo 19 jan 2022, 09:11 Super leuk Hannah!! Ik hoop dat er voor jou ook nog veel dates volgen! :biggrin2:



Ja dank je!! Gister hebben we elkaar nog eventjes gezien. Ik kon eerder naar huis en werkte op de locatie bij haar om de hoek en zij moest nog boodschappen doen. We hebben ff koffie gedronken op een bankje en lekker geplakt :biggrin2:
Hahahahaha, gezellig :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Door hannabelgje
#3438473
Hij vroeg vandaag al wanneer hij me weer kan zien. Dus vrijdag ga ik na het werk weer naar hem toe. Dan ben ik toch al in de buurt. Date 3 dan dus.
Lekker Sam. Gaat goed daar.
Hoe gaat het bij jou Ronald?

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Lizzy
#3438476
hannabelgje schreef: wo 19 jan 2022, 16:13 Hij vroeg vandaag al wanneer hij me weer kan zien. Dus vrijdag ga ik na het werk weer naar hem toe. Dan ben ik toch al in de buurt. Date 3 dan dus. Afbeelding
Lekker Sam. Gaat goed daar.
Hoe gaat het bij jou Ronald?

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Kijk! Dat is het betere werk! Gezelllliggggg :-*
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3438481
Wat leuk Hanna! Dit klinkt allemaal best heel erg positief!

En Sam... je bent er inmiddels achter dat je niet meer aan het daten bent? Maar gewoon lekker steady? ;D

Ik voel me prima. Lekker geen date gehad is zo rustgevend. Er hoeft niks en ik kan gewoon lekker relaxed blijven.
De dame van vorige week heeft al een appje gestuurd dat ze het leuk en gezellig vond.
Ik weet het nog niet. Zeker niet na een eerste date.

Ach... ik maak er gewoon een soort Peyton Place van (voor de jongeren onder ons: Onderweg naar morgen maar dan 50 jaar ouder).
Door hannabelgje
#3438483
Ik kijk veel lang leve de liefde om te kijken hoe het niet moet. Ik begrijp nooit zo goed dat mensen vanaf moment 1 vonken en vuur verwachten. Ik heb dat nooit. Ik moet iemand leren kennen. Ik voel me meestal ook niet op mijn gemak bij iemand die ik niet ken. Ik vind dat liefde moet groeien. Ik ben nooit vanaf dag 1 verliefd op iemand.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Ronald
#3438484
hannabelgje schreef: wo 19 jan 2022, 18:19 Ik kijk veel lang leve de liefde om te kijken hoe het niet moet. Afbeelding Ik begrijp nooit zo goed dat mensen vanaf moment 1 vonken en vuur verwachten. Ik heb dat nooit. Ik moet iemand leren kennen. Ik voel me meestal ook niet op mijn gemak bij iemand die ik niet ken. Ik vind dat liefde moet groeien. Ik ben nooit vanaf dag 1 verliefd op iemand.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Ik kijk vooral geen tv shows. Ja, één keer omdat een vriendin mee deed. Wat een @#$#@ vertoning zeg.

Dat verschijnsel ken ik. Laat me eerst maar eens aan je snuffelen en dan zie ik wel wat er komt en of er wat komt. Gelijk pats boem vlam in de pan is niet echt iets voor mij op dit moment. Laten we zeggen dat ik dat even afgeleerd heb...

Maar... wat niet is kan nog komen hè... Stel je voor. Ik sluit het in elk geval niet uit.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3438496
Ronald schreef:En Sam... je bent er inmiddels achter dat je niet meer aan het daten bent? Maar gewoon lekker steady? ;D

Ik voel me prima. Lekker geen date gehad is zo rustgevend. Er hoeft niks en ik kan gewoon lekker relaxed blijven.
De dame van vorige week heeft al een appje gestuurd dat ze het leuk en gezellig vond.
Ik weet het nog niet. Zeker niet na een eerste date.
We hebben het nog steeds niet uitgesproken dus is het nog daten :P Maar dat ben ik komend weekend van plan.

Leuk dat je "niet date" gezellig was. :D Hopelijk zie je haar nog weer eens. :)
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3438511
sam28 schreef: do 20 jan 2022, 09:35 We hebben het nog steeds niet uitgesproken dus is het nog daten :P Maar dat ben ik komend weekend van plan.

Leuk dat je "niet date" gezellig was. :D Hopelijk zie je haar nog weer eens. :)
Ik zit je maar een beetje te plagen hè... Dat begrijp je toch wel. Maar wel heel erg leuk dat jullie het samen zo fijn hebben.

De tijd zal het leren. Ik vond het ook best wel leuk en gezellig, maar ik ben nog steeds een beetje bang om opnieuw gekwetst te worden. Ik ben daar druk mee aan het werk, maar het is zo'n duiveltje wat op mijn schouder zit en zich overal mee bemoeit.
#3438512
hannabelgje schreef: wo 19 jan 2022, 18:19 Ik kijk veel lang leve de liefde om te kijken hoe het niet moet. Afbeelding Ik begrijp nooit zo goed dat mensen vanaf moment 1 vonken en vuur verwachten. Ik heb dat nooit. Ik moet iemand leren kennen. Ik voel me meestal ook niet op mijn gemak bij iemand die ik niet ken. Ik vind dat liefde moet groeien. Ik ben nooit vanaf dag 1 verliefd op iemand.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Ik heb dat ook altijd!
Veel van die mensen in dating programma's hebben dat. En dan denk ik altijd: geen wonder dat je nog alleen bent, dat idioot idee zit daar zeker voor iets tussen. ::)
Ze gooien de kans al weg voor ze het een kans gegeven hebben. Gewoon omdat er niet zoveel vonken zijn zo snel en zo hevig als in hun dromen. Je kan het jezelf ook nog moeilijker maken dan het al is.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3438517
Zo fijn om hier te lezen dat zowel Sam, hanna en Ronald hier gezellige afspraakjes hebben :) En wat voor naam je daar op plakt is in die zin minder van belang, het gezellig hebben met iemand is gewoon al heel waardevol ;)
Wanneer het alleen (nog) maar vriendschappelijk is dan kan er een mooie vriendschap uit komen wanneer het van beide kanten zo wordt gevoeld, ook niets mis mee ;)
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3438519
dinky89 schreef: do 20 jan 2022, 15:24 Zo fijn om hier te lezen dat zowel Sam, hanna en Ronald hier gezellige afspraakjes hebben :) En wat voor naam je daar op plakt is in die zin minder van belang, het gezellig hebben met iemand is gewoon al heel waardevol ;)
Wanneer het alleen (nog) maar vriendschappelijk is dan kan er een mooie vriendschap uit komen wanneer het van beide kanten zo wordt gevoeld, ook niets mis mee ;)
Precies dat. Ik ben niet wanhopig op zoek naar een relatie, maar ik vind het niet erg om nieuwe vrienden te maken.
Door smulpaap
#3438530
hannabelgje schreef: wo 19 jan 2022, 18:19 Ik kijk veel lang leve de liefde om te kijken hoe het niet moet. Afbeelding Ik begrijp nooit zo goed dat mensen vanaf moment 1 vonken en vuur verwachten. Ik heb dat nooit. Ik moet iemand leren kennen. Ik voel me meestal ook niet op mijn gemak bij iemand die ik niet ken. Ik vind dat liefde moet groeien. Ik ben nooit vanaf dag 1 verliefd op iemand.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
De lat ligt ook wel hoog he in zulke programma's
Ik kende een man met hond ,die heeft toen meegedaan aan First Dates,. Hij vond het verschrikkelijk . Hij was opgegeven door een stel vrienden . Er kwam ook geen vervolg date . Enige tijd later ontmoette hij een vrouw met hond in het park . En dat werd na verloop van tijd een LAT relatie
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door